Muistakaahan hyvät ihmiset näin uuden verovuoden kynnyksellä, että kotitalousvähennyksen määrä on henkilökohtainen, ei talouskohtainen.
Jos on vaikkapa iso remontti tulossa taloon, niin kannattaa ensin katsoa ketkä ovat oikeutettuja kotitalousvähennykseen. Ensinnäkin tietysti taloudessa asuvat veroja maksavat, mutta vähennykseen ovat oikeutettuja myös veroja maksaneet lapset, lastenlapset, ottolapset, kasvattilapset ja kaikkien näitten puolisot myös. Asuivatpa missä hyvänsä.
Esimerkkinä oma huushollimme, jossa kuluja maksoivat vanhemmat ja kuusi lasta. Yhtenä vuonna tuli vähennyksiä reilut 16000€ ja vielä seuraavana 9000€.
Sama pätee mökkiremontteihin, Esivanhempien mökkiremontin kuluja voi passelisti jakaa ja saada veroetuja vaikka ei mökillä olisi ikinä käynytkään.
Nyt vero-optimoimaan!
Kotitalousvähennyksellä ei ylärajaa...
Anonyymi-ap
1
262
Vastaukset 1
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176877496
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht317484- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431