Tätäkö me Yleisradioveron maksajat haluamme.
YLEN pitäisi näyttää kaikelle kansalle Imekettä ja vitutusta
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt justiinsa tuota taidampa lähettää palautetta.
- Anonyymi
Niinpä ei tunnu kaikki ymmärtävän että YLE veron pitää maksaa ,niin maksajilla on oikeus myös arvostella Ylen ohjelmia.
- Anonyymi
Mitä pahaa on siinä, jos vihaa imekepaskaa ja jokaista joskus vituttaa!
- Anonyymi
Mutta pitääkö sitä hokea koko ajan?
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti ohjelmien tasosta.
- Anonyymi
YLE budjetista leikataan ensi hallituskaudella reippaasti siitä on jo yksimielisyys ja sitä seuraavalla lisää,
- Anonyymi
YLE = Yleinen luikuri eeppos
Kyllä saa hakemalla hakea parempaa propaganda laitosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE = Yleinen luikuri eeppos
Kyllä saa hakemalla hakea parempaa propaganda laitosta.Jes kun tätä huuhaata verovaroin tuotetaan ei se kuulu YLE veron piiriin YouTube videot on taas toinen juttu niitä voi tehdä niin paljon kun tykkää.
- Anonyymi
Riston valinta paras valinta liike
- Anonyymi
Kenen valinta missä sijaitsee.?
- Anonyymi
Riston valinta on ilmeisesti Riston valinnalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739