Moikka, mä oon vaihtamassa tallia tässä kesän jälkeen ja asun Joensuussa. Ja nyt haluaisin kuulla teidän mielipiteitä eri talleista Joensuussa. Nämä kyselyt olisi kiva jos täyttäisitte:
1. Mikä talli?
2. Minkälainen opetus?
3. Minkälainen ilmapiiri?
4. Minkälaiset tilat?
5. Minkälaiset hevoset, entä niiden olosuhteet??
Kiitoksia paljon jos joku viitsisi vastata. Aikaa olisi vastata tuohon johonkin kevääseen asti, esimerkiksi toukokuuhun asti. Koska silloin kevät-kesällä täytyy vertailla talleja, päättää talli ja kysellä tunneista.
Kiitoksia hirmuisesti vastaajille!
Paras ratsastuskoulu
4
680
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, plussaa olisi kohtuullinen hinnasto, hienot/hyvät tilat, laadukas opetus ja se kuinka monta kertaa viikossa pääsee ratsastamaan. Itse haluaisin sen 2-4 kertaa viikkoon.
Ap - Anonyymi
Hei taas! Olen nyt katsellut eri tallien sivuja ja vertaillut eri talleja. Mielen päällä tällä hetkellä on Joensuun ratsastusopisto sekä Nurkkalan hevostila. Tietysti aioin tehdä ainakin toiseen näistä talleista tutustumiskäynnin, eli yksityistunnin.
No niin, voisitte kertoa omia kokemuksia näistä ja muistakin talleista, mitä ette suosittele ja mitä suosittelette! Olisi kivaa saada mielipiteitä jotta voisi vielä vertailla eri ratsastuskouluja!
Kiitos jos joku vastaa!
Aloittaja - Anonyymi
Hei,
Täällä minä taas kirjoittelen!
Juu, olen käynyt nyt siellä Joensuun ratsastusopistolla, ja totesin että se on minun talli!
Hevoset maailman parhaita, tilat ovat laadukkaat ja isot, tavarat hyvässä kunnossa ja niille on omat paikat ja opetus on laadukasta. Paras talli<333 Ootte parhaita<3:)
Mutta tietysti saatte ehdotella talleja keskustelijat ja kertoa niistä mielipiteenne minulle ja muille! Se olisi mukavaa.
Ap - Anonyymi
Öö... Joensuun ratsastuskoulu lopetti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701