Sehän meni putkeen

Anonyymi-ap

Oma paha olo ja sitte olikin toisellakin. Sellaisella joka ei olisi koskaan sitä ansainnut vain pelkkää hyvää on minulle antanut ja taas onnistuin pilaamaan jälleen kerran sen kaiken hyvän.

78

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa hyvä olo. Kiva juttu kun toinen on ollut mukava itselle ja itse en vain osaa olla sitä takaisin. En taida kyetä edes normaaliin keskusteluun.

      • Anonyymi

        Sotketaan sitten uskon kaikkea ja luulen että olisi joku asia totta vaikka ei olekaan. En vaan voi kerrasta luottaa ja uskoa toisen sanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotketaan sitten uskon kaikkea ja luulen että olisi joku asia totta vaikka ei olekaan. En vaan voi kerrasta luottaa ja uskoa toisen sanaan.

        Teen tästä vielä monologin. Sehän on kivaa sekin. En halunnut että asia olisi mennyt näin enkä haluaisi mitenkään aiheuttaa pahaa oloa sellaiselle joka on minua auttanut ja ollut minun tukena kun on ollut vaikeaa.


    • Anonyymi

      tiedän tunteen, olen joskus marraskuussa ollut se vastaanottava puoli.
      Älä murehdi, jos ne tunteet ovat aitoja niin kaikki on korjattavissa.

      • Anonyymi

        En tiedä onko mikään enää ennallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko mikään enää ennallaan.

        Ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei

        Sehän on kiva juttu. Tiesin jo pilasin kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko mikään enää ennallaan.

        eihän asiat ennallaan olekkaan pahassa tilansteessa, mutta jos on tahtoa ja tunteita niin siitä eheytyy ja tulee vahvemmaksi. Samalla myös oppii tuntemaan sitä toista osapuolta paremmin, oppii miten toinen suhtautuu erilaisiin vaikeisiin asioihin.

        Kaikkea hyvää toivon siunulle ja onnea tulevaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän asiat ennallaan olekkaan pahassa tilansteessa, mutta jos on tahtoa ja tunteita niin siitä eheytyy ja tulee vahvemmaksi. Samalla myös oppii tuntemaan sitä toista osapuolta paremmin, oppii miten toinen suhtautuu erilaisiin vaikeisiin asioihin.

        Kaikkea hyvää toivon siunulle ja onnea tulevaan.

        Kiitos vaikei minulle ollut rohkaisu piristi ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän asiat ennallaan olekkaan pahassa tilansteessa, mutta jos on tahtoa ja tunteita niin siitä eheytyy ja tulee vahvemmaksi. Samalla myös oppii tuntemaan sitä toista osapuolta paremmin, oppii miten toinen suhtautuu erilaisiin vaikeisiin asioihin.

        Kaikkea hyvää toivon siunulle ja onnea tulevaan.

        En tiedä antaako toinen minulle enää anteeksi kun olen aiheuttanut sen pahan mielen niin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä antaako toinen minulle enää anteeksi kun olen aiheuttanut sen pahan mielen niin monta kertaa.

        siitä täytyy vain uskaltaa ottaa selvää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitä täytyy vain uskaltaa ottaa selvää...

        Ei se enää tänne varmaan tule. Lähti jo aikaa sitten kun tajusi kenelle surkimusnaiselle puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitä täytyy vain uskaltaa ottaa selvää...

        Toivon hänelle kaikkea hyvää. Hän auttoi minua paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon hänelle kaikkea hyvää. Hän auttoi minua paljon.

        Minulla on ollut onni että on noin hienoja ja ihmisiä jotka tukevat minua elämässäni. En voi olla kuin kiitollinen sille miehelle että näinkin pitkään jaksoi minua kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut onni että on noin hienoja ja ihmisiä jotka tukevat minua elämässäni. En voi olla kuin kiitollinen sille miehelle että näinkin pitkään jaksoi minua kuunnella.

        Mitä tapahtui? Eikö sitä voisi sopia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui? Eikö sitä voisi sopia?

        En tiedä voiko sitä enää sopia. Ei se mies näitä täältä enää lue ja taisi lähteä jo kokonaan. Jäin vain pahaksi mieleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä voiko sitä enää sopia. Ei se mies näitä täältä enää lue ja taisi lähteä jo kokonaan. Jäin vain pahaksi mieleksi.

        Haluisitko että se tulee takas? Miks se suuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko että se tulee takas? Miks se suuttu?

        Koska en uskonut mihinkään ja luulin että asia oli totta vaikka ei se ollutkaan kun sotketaan niin paljon. Aiheutin pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se enää tänne varmaan tule. Lähti jo aikaa sitten kun tajusi kenelle surkimusnaiselle puhuu.

        Taas vedät mies tuon harrastajateatterin lievästi sanottuna överiksi. Tällaisenako haluat naiset nähdä syyttelemässä itseään sinun surkeudestasi? Sitä kutsutaan myös vanhemmuudeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä antaako toinen minulle enää anteeksi kun olen aiheuttanut sen pahan mielen niin monta kertaa.

        Ehkäpä hän antaa ei tuota voi tietää jos et uskalla kysyä rehellisyys maan perii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut onni että on noin hienoja ja ihmisiä jotka tukevat minua elämässäni. En voi olla kuin kiitollinen sille miehelle että näinkin pitkään jaksoi minua kuunnella.

        Ehkäpä hän osaisi tuota jopa arvostaa jos kertoisit sen hänelle itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui? Eikö sitä voisi sopia?

        Ehkä hyvällä tsäkällä voisi jos hän vain tietäisi keneenkään hän olisi yhteydessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en uskonut mihinkään ja luulin että asia oli totta vaikka ei se ollutkaan kun sotketaan niin paljon. Aiheutin pahaa mieltä.

        Sulla kävi mahdollisesti se normaali luotit siihen mitä kaverisi sulle kertoivat omista kokemuksistaan ja kaverisi unohtivat omien tekojensa vaikutuksen omien elämiensä lopputulokseen mu sitä se tekee kun luottaa sokeasti ketäkö siitä sitten voi syyttää muuta kuin itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vedät mies tuon harrastajateatterin lievästi sanottuna överiksi. Tällaisenako haluat naiset nähdä syyttelemässä itseään sinun surkeudestasi? Sitä kutsutaan myös vanhemmuudeksi

        Mä tiedän yhden pikkuneidin josta tulis suurella todennäköisyydellä hyvä näyttelijä jos hän vai teatterikorkeaan vanhemmiten tahtoo hakea 👍🏾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän yhden pikkuneidin josta tulis suurella todennäköisyydellä hyvä näyttelijä jos hän vai teatterikorkeaan vanhemmiten tahtoo hakea 👍🏾

        Mkay tiedä sitten mätsäiskö pedagogiset arvot yhteen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mielummin nauretaan kuin itketään. Niinhän se kuuluisi olla.


      • Anonyymi

        Elämä on täynnä kokemuksia ja pettymyksiä hyvällä säkällä saattaa jopa kerran kokea onnistuneensa jossain mu se on hyvä jot niille osaa nauraa suattaapi elämä mennä muutoin liian vakavaksi


    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle?

      • Anonyymi

        Naiselta on miehelle. Surkealta naiselta joka ei osaa mitään muuta kuin aiheuttaa pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta on miehelle. Surkealta naiselta joka ei osaa mitään muuta kuin aiheuttaa pahaa oloa.

        Voimia sinne. Itse oon pahan olon aiheuttamisen päälle vielä limainen ihminen. Kyllä se siitä kuitenkin vielä varmasti sinullakin paremmaksi menee, kun vähän varovaisesti uskon itsellänikin tilanteen parantuneen. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinne. Itse oon pahan olon aiheuttamisen päälle vielä limainen ihminen. Kyllä se siitä kuitenkin vielä varmasti sinullakin paremmaksi menee, kun vähän varovaisesti uskon itsellänikin tilanteen parantuneen. - sivusta

        Kiitän. On vieläkin paha mieli itsellä kun aiheutan sitä muille. Mutta saan olla viallinen ja silti hyvä sellaisena kuin olen. Saan tehdä virheitä ja syystäkin siitä saa tulla itselleni paha olo mutta en halua sitä muille aiheuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. On vieläkin paha mieli itsellä kun aiheutan sitä muille. Mutta saan olla viallinen ja silti hyvä sellaisena kuin olen. Saan tehdä virheitä ja syystäkin siitä saa tulla itselleni paha olo mutta en halua sitä muille aiheuttaa.

        Tapailumies voi lohduttaa tänäkin yönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailumies voi lohduttaa tänäkin yönä.

        Ei minua lohduta mikään tai kukaan kun on aiheuttanut sen pahan olon toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. On vieläkin paha mieli itsellä kun aiheutan sitä muille. Mutta saan olla viallinen ja silti hyvä sellaisena kuin olen. Saan tehdä virheitä ja syystäkin siitä saa tulla itselleni paha olo mutta en halua sitä muille aiheuttaa.

        Semmonen korjaamo on kuin fixus. Siellä käynti voi riittää ja kun ottaa vielä vahauksenkin niin siinä kuori kiiltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen korjaamo on kuin fixus. Siellä käynti voi riittää ja kun ottaa vielä vahauksenkin niin siinä kuori kiiltää.

        Jospa se korjaisi minut sitten etten olisi näin hajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta on miehelle. Surkealta naiselta joka ei osaa mitään muuta kuin aiheuttaa pahaa oloa.

        No kyllä sitä osaa tehdä miehetkin ei muuta kuin pää pystyyn ja kohti uusia onnistuneita pettymyksiä niin kai meistä suurin osa tekee toiset vai antaa niiden pettymysten lannistaa ja jotkut ne pilaa jopa totaalisesti että toki noissakin pitäisi kai jonkin sortin harkintaa käyttää parikin pettymystä voi pilata koko elämän toisinaan jopa se yksi ainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinne. Itse oon pahan olon aiheuttamisen päälle vielä limainen ihminen. Kyllä se siitä kuitenkin vielä varmasti sinullakin paremmaksi menee, kun vähän varovaisesti uskon itsellänikin tilanteen parantuneen. - sivusta

        Kaipa se on hyvä että itse tiedostat millainen olet siitä ei kai si voi muuta tehdä kun yrittää nousta niitä pystyyn nousseita seiniä pitkin ylös se saattaa olla jopa jo mahdoton tehtävä itse tosinnolisin vielä niinkin hölmö että yrittäsin siitäkin huolimatta pystysuoraa sileää pintaa kun on lähes mahdotonta yrittää nousta ylös mu ite olisi sen verran utelias et yrittäsin siltikin keksiä keinon yrittää ennen kui toteaisin jot ei onnistu tietäisin ainakin itse yrittäneeni näin ollen en ainakaan itse itselleni tuottaisi pettymystä joku toinen ku si taas lannistuisi jo lähtöösä eikä edes yrittäs kumpiko tällöin olisi häviäjä se joka edes yritti vaikka ei onnistunut vaiko se joka luovutti jo yrittämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän. On vieläkin paha mieli itsellä kun aiheutan sitä muille. Mutta saan olla viallinen ja silti hyvä sellaisena kuin olen. Saan tehdä virheitä ja syystäkin siitä saa tulla itselleni paha olo mutta en halua sitä muille aiheuttaa.

        Eipä se välttis ole aiheellista se sunkaan pahamieli on siihenkin mahdollisesti osuutensa sillä toisellakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapailumies voi lohduttaa tänäkin yönä.

        Se on hyvä jot sul joku nainen jota tapailla mu vihjailevasta tyylistä päätellen sä tapailet vain siksi että tavoite on saada nainen sänkyyn sittekö se teatteri loppuu kun olet ekan kerran saanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua lohduta mikään tai kukaan kun on aiheuttanut sen pahan olon toiselle.

        Eipä kai jos et ole sitä tiedostanut alkuun pitäs tietää hieman enämpi ni osaisin ehkä jopa sanoa missä.ongelma mahtanee olla mu uskoisin että ole kyvykäs antamaan itsestäsi suhteelle tarpeeksi ennen kuin selvität itse itsellesi mitä se on edes mitä kaipaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se korjaisi minut sitten etten olisi näin hajalla.

        Siihen ei yksikään autokorjaamo pysty ihmistä korjaamaan meinaan kyllä ne fixuksellakin taitaa osata autoja korjata jos minkäkin merkkisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä jot sul joku nainen jota tapailla mu vihjailevasta tyylistä päätellen sä tapailet vain siksi että tavoite on saada nainen sänkyyn sittekö se teatteri loppuu kun olet ekan kerran saanu

        Saiko nainen?


    • Anonyymi

      Kiitos sanoistasi, en halua että syytät itseäsi siitä. Muuthan siihen tuli sotkemaan, ei se sun syytä ole. Se miten nätisti tässä kirjoitat osoittaa viimeistään että olet hyvä ihminen :).

      • Anonyymi

        En nyt tänään ainakaan jaksa enempää kirjotella tänne, täytyy vähän huikata kun pää sai sen aika tällin ja muutenkin. Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tänään ainakaan jaksa enempää kirjotella tänne, täytyy vähän huikata kun pää sai sen aika tällin ja muutenkin. Hyvää yötä

        Huilata siis


      • Anonyymi

        Minähän se syyllinen olen kaikkeen niin se vain on aina ollut ja tulee olemaan. Hyvää yötä toivon ja paranemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se syyllinen olen kaikkeen niin se vain on aina ollut ja tulee olemaan. Hyvää yötä toivon ja paranemista.

        Hei, ei varmasti ole noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se syyllinen olen kaikkeen niin se vain on aina ollut ja tulee olemaan. Hyvää yötä toivon ja paranemista.

        En mä sulle suuttunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän se syyllinen olen kaikkeen niin se vain on aina ollut ja tulee olemaan. Hyvää yötä toivon ja paranemista.

        Menen huilaamaan. Kaikki on ihan ok mulla ja sua en syytä, surkea fiilis tuli muista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen huilaamaan. Kaikki on ihan ok mulla ja sua en syytä, surkea fiilis tuli muista syistä.

        Kiitos jos ajattelet noin ja voit antaa minulle anteeksi. Olen vain niin viallinen ja ymmärrän sen jos olen aiheuttanut pahan olon sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos ajattelet noin ja voit antaa minulle anteeksi. Olen vain niin viallinen ja ymmärrän sen jos olen aiheuttanut pahan olon sinullekin.

        Et ole viallinen, olet sinä. Ja minä olen minä, kaikkine säröineni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole viallinen, olet sinä. Ja minä olen minä, kaikkine säröineni.

        Viallinen minuna. Sinussa ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole viallinen, olet sinä. Ja minä olen minä, kaikkine säröineni.

        Sä oot se OCD mies. :) Hiukka säälittävää, oot aika nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos ajattelet noin ja voit antaa minulle anteeksi. Olen vain niin viallinen ja ymmärrän sen jos olen aiheuttanut pahan olon sinullekin.

        Eihän nämä sinun naisten suuhun laittamat vuorosanat oo enää edes todellisia mies. Oikein korostuu tämä niiiin viallisuus🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viallinen minuna. Sinussa ei ole mitään vikaa.

        Ei sinussakaan mitään vikaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot se OCD mies. :) Hiukka säälittävää, oot aika nolla.

        Tuon suhteen en pidä itseäni nollana, pystyin sen selättämään ja se on lääkärinkin mielestä harvinaista ja vaatii mielenlujuutta


      • Anonyymi

        Mahdollinen osa vastaus kysymykseen mitä on sinisilmäisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tänään ainakaan jaksa enempää kirjotella tänne, täytyy vähän huikata kun pää sai sen aika tällin ja muutenkin. Hyvää yötä

        Ei onneks lapaluu vai on vähä kipiä kun suorinvartaloin heitti ketsat kun on niin pirun pliukasta mu eiköhän tuokin tuosta viikon sisään jo ole parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ei varmasti ole noin.

        Tuo on turhaa jos hän itse tuntee noin ei meistä kukaan pysty sanomaan onko asia noin vaiko eikö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole viallinen, olet sinä. Ja minä olen minä, kaikkine säröineni.

        Tehtyä ei saa tekemättömäksi tai sanottua ei saa sanomattomaksi niitä on turha pyydellä anteeksi niitä voi korkeintaan pahoitella vahinko on sellainen jota voi ja on syytä pyytää anteeksi ja voi ehkä jopa antaa anteeksi vahingon laajuudesta riippuen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viallinen minuna. Sinussa ei ole mitään vikaa.

        Kaikis meittis on jottain vikkaa eipä taida viatonta yksilöä olla olemassakaan joku niin väittää ni se on vai yksilö jolla on suuret luulot ithtestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot se OCD mies. :) Hiukka säälittävää, oot aika nolla.

        No säälittäväksi mä kutsuisin suakin kun meidän kanssa täällä aikaa kulutat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä sinun naisten suuhun laittamat vuorosanat oo enää edes todellisia mies. Oikein korostuu tämä niiiin viallisuus🥱

        Voi olla nainen tai mies eipä tuossa kirjoituksessa ny mikkää pist silmään sillai mistä voisi oikeastaan edes olettaa kumpiko hän on onko vasta lapsi etten uskokkaan kuinka moniko lapsi on viksumpi kui aikuinen


    • Anonyymi

      Älä ole mies niin ankara itsellesi. Olet vaan täysi surkimus, ei siinä muuta. :)

      • Anonyymi

        Pieleen meni nyt tuo :).


      • Anonyymi

        Ei kukaan ole täysi surkimus. Nainen olen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole täysi surkimus. Nainen olen lisäksi.

        Kyllä se mies on. Ja sinä olet hän. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mies on. Ja sinä olet hän. :)

        En vastaile enää tämmöisiin. Enkä varsinkaan sille joka minulle pahaa oloa aiheuttaa. Sen päätöksen teen nyt.


      • Anonyymi

        Voi pienoinen oman elämänsä surkimuksia meistä on joka ainoa jot eipä pääse teitsi keuliin tuolkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieleen meni nyt tuo :).

        Täälä ny on helppo erehtyä monikaan kun ei noita kirjoituksia lukiessaan käytä minkään sortin ajattelua kun etsitään silaist itselle mielekästä kirjoitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastaile enää tämmöisiin. Enkä varsinkaan sille joka minulle pahaa oloa aiheuttaa. Sen päätöksen teen nyt.

        Mäkin vastailen suurelta osin vai niihin misä ny vaikuttaa olevan jonkin sortin asiallista sisältöä etes ja toisinaan tekee mieli vain ärsyttää jotakuta kun vituttaa tää jouten olo varmaan lähtä päivää paria aikaisemmin lapsenlapsen ristiäisiin


    • Anonyymi

      Sellaist sattuu ehkä on aihetta itse tutkiskeluun

    • Anonyymi

      Olet sinä melkoinen klovni juttuinesi.

      • Anonyymi

        Yritäx sanoo niinku viimeisen sanan tähän trollauxeen?


    • Anonyymi

      Kirjoittakaa suomenkielen mukaisesti.
      Nämä vääntöversiot hirveätä luettavaa.

    • Anonyymi

      Hyi

    • Anonyymi

      Kerro på svenska.
      Ainii. Sä et puhu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe