Miettikää vähäsen!

Punk-Rock

Hei miettikää kaikki oikeesti et kantsiiks täne tulla haukkuun Green Day:tä!
Tää palstahan on tarkotettu NIILLE jotka tykkää Green Daystä!!
Eli kaikki jotka tänne kirjottaaa tykkää siitä ...sanositte vaik mitä!:P
Mutta! sit toinen juttu!
Oon huomannu että tänne on tullu kirjottaan joku tyyppi/tyypit jotka haukkuu Green Daytä
KOSKA ne on Good Charlotte fanei tai muita yms ysm... mut jos tykkää jostai bändist nii kantsiiks sit toisia bändejä haukkuu? EI KANNATA!!
yksinkertasesti: siinä ei oo mitään järkee!!
Mut samapa tuo...jos ettte tajuu että :
MEIDÄN OIKEIDEN GREEN DAY FANIEN MIELIPIETTÄ EI TOLLANEN TUNTEMATON TYYPPI VOI MUOKATA!
Nii tehkää mitä haluutte...samapa tuo...
Tajukkaa nyt se kuitenki:
Älkää haukkuko toisia bändejä jod tykkäätte jostai toisesta bändistä!
Ei muuta...tällä kertaa...xD

10

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfan

      Niinpä... jos jotkut luulee pystyvänsä ohjailee muitten musamakuu ni on väärässä. Jos pitää Green Day:sta, ni keskustelee täällä muiden kaa, jos ei pidä ni menee keskustelee siit bändist mist ite pitää...

    • Laydee-J

      Ei sillä ettenkö Green Daysta pitäisi, mutta pakko kritisoida kaikkea, siksipä kritisoin tätäkin.

      JOS täällä ei kävisi niitä jotka eivät pida Green Daysta, niin mistä te sitten keskustelisitte? Siitä kuinka ihQ Billie Joe on? Siitähän ne keskustelut syntyy, että saadaan useita eri kannanottoja ja mielipiteitä.

      Sitten. Täällä on jo useaan otteeseen ollut näitä "Älkää tulko tänne haukkuu Green Dayta!!!" keskusteluja, joten eiköhän tämä tästä aiheesta riitä, jos tulee jotain asiattomia riita-viestejä niin kyllä niiden poisto hoituu. Tällaiset keskustelut vaan turhaan täyttävät palstaa ja hidastavat sekä minun, että sivuston toimintaa.

    • Russell

      En nyt jaksais suuttua tuollaisesta. 18 täyttäneillä on muutaman vuoden ajan aina hirveä tarve erottua "teineistä", joten he katsovat asiakseen mollata kaikkea mikä liittyy teini-ikään. Yleensä kohteeksi joutuu juuri nämä jostain musiikin alagenrestä ammentavat poikabändit, kuten green day ja good charlotte. Tietysti punkista diggaavia voi myös loukata se, että ko. bändit yhdistetään joskus punk-musiikkiin. Vaikka eipä kyllä, green daylla taitaa pari punk-rock -levyä ollakin.

    • HeviPeikko

      Green Day:lla on muutama hyvä biisi.
      En yleensä kuuntele punkkia mutta Green Dayta kyllä kuuntelen.

      • jahas

        "En yleensä kuuntele punkkia mutta Green Dayta kyllä kuuntelen." ?? Luuletko että Green Day olis muka punkkia?


    • risupää

      ei näistä pöpipäistä kandee välittää....

    • M.PunK

      Jaa ettei green day oo muka punkkia!?
      Ehkä American Idiot ei ookkaan, mutta kuunnelkaas hyvät ihmiset vähän vanhempaa tuotantoa!Esim.Kerplunk on aivan selvää punkkia!!
      No, täällä keskusteluissa liikkuukin vaan tätä "American Idiot sukupolvea"
      Ei se väärin oo, mut kannattais tutustua vähän vanhempaanki tuotantoon!

      • Punk-Rock

        mä oon sitä "American Idiot sukupolvea"

        ja oon sitä mieltä että, kyllä kannattaa ostaa ne vanhemmatki tuotannot!

        miullaki on vasta 5 cd... ja parasta musaa ne tekee :)
        nytki kuuluu : She


      • Krista
        Punk-Rock kirjoitti:

        mä oon sitä "American Idiot sukupolvea"

        ja oon sitä mieltä että, kyllä kannattaa ostaa ne vanhemmatki tuotannot!

        miullaki on vasta 5 cd... ja parasta musaa ne tekee :)
        nytki kuuluu : She

        Mäkin oon "American Idiot sukupolvea". Vielä tuossa puolivuotta sitten pidin BOBD:ia tosi hyvänä kappaleena(olin tätä paatunutta KissFM- teinikuntaa :P). Ostimpa siis levyn American Idiot. Ajattelin, että se oli paras levy, mikä mulla on koskaan ollu. Voi ku ihminen voi olla väärässä. :) Nyt sitten multa löytyy koko tuotanto ja olen EHDOTTOMASTI sitä mieltä, että se paras musa löytyy sieltä ensimmäisten levyjen joukosta. :) Eniten soittimessa kuluu Dookie, Insomniac ja 1,039/SOSH.

        Huom! On Am. Idiotkin ihan hyvä levy ja sitäkin kyllä kuuntelen, mutta kyllä vanhemmista pidän enemmän. Niinkuin jo sanoin, oon koko elämäni vaan kuunnelu radiota, enkä näin ollen ole paljon muuta, kun poppia päässyt kuuntelemaan. Mukavaa siis kuunnella muutakin kun "loppuun kulutettuja radiobiisejä". :)


    • Whatsername<3<3

      Jokainen omalla tyylillään niinkun jo sanoin! oon samaa mieltä, ei kannata loukata meidän oikeiden GDA fanien tunteita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe