Paras ratsastuskoulu

Anonyymi-ap

Moikka, mä oon vaihtamassa tallia tässä kesän jälkeen ja asun Joensuussa. Ja nyt haluaisin kuulla teidän mielipiteitä eri talleista Joensuussa. Nämä kyselyt olisi kiva jos täyttäisitte:
1. Mikä talli?
2. Minkälainen opetus?
3. Minkälainen ilmapiiri?
4. Minkälaiset tilat?
5. Minkälaiset hevoset, entä niiden olosuhteet??

Kiitoksia paljon jos joku viitsisi vastata. Aikaa olisi vastata tuohon johonkin kevääseen asti, esimerkiksi toukokuuhun asti. Koska silloin kevät-kesällä täytyy vertailla talleja, päättää talli ja kysellä tunneista.
Kiitoksia hirmuisesti vastaajille!

4

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, plussaa olisi kohtuullinen hinnasto, hienot/hyvät tilat, laadukas opetus ja se kuinka monta kertaa viikossa pääsee ratsastamaan. Itse haluaisin sen 2-4 kertaa viikkoon.
      Ap

• Anonyymi

Hei taas! Olen nyt katsellut eri tallien sivuja ja vertaillut eri talleja. Mielen päällä tällä hetkellä on Joensuun ratsastusopisto sekä Nurkkalan hevostila. Tietysti aioin tehdä ainakin toiseen näistä talleista tutustumiskäynnin, eli yksityistunnin.
      No niin, voisitte kertoa omia kokemuksia näistä ja muistakin talleista, mitä ette suosittele ja mitä suosittelette! Olisi kivaa saada mielipiteitä jotta voisi vielä vertailla eri ratsastuskouluja!
      Kiitos jos joku vastaa!
      Aloittaja

• Anonyymi

Hei,
      Täällä minä taas kirjoittelen!
      Juu, olen käynyt nyt siellä Joensuun ratsastusopistolla, ja totesin että se on minun talli!
      Hevoset maailman parhaita, tilat ovat laadukkaat ja isot, tavarat hyvässä kunnossa ja niille on omat paikat ja opetus on laadukasta. Paras talli<333 Ootte parhaita<3:)
      Mutta tietysti saatte ehdotella talleja keskustelijat ja kertoa niistä mielipiteenne minulle ja muille! Se olisi mukavaa.
      Ap

• Anonyymi

Öö... Joensuun ratsastuskoulu lopetti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe