Sisaren mies, jota emme kunnolla tunne, näemme kerran pari vuodessa. Hän keskustelee minun ja kaikkien muidenkin sukulaisteni kanssa sillä tapaa, että haluaa lähinnä ilkeillä ja töksäytellä.
Itse olen peruskohtelias, ja jos kerron hänelle että kävimme lasten kanssa katsomassa uutta jäähallia ja se oli ihan hieno yms. Niin hän vastaa tähän tylysti, "no mikäs siinä nyt muka niin hienoo oli". Keskustelua on vaikea jatkaa tästä.
Hän myös näsäviisastelee muiden sanomisille, ja haluaa koko ajan vesittää jonkun sanomiset, tai nolata jonkun ihmisen. Koko ajan sellaista leukailua ja härnäämistä. Ja kuitenkin näemme harvoin. Mistä tämä kertoo?
Onko tämä narsismia vai jotain muuta?
Anonyymi-ap
3
203
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä on huono itseluottamus siksi yrittää letkautella
- Anonyymi
Komppaan, vieraammat tyypit voi jännittää
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17688685r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337