Uusi Vuosi 2023

Anonyymi-ap

Entistä parempaa Uutta-Vuotta kaikille ja toivotaan että sota loppuisi, tappaminen luulisi jo riittävän.

18

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hullulle ei näköjään mikään riitä. Sais vain jo loppua.

• Anonyymi

Elämme Raamatussa kerrottua lopun aikaa.sodat vain lisääntyvät.kolmannen maailmansodan voidaan jo katsoa alkaneeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme Raamatussa kerrottua lopun aikaa.sodat vain lisääntyvät.kolmannen maailmansodan voidaan jo katsoa alkaneeksi.

Totta. Luulisi jopa nurmeslaisten putinin ihannoijien heräävän unestaan

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­­y­­m­­­f­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17687929B

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sotaväsymys tulee vasta 5 sotavuoden jälkeen, siinä vaiheessa virta alkaa olla vähissä.

• Anonyymi

Toivottavasti historia ei toista itseään, Suomella on ollut monet nujakat 1300 kilometriä pitkän rajantakaisen naapurin kanssa.

• Anonyymi

Sehän on vasta alku kitinää päästään kohta itekin olemaan tykin ruokana.

• Anonyymi

Päästään asiaan…

• Anonyymi

Pehmokantisen evankeliumi.

• Anonyymi

Jeesus tulee ja pelastaa

• Anonyymi

Ne on assiant aika huonosti, kun isot putket alkaa huokumaan.
      Joskus se on pakko tehdä, ei loputtomiin voi antaa periksi.

• Anonyymi

Ei sodat ole mitenkään lisääntyneet, niitä on aina ollut. Jos oikeasti ajattelee, sotia on nyt jopa aika vähän.

Raamatunkin aikaan elo oli yhtä sotimnista.

Enemmän olisin huolissani ilmastotosta, se on pahassa jamassa.

• Anonyymi

Ei ihminen opi, on vaan pakko olla hölmö.

• Anonyymi

Eipä taideta olla ihan varmoja sadan vuoden jaksossa kylmeneekö, vai lämpeneekö ilmasto, se on isommissa käsissä. Amerikkaankin tuli juuri metri lunta ja Canadassa 50 astetta pakkasta, mutta kai se on elettävä näiden lyhyiden ennusteiden uskossa.

• Anonyymi

No kyllä se jo tiedetään, elätkö muovipussi päässä?

• Anonyymi

Koska luulette milloin Putin päästää Suomen Natoon. Koko Nato asia lepää Putinin peukalon alla. Vai käykö niin että vanha katkeroitunu, paidaton mies ei päästä koskaan, jäädään ikäänkuin rannalle ruikuttamaan.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017687929bd

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Yrityksen yhteydet muihin mahdollisuuksiin Moskovassa isä auttoi poliisia ei ollut viinaa huumeita vankilaan varastettu paavin pallit kivekset pinppi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe