Tätäkö me Yleisradioveron maksajat haluamme.
YLEN pitäisi näyttää kaikelle kansalle Imekettä ja vitutusta
11
109
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt justiinsa tuota taidampa lähettää palautetta.
- Anonyymi
Niinpä ei tunnu kaikki ymmärtävän että YLE veron pitää maksaa ,niin maksajilla on oikeus myös arvostella Ylen ohjelmia.
- Anonyymi
Mitä pahaa on siinä, jos vihaa imekepaskaa ja jokaista joskus vituttaa!
- Anonyymi
Mutta pitääkö sitä hokea koko ajan?
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti ohjelmien tasosta.
- Anonyymi
YLE budjetista leikataan ensi hallituskaudella reippaasti siitä on jo yksimielisyys ja sitä seuraavalla lisää,
- Anonyymi
YLE = Yleinen luikuri eeppos
Kyllä saa hakemalla hakea parempaa propaganda laitosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE = Yleinen luikuri eeppos
Kyllä saa hakemalla hakea parempaa propaganda laitosta.Jes kun tätä huuhaata verovaroin tuotetaan ei se kuulu YLE veron piiriin YouTube videot on taas toinen juttu niitä voi tehdä niin paljon kun tykkää.
- Anonyymi
Riston valinta paras valinta liike
- Anonyymi
Kenen valinta missä sijaitsee.?
- Anonyymi
Riston valinta on ilmeisesti Riston valinnalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941