Minusta tuntuu että olen narsisti, mutta voiko olla mahdollista että olisin narsisti jos mietin tätä itse? Tunnen syyllisyyttä kaikesta itsekkyydelläni aiheuttamasta mielipahasta.
Voinko olla narsisti
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Et.Narsistilla ei ole lähes ollenkaan tai ollenkaan myötäelämisen ja empatian kykyjä ja häneltä puuttuu syyllisyyden tunne.Eli keksi itsellesi toinen diagnoosi.
- Anonyymi
Olet vaan tyhmä. Narsismi on vain sana. Idioottien keksimä sana. Jos niikseen tulee niin kaikki me ollaan narsisteja, mutta pidän silti enemmän sanasta ihminen.
Sama kuin nykyään merkittävän moni pitää poliiseja mulkkuina, mutta en pidä siitä sanasta ja käytän edelleen sanaa poliisi.
Homot on nykyään sateenkaariväkeä, mutta homoja ne on silti. Romanit on kaaleja, mutta en ymmärrä sanan merkitystä eikä minun tarvitsekaan, minulle kelpaa sana romani. Ainakin niin kauan ainakin kun on kartalla valtio nimeltä Romania.- Anonyymi
se taipuu muodossa kaaleita
- Anonyymi
Ottamatta kantaa kysymykseen, niin voihan tuo mielipaha syntyä siitä, että muut eivät näe itsekästä toimintaa positiivisessa valossa. Siitä syntyy sitten mielipaha täysin itsekkäistä syistä. -> N
- Anonyymi
Et ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821710
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?96992Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942