Joka äänestämättä jättää,

Anonyymi-ap

se itseään pettää.
Kuten tiedetään, alhainen äänestysprosentti suosii oikeistoa. Siksi minä äänestän, etten halua mitään perskekoja yms. enää.
Äänestyspakkoahan Suomessa ei ole, mutta älköön kukaan äänestämättä jättänyt kaikesta katkera ja kaikille katkeruuttaan jakava kitisijä tulko minulle valittamaan sen jälkeen, kuinka huonosti asiat heidän mielestään Suomessa on, jos on ÄÄNESTYSOIKEUTENSAKIN jättänyt käyttämättä!

t: ikinatkuttajista tarpeekseni saanut.

ps. Natkuttajien ainut elämän sisältö on natkutus.

64

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta äänestämällä persuja äänestät äärioikeistoa!?Mitä järkeä?

      • Anonyymi

        Siinäpä sinulle miettimistä.


      • Anonyymi

        Eikö äärioikeisto kuulu oikeistoon? Ja nythän äärioikeistolainen PS on yrittänyt siistiä rivejään saadakseen maltilisemman puolueen maineen ja onkin jo kovasti kokoomuksen mieleen mahdollisena hallituspuolueena
        Ja PS-puheenjohtaja kaipaa kepunkin kannatuksen nousua, että vasen laita saataisiin siirrettyä täysin sivuun.

        Aiotko muuten äänestää seuraavissa EK-vaaleissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö äärioikeisto kuulu oikeistoon? Ja nythän äärioikeistolainen PS on yrittänyt siistiä rivejään saadakseen maltilisemman puolueen maineen ja onkin jo kovasti kokoomuksen mieleen mahdollisena hallituspuolueena
        Ja PS-puheenjohtaja kaipaa kepunkin kannatuksen nousua, että vasen laita saataisiin siirrettyä täysin sivuun.

        Aiotko muuten äänestää seuraavissa EK-vaaleissa?

        Ovatko siis sisulaiset ja odinitkin potkittu jo pihalle persuista? Jos ei ole, niin siivous on yhä pahasti kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko siis sisulaiset ja odinitkin potkittu jo pihalle persuista? Jos ei ole, niin siivous on yhä pahasti kesken.

        Ei ole potkittu eikä tuossa niin väitettykään. Muutama äänekkäin mölisijä vain on siirretty sivuun, että persut muistuttaisivat edes etäisesti ihmisistä koostuvaa puoluetta, jonka joku toinen puolue voisi hyväksyä hallitukseen. Halla-ahon johtamanahan persut potkittiin hallituksesta ulos kesken kauden. Poliittista imagoa on siistitty, mutta samaa paskaa puolue silti edelleen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole potkittu eikä tuossa niin väitettykään. Muutama äänekkäin mölisijä vain on siirretty sivuun, että persut muistuttaisivat edes etäisesti ihmisistä koostuvaa puoluetta, jonka joku toinen puolue voisi hyväksyä hallitukseen. Halla-ahon johtamanahan persut potkittiin hallituksesta ulos kesken kauden. Poliittista imagoa on siistitty, mutta samaa paskaa puolue silti edelleen on.

        Niin, tämä on kuitenkin oleellinen asia siinä suhteessa, kun persut väittävät ajaneensa äärilaidan ajattelijat pihalle puolueestaan. Eivät todellakaan ole. Niin kauan kuin sisulaisia ja odineita on persujen riveissä sekä kannattajina, niin kauan puolue on äärioikeistolaisuuden hanskassa. Vaan meneekö koko persuaate kuin lapsi pesuveden mukana, jos puolue putsattaisiin sisältä edustuskelpoiseksi? Sinimusta-puoluekin taisi syntyä lähinnä sen seurauksena, että PS-puolue joutui siivoamaan rivejään muutamassa räikeässä tapauksessa, jotka päätyivät julkisuuteen mm. ex-persu Terhi Kiemunki, joka kytkeytyy ex-PVL-johtaja Antti Niemeen ja kyseessä taisi olla tämä kansallismielisten kesäleiri, jossa ammuskeltiin ministerien kuvia. Persujen "siivousoperaatio" on ollut kuitenkin vain kuin enimpien moskien siivousta pinnalta, mutta se pimeä ydin on yhä puolueen sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö äärioikeisto kuulu oikeistoon? Ja nythän äärioikeistolainen PS on yrittänyt siistiä rivejään saadakseen maltilisemman puolueen maineen ja onkin jo kovasti kokoomuksen mieleen mahdollisena hallituspuolueena
        Ja PS-puheenjohtaja kaipaa kepunkin kannatuksen nousua, että vasen laita saataisiin siirrettyä täysin sivuun.

        Aiotko muuten äänestää seuraavissa EK-vaaleissa?

        Äärivasut+demut ja äärimusut tappaa kaikki.
        https://www.hi2.fi/7-stalinin-neuvostoliitto/venajasta-tulee-neuvostoliitto/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämä on kuitenkin oleellinen asia siinä suhteessa, kun persut väittävät ajaneensa äärilaidan ajattelijat pihalle puolueestaan. Eivät todellakaan ole. Niin kauan kuin sisulaisia ja odineita on persujen riveissä sekä kannattajina, niin kauan puolue on äärioikeistolaisuuden hanskassa. Vaan meneekö koko persuaate kuin lapsi pesuveden mukana, jos puolue putsattaisiin sisältä edustuskelpoiseksi? Sinimusta-puoluekin taisi syntyä lähinnä sen seurauksena, että PS-puolue joutui siivoamaan rivejään muutamassa räikeässä tapauksessa, jotka päätyivät julkisuuteen mm. ex-persu Terhi Kiemunki, joka kytkeytyy ex-PVL-johtaja Antti Niemeen ja kyseessä taisi olla tämä kansallismielisten kesäleiri, jossa ammuskeltiin ministerien kuvia. Persujen "siivousoperaatio" on ollut kuitenkin vain kuin enimpien moskien siivousta pinnalta, mutta se pimeä ydin on yhä puolueen sisällä.

        Hyvää pohdintaa. Mitä persuista jää jäljelle, jos se hylkää sen, millä on pinnalle noussut, mutta jolla se ei saa poliittista hyväksyntää muilta puolueilta? Paradoksia pukkaa.
        Persujen status quo on hyvin sekava, siellä on kenttäväkikin suu auki Hoo Moilasena, missä mennään ja quo vadis persut? Ja päästäkseen valtaan persujen on joka tapauksessa taas myytävä persettään, ehkä pahemmin kuin 2015, mutta persujen kenttä ei edes sitä tajua, he kuuntelevat vain persuedustajien populistisia puheita eivätkä suostu ymmärtäään, ettei ne puheet realisoidu teoiksi siinä vaiheessa, jossa vastuuta persuille mahdollisesti annetaan. Tuo pätee kaikkiin puolueisiin, mutta persut ovat populismissaan niin yliampuvia, että ihmetellä täytyy, kuinka he kehtaavat? Ja kehtaavathan he (oppositio-Soinia mukaillen)., kun tyhmiä kannattajia riittää.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitenkäs sinä natkuttaja antipersu addick et muistanut kertoa ettei saa äänestää persuja joita vainoat?

      • Anonyymi

        Eikö persuja saa äänestää? Sinäpä sen kerroit ja oikein huomautit, kun joku toinen ei sitä kertonut.


      • Anonyymi

        Aiotko sinä äänestää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko sinä äänestää?

        Purraa ihan sen takia koska sinä ao olet häntä niin paljon mustamaalannut. Puskista tietenkin munaton kun olet viktorANTIMAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purraa ihan sen takia koska sinä ao olet häntä niin paljon mustamaalannut. Puskista tietenkin munaton kun olet viktorANTIMAN.

        Jaa. Olet siis Purran vaalipiirin äänioikeutettu. Uudeltamaalta. Pitipäs sattua, Uudeltamaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Olet siis Purran vaalipiirin äänioikeutettu. Uudeltamaalta. Pitipäs sattua, Uudeltamaalta.

        Jokos sinä persujen vainoaja olet jokaisen persuehdokkaan nimen ylös laittanut että voit alkoittaa jokaisen niiden stalkkaamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos sinä persujen vainoaja olet jokaisen persuehdokkaan nimen ylös laittanut että voit alkoittaa jokaisen niiden stalkkaamisen?

        Kartoitin lähinnä sitä vaalipiiriä, jossa sinä voisit Purraa äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kartoitin lähinnä sitä vaalipiiriä, jossa sinä voisit Purraa äänestää.

        Meinaako pjärvellä olla taas virikkeet vähissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaako pjärvellä olla taas virikkeet vähissä?

        Kuinka itse asian koet? Onko tuollainen sinulle merkittävä seikka, missä määrin tuollaisen asian pohdiskelu hallitsee elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka itse asian koet? Onko tuollainen sinulle merkittävä seikka, missä määrin tuollaisen asian pohdiskelu hallitsee elämääsi?

        Mihin se nikki aina unohtuu ap addick?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaako pjärvellä olla taas virikkeet vähissä?

        mitä vikaa pudasjärvessä on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se nikki aina unohtuu ap addick?

        mikä niistä?

        Nauretaan vartti ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä vikaa pudasjärvessä on ?

        Luulin sen tarkoittavan Piipsjärveä.

        t: Tenho


    • Anonyymi

      Persuihin pettyneet äänestää nykyään sinimustalaisia. Ensin ne pettyi Soiniin, sitten Halla-ahoon ja Purrahan on täyskokkari.

      Otan osaa pettymyksiinne, persuihin hairahtuneet katkerat kommarit ja vastaavat, jotka uskoitte yhden asian puolueeseen ja luulitte karkoittavanne pakolaiset Suomesta persujen avulla. Olitte saatanan tyhmiä, mutta sitäkin itsetietoisempia siinäkin asiassa. Ymmärrän kyllä pettymyksennne ja vitutuksenne, mutta en voi typeryydellenne mitään.
      Kykenettekö edes itsellenne tunnustamaan, että teitä vedettiin höplästä? Katsokaapa peiliin ja miettikää, tuijottaako teitä sieltä idiootti?

      • Anonyymi

        2015/35000 ja persut hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015/35000 ja persut hallituksessa.

        Sellainen mamuimuri se Soini sinisineen oli - RIP.


      • Anonyymi

        Tarkoitit varmaan mokagubta kuinka sinun kaltaiset persuista pihalle potkitut ääliöoikeistolaiset äänestää skinimustia kun sinun Soinillasi meni pupu pöksyyn eikä uskaltanut tälläkään kertaa lähteä ehdolle itseään nolaamaan?


      • Anonyymi
        2022-12-31 21:33:58
        UUSI

        Ota putinisti sinimusta ap addick banaani ja rauhotu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen mamuimuri se Soini sinisineen oli - RIP.

        Ja typerykset äänestivät sellaista mamuimuria, eli persut persua äänestivät.


    • Äänestysoikeudestaan pidättäytynyt on pitänyt oikeutensa itsellään, koska sitä ei selvästikään voi luottaa ulkopuolisten haltuun. Käyttävät sitä väärin, ei tarkoitetulla tavalla ja omaksi hyödykseen.

      • Anonyymi

        Olkoon pidättäytynyt, kunhan ei tule sitten minulle natkuttamaan ikisurkeuttaan.


      • Anonyymi

        ja kepujen uskonmiehet yritti laskea äänestysikärajaa jotta olisivat voineet marssittaa jälkikasvunsa kepua äänestämään uhkauksella taivaspaikan menetyksestä jos sen jättävät tekemättä?


      • Anonyymi

        Joko sinä antipersu osaat kertoa mitä virkaa on äänestää Aku Ankka puoluetta eli esim sinimustia jotka varmistivat itselleen ikuisen paikan oppositiossa puolueohjelmallaan rotuopin julistuksineen? Siis jos pääsette edes sinne oppositioon..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kepujen uskonmiehet yritti laskea äänestysikärajaa jotta olisivat voineet marssittaa jälkikasvunsa kepua äänestämään uhkauksella taivaspaikan menetyksestä jos sen jättävät tekemättä?

        Vaikka kepu katoaisi poliittiselta kartalta kokonaan, nuo mainitsemasi uskonmiehet eivät katoaisi sen mukana. Kokoomus on tätänykyä toiseksi suurin lestadiolaispuolue kepun jälkeen. Kepun katoamisen jälkeen se olisi suurin?
        Persujen Riikka Purra tosin esitti televisiossa kainon toiveensa, että kepun kannatus nousisi nykyisestä alhostaan, että oikeisto pääsisi valtaan Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon pidättäytynyt, kunhan ei tule sitten minulle natkuttamaan ikisurkeuttaan.

        Miksi ihmeessä sinulle kukaan mistään natkuttaisi, sinähän et kykene vaikuttamaan näköjään edes palstakäyttäytymiseesi, miten sitten muuhun ? Sinä vain luot lisää surkeutta, et kykene sitä mitenkään vähentämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko sinä antipersu osaat kertoa mitä virkaa on äänestää Aku Ankka puoluetta eli esim sinimustia jotka varmistivat itselleen ikuisen paikan oppositiossa puolueohjelmallaan rotuopin julistuksineen? Siis jos pääsette edes sinne oppositioon..?

        Mikä antipersu ? Miten ihmeessä minä voisin sinulle kertoa, jos olet sekaisin kuin käkikello, mistään mitään. Niin kuin kommenttiesi perusteella olet. Aivan älyvapaita väitteitä ja tarinoita.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinulle kukaan mistään natkuttaisi, sinähän et kykene vaikuttamaan näköjään edes palstakäyttäytymiseesi, miten sitten muuhun ? Sinä vain luot lisää surkeutta, et kykene sitä mitenkään vähentämään.

        Anteeksi, otan osaa surkean elämäsi johdosta. Mutta lopeta tuo natkutus.

        :DDDDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, otan osaa surkean elämäsi johdosta. Mutta lopeta tuo natkutus.

        :DDDDD

        Katselehan kommenttejasi, ja minunko elämäni surkeaa . . . .


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Katselehan kommenttejasi, ja minunko elämäni surkeaa . . . .

        Anteeksi. Onneksi olkoon loistavan elämäsi johdosta.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Katselehan kommenttejasi, ja minunko elämäni surkeaa . . . .

        En se ollut minä, se oli Soini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Onneksi olkoon loistavan elämäsi johdosta.

        Kiitos, Kiitos. Toivottavasti sinä saat elämäsi järjestykseen ja pääset palaamaan normaaliin yhteiskuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En se ollut minä, se oli Soini.

        Siinähän sitä irto-älykyyttäsi taas onkin liikenteessä . . . aika uskomatonta, että viitsit edes aikaa tuollaisiin uhrata. Vaikka mitäpä muuta sinulla olisi . . . .


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Kiitos, Kiitos. Toivottavasti sinä saat elämäsi järjestykseen ja pääset palaamaan normaaliin yhteiskuntaan.

        Ei suinkaan, haluan päästä pois tästä normaalista yhteiskunnasta, mutta eipä se onnistu. Minua ei oteta hoitoon, vaikka olen seinähullu omasta mielestäni ja lisäksi olen kertonut olevani vaarallinen sekä itselleni että muille kanssaeläjille. Ei auta, ei minua uskota ja siksi minun täytyy jatkaa eloani ja oloani tässä normaalissa yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan, haluan päästä pois tästä normaalista yhteiskunnasta, mutta eipä se onnistu. Minua ei oteta hoitoon, vaikka olen seinähullu omasta mielestäni ja lisäksi olen kertonut olevani vaarallinen sekä itselleni että muille kanssaeläjille. Ei auta, ei minua uskota ja siksi minun täytyy jatkaa eloani ja oloani tässä normaalissa yhteiskunnassa.

        Korona ja Ukrainan sota lisännyt mt-ongelmia määrissä ettei apteekeilla ole tarjota edes tiettyjä mielialalääkkeitä koska niiden menekki on niin valtava. Ja mistä leikattiin no tietenkin mielenterveyspalveluista tulevan hallituspuolueen (kesk) jo miettiessä aikoja sitten kuinka alkaa siivoamaan osan mt-ongelmista eläkkeellä olevia takaisin työelämään eli kortistoon käytännön tasolla työvoiman määrien kasvattamiseksi sille ollessa tarve.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Siinähän sitä irto-älykyyttäsi taas onkin liikenteessä . . . aika uskomatonta, että viitsit edes aikaa tuollaisiin uhrata. Vaikka mitäpä muuta sinulla olisi . . . .

        Outo sanamuotoilu.

        "että viitsit edes aikaa tuollaisiin uhrata"

        Itse olisin kirjoittanut näin;

        Kuinka edes viitsit aikaasi tuollaisiin uhrata?

        Mutta jos kysettä tulee sanamuotoilusta, pysyn kannassani. En se ollut minä, se oli Soini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona ja Ukrainan sota lisännyt mt-ongelmia määrissä ettei apteekeilla ole tarjota edes tiettyjä mielialalääkkeitä koska niiden menekki on niin valtava. Ja mistä leikattiin no tietenkin mielenterveyspalveluista tulevan hallituspuolueen (kesk) jo miettiessä aikoja sitten kuinka alkaa siivoamaan osan mt-ongelmista eläkkeellä olevia takaisin työelämään eli kortistoon käytännön tasolla työvoiman määrien kasvattamiseksi sille ollessa tarve.

        Pahoittelen tilannettasi, jos olet jäänyt kaipaamiasi rohtoja vaille.


    • Anonyymi

      Varma PS -ÄÄNESTÄJÄ TRE.

      • Anonyymi

        Tottakai Persuja,ei ole muita vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai Persuja,ei ole muita vaihtoehtoja.

        Persuja parempia vaihtoehtoja löytyy eduskuntapuolueista useita, ellei ole itse antautunut pimeyden vietäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja parempia vaihtoehtoja löytyy eduskuntapuolueista useita, ellei ole itse antautunut pimeyden vietäväksi.

        Anna kun arvaan ap pimeyden ruhtinaita kuten edellisellä kerralla kun jätit lääkkeesi ottamatta? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja parempia vaihtoehtoja löytyy eduskuntapuolueista useita, ellei ole itse antautunut pimeyden vietäväksi.

        Olisiko jotain esimerkkejä faktoilla, miten ja miksi ovat Perussuomalaisia parempia vaihtoehtoja. Tähän mennessä saadut näytöt eivät ainakaan väitettäsi tue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko jotain esimerkkejä faktoilla, miten ja miksi ovat Perussuomalaisia parempia vaihtoehtoja. Tähän mennessä saadut näytöt eivät ainakaan väitettäsi tue.

        Kysymykesi on absurdi.
        Mikä on sinulle hyvä, voi olla toisella paha. Miten niitä erottelet esimerkein?

        Huomautan vain persujen "vastuunkannosta" suhteessa puheisiin, se nähtiin 2015-2017.

        Minua se "vastuunkanto" ei vakuuttanut enempää kuin vakuutti ja on vakuuttanut persujen vastuuttomat oppositiopuheet ylipäätään, on ne niin hulluja, ettei niihin voi uskoa kuin täystollot. Sallinet mielipiteeni ja jos et salli, mitäpä se minua liikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko jotain esimerkkejä faktoilla, miten ja miksi ovat Perussuomalaisia parempia vaihtoehtoja. Tähän mennessä saadut näytöt eivät ainakaan väitettäsi tue.

        Eihän niille ole kohta mitään käyttöä kun esim. kokoomuslaiset presidenttiä myöten persuilee osa jopa persuja ahkerammin mutta itse asiaan.

        Joko sinä sinimusta persuja vainoava luotsi osaat kertoa hyödyn mikä saavutetaan äänestämällä sinun sinimustiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niille ole kohta mitään käyttöä kun esim. kokoomuslaiset presidenttiä myöten persuilee osa jopa persuja ahkerammin mutta itse asiaan.

        Joko sinä sinimusta persuja vainoava luotsi osaat kertoa hyödyn mikä saavutetaan äänestämällä sinun sinimustiasi?

        Sitähän minäkin edes sinä sinimusta et osaa kertoa ensimmäistäkään syytä miksi kukaan teitä äänestäisi koska sellaista ei ole ei ensimmäistäkään. Sanojasi lainaten..aivan turha puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minäkin edes sinä sinimusta et osaa kertoa ensimmäistäkään syytä miksi kukaan teitä äänestäisi koska sellaista ei ole ei ensimmäistäkään. Sanojasi lainaten..aivan turha puolue.

        Somen puskista huuteleva rakkikoira joka ei osaa edes pitää vaalipuhetta omiensa puolesta.


      • Anonyymi

        Persun pelko on viisauden alku. Seuraava temppu on ottaa ne hallitukseen maahanmuuttopolitiikkaa kiristämään ettei kokoomus joudu sen kasvoiksi. Saavat estettyä persujen jytkyt ja vaalien jälkeen niiden kannatuksen laskuun antamalla sisäministerin salkku lehmäkaupoissa joissa persut vastineeksi lupautuu kaikkiin kokoomuksen leikkauksiin jne.


      • Anonyymi

        kyllä ne ruotsin mellakat sai monen persuvastaisen kalsarit vaihtoon siellä kun maito on jo kaatunut ilman kykyä asian korjaamiseksi. Kolmasosa jo mamuja ruotsissa ei sitä muuksi muuta muutaman karkotus tms puuhastelu


    • Anonyymi

      Paha ei pelkällä hyvällä hiljene.

      • Anonyymi

        Ongelmahan onkin, kun se itseään hyväksi uskotteleva onkin se paha, joka on aiheuttanut koko ongelman ylimielisyydellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmahan onkin, kun se itseään hyväksi uskotteleva onkin se paha, joka on aiheuttanut koko ongelman ylimielisyydellään.

        Mikä sinun koko ongelmasi sitten on, jonka mielestäsi on aiheuttanut joku muu ylimielisyydellään ja jonka koet sellaiseksi pahaksi, joka itse ei ymmärrä olevansa paha, vaan päinvastoin kuvittelee olevansa hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmahan onkin, kun se itseään hyväksi uskotteleva onkin se paha, joka on aiheuttanut koko ongelman ylimielisyydellään.

        Pysy erossa sellaisesta pahasta, joka tuottaa sinulle ongelmia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ryssä-Putin on paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy erossa sellaisesta pahasta, joka tuottaa sinulle ongelmia.

        USA natoineen ja Eurooppaan tunkeutumisineen oli se paha, josta ei voinut erossa pysyä, kun kollektiivisesti siihen vedätykseen mentiin.
        Ukrainan sotakin vaikutuksineen on USA:n maailmanvalloituspolitiikan seurausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA natoineen ja Eurooppaan tunkeutumisineen oli se paha, josta ei voinut erossa pysyä, kun kollektiivisesti siihen vedätykseen mentiin.
        Ukrainan sotakin vaikutuksineen on USA:n maailmanvalloituspolitiikan seurausta.

        Sieltä se taas tuli viktorantiman venäjä mielinen natoa vastustava antipersu addick..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe