Muistakaahan hyvät ihmiset näin uuden verovuoden kynnyksellä, että kotitalousvähennyksen määrä on henkilökohtainen, ei talouskohtainen.
Jos on vaikkapa iso remontti tulossa taloon, niin kannattaa ensin katsoa ketkä ovat oikeutettuja kotitalousvähennykseen. Ensinnäkin tietysti taloudessa asuvat veroja maksavat, mutta vähennykseen ovat oikeutettuja myös veroja maksaneet lapset, lastenlapset, ottolapset, kasvattilapset ja kaikkien näitten puolisot myös. Asuivatpa missä hyvänsä.
Esimerkkinä oma huushollimme, jossa kuluja maksoivat vanhemmat ja kuusi lasta. Yhtenä vuonna tuli vähennyksiä reilut 16000€ ja vielä seuraavana 9000€.
Sama pätee mökkiremontteihin, Esivanhempien mökkiremontin kuluja voi passelisti jakaa ja saada veroetuja vaikka ei mökillä olisi ikinä käynytkään.
Nyt vero-optimoimaan!
Kotitalousvähennyksellä ei ylärajaa...
Anonyymi-ap
1
262
Vastaukset 1
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176877496
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493