Satuttaisin kyllä itseni...

Anonyymi-ap

Jos et edes rakasta mua....
Kun minä rakastan sua.

Otat tämän varmaan kettuiluna, mutta sitä se ei ole. Kun sulla tulee välillä niitä söpöjä pikku kirjoitusvirheitä, niin aloin tykkäämään sinusta vielä enemmän. Olet niin ihana, että sydän pakahtuu. En tykkää oikeasti kylmistä, vaan lämpimistä ja haluaisin, että avaisit mulle sydämesi ja sielusi.

50

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teet niin tai näin, niin et saa mun tunteita viilenemään! Ne vain lisääntyy koko ajan! Rakas. ❤️ Ap

    • Anonyymi

      Eikä oo älä puhu noin😪

    • Anonyymi

      Vauhdilla kirjottaa niin virheitä tulee! 😂
      Voisit kirjottaa suoraan sille sun omalle ihmiselle.
      Uuttavuotta sinulle!

      • Anonyymi

        Niinpä, kun kiireessä näpyttää, niin tuleehan niitä. Tulee mullakin välillä.
        En valitettavasti voi kirjoittaa hänelle näitä. 😢 Hyvää uuttavuotta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kun kiireessä näpyttää, niin tuleehan niitä. Tulee mullakin välillä.
        En valitettavasti voi kirjoittaa hänelle näitä. 😢 Hyvää uuttavuotta. Ap

        Jos hän ei oo kuollut niin mikä estää?


      • Anonyymi

        Täälä kirjoitus virheet useimmiten kai johtuu siitä että suurin osa kai täällä näitä puhelimella kirjoittelee ja itselläni ainakaan tuo ennakoiva tekstin syöttö ei kovinkaan helposti edes muokaudu omaan kirjoitustyyliini kun en äidinkielellisesti kirjoita edes oikea oppisesti ja siksi toisekseen kun ei ole kyseessä tietokoneen näppis millä kirjoittaa ni helposti tulee joku muu kirjain kun piti ja toisinaan ihtellä saattaa jäädä jopa sanoja välistä pois kun ajatus menee nopeammin kui käsi kerkiää edes kirjoittaa tai mitä peukalot kerkiää kirjoittaa minun tapauksessani


    • Anonyymi

      Sydän jätti lyönnin välistä, kun luin tämän ❤️ Ehkei tämä mulle ole kuitenkaan. Kirjoitusvirheet.. Check!

      Häntä rakastan kyllä. Niin paljon että sattuu. Mutta ei sitä voi sanoa ääneen.

      • Anonyymi

        ❤️❤️


      • Anonyymi

        Oletko mies? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️

        Nuo sydämet on joltain toiselta. Jos olet mies, niin tuo voisi sopia minun tilanteeseen. Tilanne on mahdoton. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sydämet on joltain toiselta. Jos olet mies, niin tuo voisi sopia minun tilanteeseen. Tilanne on mahdoton. Ap

        Kerro sun sydämelle että tilanne on mahdoton että pitää lopettaa semmonen rakastaminen nyt justiinsa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sun sydämelle että tilanne on mahdoton että pitää lopettaa semmonen rakastaminen nyt justiinsa 🙂

        Se loppuu sitten joskus ajan kanssa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se loppuu sitten joskus ajan kanssa. Ap

        Moni tekee sen lopettamispäätöksen näin vuoden vaihtuessa. Minä ainakin. Tunti aikaa ja sitten kaikki mahdottomuus jää ainakin minulta taakse, kuten tämä typerä palstakin.


      • Anonyymi

        Mikä sua estää sitä hänelle ääneen sanomasta Eipä meistä kukaan kai ajatustenlukija ole vai mitä itse luulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sun sydämelle että tilanne on mahdoton että pitää lopettaa semmonen rakastaminen nyt justiinsa 🙂

        Kuinka tilanne voi olla mahdoton jos ei ole mitään tilannetta tai edes yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se loppuu sitten joskus ajan kanssa. Ap

        Viimeistään si kun elämä päättyy koska vanhuuteen meistä joka ainoa jossain kohti viimeistään kuolee meillä kun ei ole olemassakaan kuin se aika mikä on syntymän ja kuoleman välissä kuinka sen ajan haluaa viettää kai on se kysymys mitä itseltään oikeasti pitäisi osata kysyä eikä se mitä elämältään haluaa tarkoittaa toki perimmiltään samaa koska se syntymän ja kuoleman välinen aika on se jonka olemme elossa


    • Anonyymi

      Kirjoitatkin niin kauniisti 🙃🙂 Rakastan tietenkin...

      • Anonyymi

        Nämä ovat minun rakkauskirjeitä hänelle, jotka eivät vain koskaan saavu perille.... Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat minun rakkauskirjeitä hänelle, jotka eivät vain koskaan saavu perille.... Ap

        Eivät minunkaan. Eikä ainakaan sinun, kun toimit näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat minun rakkauskirjeitä hänelle, jotka eivät vain koskaan saavu perille.... Ap

        Eiii, älä tuhlaa sitä noin! 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiii, älä tuhlaa sitä noin! 😱

        En voi kirjoittaa näitä hänelle. En halua selittää tänne syytä miksi, mutta en vain voi. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kirjoittaa näitä hänelle. En halua selittää tänne syytä miksi, mutta en vain voi. Ap

        Tilanne selvästi stressaa sua. Jos siitä ei kertakaikkiaan tule mitään niin pakota itsesi unohtamaan ja heittäydy täysin välinpitämättömäksi. Vinkki numero 2 jos hän laittaa tänne sinua koskevia viestejä tai epäilet että ne voisi olla sinulle niin se kyllä ei auta mitään että olet täällä. Jos kun voisi olettaa ettei sulla yhtäaikaa oo muita niin sulla ei silloin ole syytäkään jatkaa oloasi täällä palstalla joten kannattaa sulkea palsta ja tehdä jotain ihan muuta. Kohta oot päässy jo yli ja voit tavata uusia ihmisiä ja jopa jossain kohtaa ihastua tai jopa rakastua uudelleen. Kaikkea hyvää moi lähen nukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne selvästi stressaa sua. Jos siitä ei kertakaikkiaan tule mitään niin pakota itsesi unohtamaan ja heittäydy täysin välinpitämättömäksi. Vinkki numero 2 jos hän laittaa tänne sinua koskevia viestejä tai epäilet että ne voisi olla sinulle niin se kyllä ei auta mitään että olet täällä. Jos kun voisi olettaa ettei sulla yhtäaikaa oo muita niin sulla ei silloin ole syytäkään jatkaa oloasi täällä palstalla joten kannattaa sulkea palsta ja tehdä jotain ihan muuta. Kohta oot päässy jo yli ja voit tavata uusia ihmisiä ja jopa jossain kohtaa ihastua tai jopa rakastua uudelleen. Kaikkea hyvää moi lähen nukkuun.

        Mulla on niin vahva tunne, että hän on täällä. Olen vain päätellyt, että kaipaa täällä jotain toista. Joskus olen ollut tunnistavinani, että hän vastailee mulle, mutta on taitanut vain luulla mua häneksi ketä kaipaa. Siksi tämä paikka saakin mun pään sekaisin, kun irl-tapahtumat ja tämä on ristiriidassa. Koitan kyllä luottaa oikean elämän tapahtumiin, mutta välillä se unohtuu ja alan elätellä toiveita, että entä jos sittenkin. En ole täällä aina näin paljon, mutta jos luppoaikaa on reilusti, niin kuin nyt, niin väkisinkin roikun täällä haaveilemassa. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin vahva tunne, että hän on täällä. Olen vain päätellyt, että kaipaa täällä jotain toista. Joskus olen ollut tunnistavinani, että hän vastailee mulle, mutta on taitanut vain luulla mua häneksi ketä kaipaa. Siksi tämä paikka saakin mun pään sekaisin, kun irl-tapahtumat ja tämä on ristiriidassa. Koitan kyllä luottaa oikean elämän tapahtumiin, mutta välillä se unohtuu ja alan elätellä toiveita, että entä jos sittenkin. En ole täällä aina näin paljon, mutta jos luppoaikaa on reilusti, niin kuin nyt, niin väkisinkin roikun täällä haaveilemassa. Ap

        Onko hän lähestynyt sua tai sinä häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän lähestynyt sua tai sinä häntä?

        Olen lähestynyt häntä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähestynyt häntä. Ap

        Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui?

        En halua kertoa nyt enempää. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua kertoa nyt enempää. Ap

        Aha eli pakit tuli! Sehän on sitte selvä peli. Sori tiedän että se sattuu. Mikään ei ole hirveämpää kuin yksipuolinen rakkaus 💔❤️‍🩹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha eli pakit tuli! Sehän on sitte selvä peli. Sori tiedän että se sattuu. Mikään ei ole hirveämpää kuin yksipuolinen rakkaus 💔❤️‍🩹

        Kun ei niistä ns. pakeista selvinnyt onko yksipuolista. Ja ei tarvinnutkaan. Eikä kuulu tänne tarkemmat tiedot tästä tilanteesta. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei niistä ns. pakeista selvinnyt onko yksipuolista. Ja ei tarvinnutkaan. Eikä kuulu tänne tarkemmat tiedot tästä tilanteesta. Ap

        Sinuna kyllä yrittäisin sitte korjata tilanteen jos se oli vähän epäselvä. Kysymys on kuitenkin rakkaudesta se on aika suuri asia kun miettii mitä kaikkea se voi parhaimmillaan olla. Pidän itse sitä ainakin yhtä tärkeänä asiana kun vaikka asunnon ostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna kyllä yrittäisin sitte korjata tilanteen jos se oli vähän epäselvä. Kysymys on kuitenkin rakkaudesta se on aika suuri asia kun miettii mitä kaikkea se voi parhaimmillaan olla. Pidän itse sitä ainakin yhtä tärkeänä asiana kun vaikka asunnon ostamista.

        En yritä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yritä. Ap

        Ok. Ymmärrän että se vaatis uskallusta jne jne. Parempaa uuttavuotta sinulle ap ja kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei niistä ns. pakeista selvinnyt onko yksipuolista. Ja ei tarvinnutkaan. Eikä kuulu tänne tarkemmat tiedot tästä tilanteesta. Ap

        Mistä olet päätellyt että hän kirjoittelee täällä? Ja toisaalta, mikä saa sinut ajattelemaan, että hän kaipaa jotain toista? eivätkö pakit tarkoita, ettei toisella ole samankaltaisia tunteita, tai ettei pysty nyt vastaamaan tunteisiin, niin miten pakeista ei selvinnyt onko molemminpuoleista? Onko tällöin edes kyse pakeista?
        Pahoittelut, jos olen liian utelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat minun rakkauskirjeitä hänelle, jotka eivät vain koskaan saavu perille.... Ap

        No sepä lienee sinun eikä hänen murheensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin vahva tunne, että hän on täällä. Olen vain päätellyt, että kaipaa täällä jotain toista. Joskus olen ollut tunnistavinani, että hän vastailee mulle, mutta on taitanut vain luulla mua häneksi ketä kaipaa. Siksi tämä paikka saakin mun pään sekaisin, kun irl-tapahtumat ja tämä on ristiriidassa. Koitan kyllä luottaa oikean elämän tapahtumiin, mutta välillä se unohtuu ja alan elätellä toiveita, että entä jos sittenkin. En ole täällä aina näin paljon, mutta jos luppoaikaa on reilusti, niin kuin nyt, niin väkisinkin roikun täällä haaveilemassa. Ap

        Tuo lienee sinun ongelmasi jos elät elämääsi täällä turha syyttää muita si kun on myöhäistä si ei voi enään syyttää kuin itseään mä en omien pettymysten johdosta edes yritä kun korkeintaan töiden suhteen riittävän usein yrittäny ja lopulta saanu pettyä kuitenkin ni en itse sillai näe turhaa vaivaa jos käy hyvä tuuri sitä voi kenties jotain loppuelämän kestävää kohdatakkin mu itsellä ei tuon suhteen ole odotukset kovin korkealla viimeisimmän naisystävän jälkei on yksilöidyn tarkat tiedot itsellä mitä hyväksyn ja mitä en johtuen siitä että itse tiedän millaisen ihmisen olen valmis ottamaan hyväksymään elämääni enkä mä tyydy vähempään koskaan ole tyytynyt kun korkeintaan vallitsevaan tilanteeseen ja siihenkään mun ei tarvitse enään tyytyä koska mulla on jo kaksi lasta joista kummallakin on minun niin kuin äitinsä geenejä poika siinä mielin paljonkin kaltaiseni että hänelle teettä jonkin verran haasteita se aloillaan pysyminen ilman mitään itselle mielekästä tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha eli pakit tuli! Sehän on sitte selvä peli. Sori tiedän että se sattuu. Mikään ei ole hirveämpää kuin yksipuolinen rakkaus 💔❤️‍🩹

        Tiedän moniakin asioita mitkä ovat paljonkin hirveämpiä kui vai yksipuolinen rakkaus mu jotta sen voisi tietää pitäisi sitä elämää elää muuallakin kui siinä omassa kuplassaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna kyllä yrittäisin sitte korjata tilanteen jos se oli vähän epäselvä. Kysymys on kuitenkin rakkaudesta se on aika suuri asia kun miettii mitä kaikkea se voi parhaimmillaan olla. Pidän itse sitä ainakin yhtä tärkeänä asiana kun vaikka asunnon ostamista.

        Vuokralla on huomattavasti helpompi asua koitappa vaihtaa paikkakuntaa nopeasti työn perässä kun omistat asunnon Eipä olekkaan ihan niin yksinkertainen juttu ei ihan tahtotila riitä että saa kämpän myytyä vuokrasopimuksessa kun ei ole si taas kun kuukauden irtisanomisaika kun työn perässä muuttaa ni on helppo vaihtaa paikkakuntaa halutessaan


    • Anonyymi

      Oletko se laitoshoidossa ollut? Kaivattuni ei ole ollut.

      • Anonyymi

        Hän ei kirjoittaisi kenenkään yksityisasioista tänne. Ap


      • Anonyymi

        Olen mä tähän ikään jo kahteen kertaan keren pyörähtää suljetulla pikavisiitillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kirjoittaisi kenenkään yksityisasioista tänne. Ap

        Omista yksityisasioistani mäkin tänne olen kirjoittanut se että yksityisasioihini liittyy muitakin ihmisiä ei ole minun ongelmani kyse on ihmisistä jotka ovat syystä tai toisesta itse hakeutuneet lähelleni olisi kannattanu miettiä silloi turha vinkua jälkeen päin


    • Anonyymi

      kulkuri kaunottarelle,tykkään siust.

    • Anonyymi

      Oho ei täällä kukaan kirjoita väärin,koska
      minäkin vielä tarkistan kahteen kenties kolmeen
      neljään kertaan kieliopin oikeellisuuden ,anteeksi
      vaan tämä on lakitekstiä,mutta sille en mahda mitään jos kännykkä kirjoittelee omiansa,haukotus...

    • Anonyymi

      Elmontulet hakkaa kohta.

      • Anonyymi

        pian huomaat,moikka.


    • Anonyymi

      Kirjoitusvirheitä näyttää ap:lta itseltäänkin syntyvän. Sovitte hyvin yhteen. - Sivullinen -

      • Anonyymi

        niinhä myö sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhä myö sovitaan.

        niinpä kuin luotu toisilleen,sehän tässä sattuukin.


    • Anonyymi

      Voi ristus kuinkakohan epätoivoinen nainen mahtanet olla et ny mitään parempaa tapaa mielistellä si keksiny edes näi äkkiseltää vai onko tuo jo useamman kuukauden lopputulos si olis ehkä jopa syytä huolestua enämpi jos et tuon parempaa keksiny

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17687994co

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe