Naomi on ehkä Suomen kiinnostavin persoona

Anonyymi-ap

Kukaan lukenu hänen kirjaa, sitä toista mikä on se myrtinkukkia ja murattia Yasmica? Ihan mielettömän hieno kirja, kertoo, jos oikein ymmärsin, juurikin hänen omasta elämästäänki.
Tapasin Naomin ekan kerran viime kesänä, ja teki muhun lähtemättömän vaikutuksen. On mielettömän monitaitonen ja täysi mysteeri. Koitin kysellä häneltä kaikkee mutta sanoi sitten että helpompi jos luet kirjasta, ja niin luin. Sen hänen ekan ensin ja nyt sain ton toisen päätökseen. Yleensä en jaksa lukee oikein mitään mutta toi on aihepiirinä se mikä kiinnostaa.
Nyt odotan vaan että saan lukee seuraavan. Olen koittanu kahmia käsiini kaikkia kirjoja, missä tota aihepiiriä, niinko siis kaikkee selvännäköön ja noituuteen liittyvää ja kaikkeen muuhun mystilliseen. . Mutta se mikä tosta tekee niin ihmeellistä on se, että olen henkilökohtasesti siis tavannut kirjoittajan. En tunne ketään muuta yhtä mystillistä ja jännittävää persoonaa.

135

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molemmat on tullut luettua, Hyviä, erilaisia, ja kovasti jo myös jatkoa odottelen.

      Aihepiiri on minuakin kiinnostava, ja vaikka olen ollut asiakkaansakin jo vuosia, on todettava, että jos en olisi niitä kirjoja lukenut, en varmasti tietäisi hänestä mitään. Hyvin salaperäinen todellakin, ja lahjakas näkijä.

      Juuri kerroin ystävälleni, miten kävin ensimmäisen kerran jo ennen korona-aikaa Naomilla. Naapurini kanssa kävimme, oli vuoden 2017 loppupuolella.

      Sanoi silloin, että vaikeat ajat on tulossa, ja niiden seurauksena alkaa ennen näkemätön väkivallan aalto, jossa on mukana lapsia. Kertoi että hänelle on näkynä näytetty lapsia, jotka hyökkäilee muiden lasten kimppuun. Että tuntuu, kuin koko maailma on sekaisin kuin käkikello. Juuri noita sanoja käytti.

      Tuntui hurjalta silloin, mutta mitäpä nyt on saatu viime päivinä lukea, ja jo jonkin aikaa. Kyllä sitä saa miettiä, että mihin maailma on tosiaan menossa, kun niin kamalia asioita tapahtuu.

    • Anonyymi

      Sellainen "Enkelin kosketus" niin kuin siinä yhdessä TV sarjassa... ainakin minulle ollut.

    • Anonyymi

      Huikee mimmi!
      Luin Fasessa, että harrastaa avantouintiakin. Menee uimaan suoriltaan, eli ennen kun on edes saunassa käyny. Ite en kyllä pystysi. En varmana edes saunankaan jälkeen.

      • Anonyymi

        joo, oli eilen ilmestyny faseen päivitys, missä kuvaa..........tekisi mieleni myös kokeilla, en ole koskaan vielä ollut avantouimassa.


      • Anonyymi

        Ei ennen eikä jälkeen saa käydä saunassa. Voi tulla sydäri kun lämmönvaihtelu liian suurta. Itse olen käynyt -30 pakkasella ja ihan kylmässä työmaakopissa oli vaatteiden vaihto.


    • Anonyymi

      Tilasin mulle sen ensimmäisen, eilen aloin lukee ja nyt jotain puolivälissä. Olen aina arvostanut häntä näkijänä, mutta en oikeen ole tienny hänestä mitään. Todella liikuttavaa ja koskettavaa luettavaa ja menee hiukan läheltä omaakin elämää. Arvostus senkuin nousee.
      Ihan varmana haluan lukee sen toisenkin.

      • Anonyymi

        Onks se Noidan viitta hartioilla toi eka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks se Noidan viitta hartioilla toi eka?

        On. Se kertoo hänen omasta elämästä. Tosi kaunis kuva hänestä siinä kannessa.

        Itse luin sen melkein heti sen ilmestyttyä, syystä että olen pitkäaikainen asiakkaansa ja kiinnosti :D

        Hänen toisen kirjansa luin kesällä, oli tosi ihanaa kesämökki -luettavaa :D

        Ihanaa tuntea hänenlaisensa kiinnostava henkilö. Oli kutsuvieraana meidän häissä, koska hänen ansiostaan, löysimme mieheni kanssa toisemme :D Eli tulin menneeksi paikkaan, johon en varmasti olisi muuten mennyt.


    • Anonyymi

      Todella tykkään siitä naisesta. Jesumeedas mikä oikee on!--! Aikas karski jäbä ole mutta sen edes kyllä nöyrtysim. Fasessa luen sen joka julkasun ja ihailen. Uskaltaa. Ei mikää tönttilän tipu vaa Nainen! Kaunis kum mikä Ja sillon älliä pääsä. Mahdan rakastuu.

      • Anonyymi

        Ei mikää ihme että on kateellisia ämmiä kimpussansa kommentoimassa. On sitte kysymys lahjoistaa tai ulkonäöstä. Hänen nimestäki näky joku ellu näkevän vaivaa että joku peitenimi. Toine oli kommentoinu että mikä vitun peitenimi? Nimenommaa!

        On niitä todellakin harvinasia näkijöitä, jollei ainoo, joka tekee ihan omalla nimellää ja puhelinnumerollaa. Itte en ainakaa muita tiedä. Kai se kaunis nimi, kunnei ole nii perin suomalaine, jaksaa niitä pulskia tavistanttoja ihmetyttää, jotka siitä kateuksissaa kihisee.

        Äläkee ämmät vaivauttuko. Ette tänä vuonnakan pääse samalle tasolle mitä minu noitanaine -Naomi. No ei ole minu mutta saa sitä ukkelitki unelmota ja on se minu ennustaja ainasken.

        Taas meinaan mennä kun lomapäivioä saan, vaikka matkaa tulee mittarii mutta sitä noitanaista kehtoo kattella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikää ihme että on kateellisia ämmiä kimpussansa kommentoimassa. On sitte kysymys lahjoistaa tai ulkonäöstä. Hänen nimestäki näky joku ellu näkevän vaivaa että joku peitenimi. Toine oli kommentoinu että mikä vitun peitenimi? Nimenommaa!

        On niitä todellakin harvinasia näkijöitä, jollei ainoo, joka tekee ihan omalla nimellää ja puhelinnumerollaa. Itte en ainakaa muita tiedä. Kai se kaunis nimi, kunnei ole nii perin suomalaine, jaksaa niitä pulskia tavistanttoja ihmetyttää, jotka siitä kateuksissaa kihisee.

        Äläkee ämmät vaivauttuko. Ette tänä vuonnakan pääse samalle tasolle mitä minu noitanaine -Naomi. No ei ole minu mutta saa sitä ukkelitki unelmota ja on se minu ennustaja ainasken.

        Taas meinaan mennä kun lomapäivioä saan, vaikka matkaa tulee mittarii mutta sitä noitanaista kehtoo kattella!

        Onko se joku mustalainen?


    • Anonyymi

      Pakko jakaa tää kun nysse sitte tapahtu! Olisikohan pitäny kuunnella tarkemmin,,,,

      Olin kyseisellä Näkijällä käynyt viime kesänä, ja surkutellu hälle että kun ei ole mistään mulle miestä löytyny. Naomi sano että kultaseni, siihen on piankin tulossa muutos. Sano että töiden merkeissä tapaan, vuodenvaihteen aikoihin. Pyysin kuvaileen, mutta sano ettei halua liian tarkoin kuvailla, että huomaan kyllä, että tulen sananmukaisesti törmäämään ja että miehellä on tummat hiukset ja jotain totesi että siinä on sähköö ilmassa ja kipinät sinkoaa,,,

      No, meillä töissä on sitten ollut yksi kaveri, ja alkoi lähestyä minua tuossa ennen joulua. Käytiin pari kertaa ulkona, ja ajattelin, että Naomi tarkoitti häntä, mutta mietin, että tuolla miehellä on kyllä vaaleat hiukset, eikä oikein osunu se latautunut tunnelmakaan,,,,

      Viime viikolla alkoi sitten tapahtua. Olin kahvitauolla ja juttelin mun työkaverin kanssa, olin juuri kääntymässä kun kävelin suoraan jostain kahvihuoneeseen ilmestynyttä miestä päin!
      Kahvia läikähti lattialle ja hiukan mun farkuille. Mies tuijotti minuun kuin olisi enkelin nähnyt ja pyyteli kauheesti anteeksi.
      En saanut sanaa suustani, tuijotettiin vaan toisiimme ja oikein tunsin miten puna kohosi mun kasvoille, häkellyin täysin. Menin sitten mun työkaverin viereen. Kysyin häneltä tuosta miehestä, on kuulemma aloittanut samassa firmassa nyt alkuvuodesta.

      Eilen mies sitten käveli minua käytävällä vastaan ja pyyteli vieläkin anteeksi. Kysyi sitten, että kun läikytti mun kahvini, saisko tarjota mulle kupillisen, että lähtisinkö vaikka viikonloppuna josssain käymään.
      Jälleen sama, en saanut oikein sanaa suustani. Tuijotin vaan miestä, on ihan tolkuttoman komea, ja hänellä on tummat hiukset. Sain sentään sanottua että joo, käyhän se,,,,
      Lienee nyt se Naomin tarkoittama,,,,

    • Anonyymi

      Ainakaan ei mielistele ketään eikä ole menny sellaseen "minä-sitä-sittenvastaolenkin-henkinen" diibadaabaan, mitä näkyy tuolla Fasebookissakin joka "henkisissä" ryhmissä.

      Että mua sitten ärsyttää ne lätisijät siellä jotka esittää olevansa jos mitäkin enkeli- ja kristalli-ihmisiä ja sitä ja tätä. Ja kuinka heille nyt on sitten tyyliin viime yönä avautunut jos jotakin kykyä.

      Naomi on aidosti mitä on ja tietää oman arvonsa ja arvostaa myös muita.
      Mulla oli tosi heikossa mallissa mun itsetunto, kun kävin hällä ekoja kertoja. Olin eronnu ihan törkeen karseesta suhteesta, missä sain jatkuvasti kuulla vaan et miten huono oon.

      Nyt mulla on oma yritys ja todella hyvä ja ihana ihmissuhde. Naomi valoi muhun sellasta uskoa, että ei kukaan muu. Jos en olisi häneltä kuullu, mitä mun tulevaisuuteen kuuluu, en olisi varmaan jaksanu vaan pyörisin vieläkin työttömänä sukulaiseni nurkissa.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Olen eronnut lähes jokaisesta niistä ryhmistä. Ei vaan kestä niitä hupi-juttuja.


    • Anonyymi

      Mullon hälle aika varattuna :D Hiukanko jännää!
      Ihan ekaa kertaa, en ole siis koskaa käyny kellään tätä ennen. Olen saanu hänestä hyvää suositusta, ja ajattelin että olis kiva koittaa. mulla ei onneks ole mitään isompia kriisejä tms, mutta haluan selvyyttä mun opintojen jälkeisiin, ja muutamiin muihin kysymyksiin.

      Oishan se tietty kiva myös jos nousisi jotain rakkauden asioissa. Edellisestä seurustelusta on jo pian vuosi :D

      • Anonyymi

        Itsellä ei ole tapana tulla kertomaan tänne palstoille, jos soitan tai käyn ennustajalla. Jotenkin nyt kyllä pakosti tulee mieleen MAINOS 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä ei ole tapana tulla kertomaan tänne palstoille, jos soitan tai käyn ennustajalla. Jotenkin nyt kyllä pakosti tulee mieleen MAINOS 😁

        Hänhän laittoikin että on menossa ensimmäistä kertaa näkijälle. En itsekään nyt enää, kun olen monesti käynyt, varmaan erikseen ilmoittelisi, mutta kyllä itsekin muistan sen ensimmäisen kerran.


      • Anonyymi

        Mäkään en ole ennen käynyt. Nyt oli Fasessa että hällä on joku sellanen ystävänpäivätapahtuma, niin varasin sinne.

        Jännittää kyllä, en kehdannu kysellä sen enempää tarviiko jotain kuvia tai muita, mutta otan varmuudelta pari mukaan.

        Mun hyvä ystävä nimittäin katosi joitakin vuosia sitten, en tajua mitä tapahtui, en siis usko että siihen liittyy mitään sen järkympää, mutta haluan tietää.

        Mun nykyisen miesystävän kuvan otan myös, ja kysyn mitä hälle siittä nousee.


    • Anonyymi

      Mä kävin Naomilla v 2014, ja sain häneltä ennustuksen, joka oli pudottaa mut tuolilta. En uskonu, ajattelin ettei voi mitenkään mennä niin mitä sano. Liitty mun silloseen kumppaniin ja tuleviin asumiskuvioihin. Muistan että sanoi vielä jotain aika järkkyä, sanoi että hellin kyytä povellani.

      Kävin sitten toisella, tunnettu näkijä hänkin, ja hän sano mulle asiat ihan eri tavalla.
      Soitin sitten Naomille, aika harmistuneena, ja kerroin hälle, miten se toinen näkijä oli nähny. Sanoin Naomille, että olikohan joku asia sotkenut hänen näkemistään, että varmaan hälle oli noussut mun asiat väärin.

      Naomi sano että kultaseni, kyllä ne nousi hänelle juuri miten ne tulee tapahtumaan, ja sano, että aika näyttää. Oli sanonu sen ajanjaksonkin, että milloin alkaa ne asiat tapahtua, ja milloin ollaan siinä mitä hälle nousi, mutta että tulisin unohtamaan ne, ja muistaisin vasta kun on aika.

      Nolona. Niin nolona ja anteeksi pyytäen, laitoin hänelle pitkän viestin viime viikolla. Se viimeinenkin asia hänen ennustuksessa toteutui tammikuun puolivälissä. Mulla oli ihan hölmistyny ja samalla tosi hämmentyny olo, kun muistin sen viimesenki mitä oli sanonu. Syksyllä jo valkeni mitä tarkotti sillä kyyllä mun povella.

      Kysyin ihan nolona, voisko vielä huolia mua asiakkaaksi, että tarvisin nyt todella selvyyttä ja uutta suuntaa. Ihmeellinen ja ihana näkijä kerrassaan.

      • Anonyymi

        Minulla käynyt vähän vastaavaa :D Kävin useallakin eri näkijällä "varmistamassa" että eihän vaan :( Sain kyllä monia erilaisia katsantoja, mutta se Naomin sessio osui kyllä oikeaan, joskin asia ei ssitten niin pahaksi osoittautunutkaan.

        Oli aika mielenkiintoinen sekin, kun kysyin yhdestä naisesta, joka oli tulossa meidän työpikkaan töihin. Olin työkavereilta kuullut, että kyseinen nainen oli aiemmin työskennellyt eri kaupungissa, mutta vastaavissa töissä.
        Naomi sanoi että hänelle nousee hoikka tummahiuksinen nainen, ja kertoi mitä hänelle nousi asiasta, jota kysyin. Korjasin hänelle että olin nähnyt vain vilaukselta, mutta että mielestäni oli kyllä vaalea.
        Tuo nainen todella oli tummahiuksinen!
        Kuulin kun kertoi toiselle työkaverille, että oli uuden työpaikan kunniaksi laittanut ulkonäköäänkin uusiksi, ja pyytänyt kampaajaa loihtimaan hänestä blondin! Että hänellä oli aiemmin pitkät tummat hiukset, mutta että halusi nyt jotakin uutta.


    • Anonyymi

      On kuulemma äärettömän hyvä meedio myös. Itse en ole viellä rohjennut, vaikka on suuri halu mennä, mutta ystävättäreni oli ollut sellaisessa kokoontumisessa mukana, joku enkelienergiaa - tapahtuma, ja sanoi että ei ole koskaan kokenut mitään vastaavaa.

      • Anonyymi

        En minäkään :) Osallistuin sellaiseen muutama vuosi sitten. Hänet oli kutsuttu meedioksi yhden tuttavani luokse.
        Minulla ei ollut ennalta oikein mitään tietoa eikä odotuksia, mutta todella vakuuttavaa tosiaan. Täytyy sanoa, että se tapahtuma herätti minulle kysymyksiä, joita en ollut ennen edes ajatellut.
        Se oli kaiken kaikkiaan hyvin koskettava tapahtuma.
        Otin sen jälkeen häneltä vielä sellaisen selvänäön katsannon, nappiin meni kyllä sekin :) eli ylitti kyllä odotukset, vaikka ne sen meediotapahtuman vuoksi oli jo aika korkealla. Kaikki ei ole vielä toteutunut, siinä oli osa tosi pitkälle menevää, mutta odotan mielenkiinnolla :)


    • Anonyymi

      Ainakin kirjoittaa ihan sairaan hienoja runoja wow wow! Kävin fasebookkisa lukemassa ja alkoi kiinnostaa siinnä määrin että meinaan nuo kirjatkin lukea.
      Sopii ne kuvansakin niihin runoihin tosi hyvin, on sillain noitamaisia, en ole vastaavia lukenut. Ilmeisen monilahjakas ja alan olla aloittajan kanssa samaa mieltä> erittäin mielenkiintoinen persoona.

      • Anonyymi

        Ne on ihania! Kävin sivuillansa kun kaveri vinkkasi että siellä on jotain julkasua hänestä, että on tehty lehtijuttu. Luin ihan äimänä niitä runoja, upeita!


    • Anonyymi

      Naomista oli hieno juttu lehdessä. Ei olekaan mikään turhanhörhöttelijä. Tosissaan vaikutuin.

    • Anonyymi

      Itse olen lukenut vasta sen ensimmäisen kirjansa, ja se oli todella hyvä, jollain tavoin aika riipaisevakin.

      Aika mielenkiintoinen tilanne oli, kun kävin talvilomallani tapaamassa opiskeluaikaista ystävääni Keski-Suomessa, emme ole siis olleet vuosiin juurikaan yhteyksissä, vaikka koulauaikoina jaoimme lähestulkoon kaiken.

      Tuli sitten puhetta selvänäkijöistä, ja yllätyin, että tämä hyvin korkeasti koulutettu ystäväni edes kävi näkijöillä, saati, että kertomansa mukaan, oli käynyt vuosien aikana lukemattomia kertoja.

      Hän kertoi kokemuksistaan eri näkijöistä, itselläni oli muutamista aivan samanlaiset, eli emme olleet ollenkaan vakuuttuneita, näiden näkijöiden lahjoista yleensäkään. Sitten hän aloitti lauseen, että viime vuosina hän on käyttänyt enää yhden, hyvin tunnetun näkijän palveluita, koska tämä on niin kerta kaikkiaan hyvä. Minua alkoi oikein huvittaa, kun arvasin heti ketä hän tarkoitti, ja niinpä lausuimme kuin yhdestä suusta: Naomi.

      Totesimme sitten vaan, että näköjään meillä on edelleen jotakin yhteistä, kun samalla näkijällä käymme.

      Oli kerta kaikkiaan ihana ja voimaannuttava vierailu, käydä ystävätärtä tapaamassa. Suunnittelimme jo, että pitäisimme kesällä sellaisen yhteisen tilaisuuden, johon kutsuisimme muitakin ystäviämme, ja kyseisen näkijän meille katsomaan.

      • Anonyymi

        Silläkäy puolen suomee. ite en ole vielä käyny mutta meinaan mennä. Muutamalla olen käyny mikkä ei mitään tiänny eikä ole rahaa heitellä kun kankkulan kaivoon.


    • Anonyymi

      Hän oli meille viime kesänä katsomassa mökilläni. Olin ilmoittanut hälle jo ennalta, että jäisimme sen jälkeen saunomaan ja uimaan ja grillaamaan, ja että olisi tervetullut mukaan.

      Hän sitten tulikin rantaan uimaan, vaikka muusta kieltäytyi, koska aikataulunsa oli tiukka.

      Täytyy sanoa, että en ihmettele että hänen lempinimen sanotaan olevan kissa -Naomi.

      En ole nähnyt sen treenatumman näköistä kehoa, niin jäntevä hän on, ja todella hyvä uimari!
      Vetäisi siellä, tuolloin loppukesästä jo melko kylmässä vedessä melkoisen lenkin. Kysyin, onko käynyt salilla. Hän naurahti ja sanoi, että työleirillä, missä nuoruutensa vietti, ei tarvittu, ja että se taisi jäädä päälle, sanoi että puutarhatyöt on hyvää treeniä.

      • Anonyymi

        Luin hänestä juttua Luontaisterveyslehdestä. Antaa itse hyvää esimerkkiä.


    • Anonyymi

      Ainakin hänellä on mielenkiintoisia ja hauskojakin päivityksiä Fasebookissa :) :) käyn niitä lähes päivittäin lukemassa ja olen hiukan pettynyt jos ei ole uusia tullut. :) Vaikka selvähän se, että ei voi mitenkään aina ehtiä. Ystävätär on asiakkaansa ja on sanonut että on oikea energiapakkaus, ja erittäin hyvä näkijä. Itse en ole tohtinut vielä selvänäkijällä käydä, vaikka harkinnassa on kyllä ollut.

      Onko se sitä "Tietäjänaismaisuutta, että hänellä on hyvin viisiata ja älykkäitä kannanottoja maailman asioihin, ja ainakin minun on ihan maalaisjärjellä varustettuna, niiihin helppo yhtyä.

      • Anonyymi

        Uskaltaa kirjottaa sellasistaki asioista mistä moni muu ei. Arvostan.


    • Anonyymi

      Voi herran jumala sentään. Eikö näitä tämän Norman ylistysketjuja ollut aikoinaan annan keskustelupalstoilla. Samaa tuubaa.

      • Anonyymi

        Herää kysymys että mitä sitten täällä roikut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kysymys että mitä sitten täällä roikut?

        Onko tämä joku Normalle pyhitetty selvänäkijäpalsta jossa muut eivät saa roikkua tuliko tahaton lipsahdus sellanen freudilainen?
        Sama kirjoittaja hakkaa tänne näitä viestejä, kirjoitustyyli tuttu ja havaittu. Se muuten kielletään tämän alustan säännöissä, lukaisepa ne ja mieti siis uudelleen kumpi täällä roikkuu ja kumpi on kampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä joku Normalle pyhitetty selvänäkijäpalsta jossa muut eivät saa roikkua tuliko tahaton lipsahdus sellanen freudilainen?
        Sama kirjoittaja hakkaa tänne näitä viestejä, kirjoitustyyli tuttu ja havaittu. Se muuten kielletään tämän alustan säännöissä, lukaisepa ne ja mieti siis uudelleen kumpi täällä roikkuu ja kumpi on kampi.

        Normalle? tais tulla lipsahdus joo. Lakkaa sitten hyvä ihme tänne niitä hakkaamasta. Etkö tuosta aloittajan otsikosta osannut päätellä mitään. Että jos on joku Norma-kauhu, minäkii ihmettelen että mitä täällä tosissaan käyt niitä viestejä hakkaamassa? Ja muissa ketjuissa myös. Sinun Norma-kateus on pantu merkille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normalle? tais tulla lipsahdus joo. Lakkaa sitten hyvä ihme tänne niitä hakkaamasta. Etkö tuosta aloittajan otsikosta osannut päätellä mitään. Että jos on joku Norma-kauhu, minäkii ihmettelen että mitä täällä tosissaan käyt niitä viestejä hakkaamassa? Ja muissa ketjuissa myös. Sinun Norma-kateus on pantu merkille.

        Joo ja mä muistan sun kirjoitustyylisi. Haukut aina muita kateelliseksi. Seuraavaksi tulee jotain sekasikiö savoa kun yrität olla kielinero heh heh. Mene nyt vaihtamaan kukkiisi mullat tai jotain. Kyllä sä sen ainakin osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja mä muistan sun kirjoitustyylisi. Haukut aina muita kateelliseksi. Seuraavaksi tulee jotain sekasikiö savoa kun yrität olla kielinero heh heh. Mene nyt vaihtamaan kukkiisi mullat tai jotain. Kyllä sä sen ainakin osaat.

        Taisi jollekin tulla nyt toinenkin lipsahdus. Olen näihin keskusteluihin käynyt tasan kaksi kommenttia kirjoittamassa. Tuon minkä laitoin ja toisen ihan eri aiheiseen keskusteluun.

        Minulle ei nyt ihan aukenne nuo savoviittaukset, ja allergisena en voi pitää kodissamme muita kuin tekokukkia.

        Hyvää päivänjatkoa sinulle kuitenkin, ja toivotaan että stringit ei enää huomenna kiristä yhtä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi jollekin tulla nyt toinenkin lipsahdus. Olen näihin keskusteluihin käynyt tasan kaksi kommenttia kirjoittamassa. Tuon minkä laitoin ja toisen ihan eri aiheiseen keskusteluun.

        Minulle ei nyt ihan aukenne nuo savoviittaukset, ja allergisena en voi pitää kodissamme muita kuin tekokukkia.

        Hyvää päivänjatkoa sinulle kuitenkin, ja toivotaan että stringit ei enää huomenna kiristä yhtä paljon.

        Hei älä ole millänsäkään. Sama höyrypää taas tähänkin ketjuun löytäny ja pysyy tää siis tasan ko joku tupajumi ja yhtä sekasin kommentein kui muissakii. sekasikiösavoa? Hehhhheeeehhheehhheeh. Onha joku sekas.
        Selvittää niis aina että tyylin kyllä tunninstaa, ainaskii tunnistan toon. Miten se tunnistaa, sormenjäljistä vai? Mitä toi sitte muuta kui et eräs tosi kateelline tai sitten tos on joku pakkomielle jo takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älä ole millänsäkään. Sama höyrypää taas tähänkin ketjuun löytäny ja pysyy tää siis tasan ko joku tupajumi ja yhtä sekasin kommentein kui muissakii. sekasikiösavoa? Hehhhheeeehhheehhheeh. Onha joku sekas.
        Selvittää niis aina että tyylin kyllä tunninstaa, ainaskii tunnistan toon. Miten se tunnistaa, sormenjäljistä vai? Mitä toi sitte muuta kui et eräs tosi kateelline tai sitten tos on joku pakkomielle jo takana.

        Ittestäsi selvästi puhut. Vastailet ja kommentoit omia kirjoituksiasi. Ja kuka sulle kateellinen olisi, hanki joku kehittävä harrastus niiden tekonukkien tilalle ettet näe vainoojia joka puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älä ole millänsäkään. Sama höyrypää taas tähänkin ketjuun löytäny ja pysyy tää siis tasan ko joku tupajumi ja yhtä sekasin kommentein kui muissakii. sekasikiösavoa? Hehhhheeeehhheehhheeh. Onha joku sekas.
        Selvittää niis aina että tyylin kyllä tunninstaa, ainaskii tunnistan toon. Miten se tunnistaa, sormenjäljistä vai? Mitä toi sitte muuta kui et eräs tosi kateelline tai sitten tos on joku pakkomielle jo takana.

        Aika harhaseltaha toi vaikuttaa. Jostai tekonukeista ja vainoojista, mahtaak lääkkeet olla ny oikei jaettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harhaseltaha toi vaikuttaa. Jostai tekonukeista ja vainoojista, mahtaak lääkkeet olla ny oikei jaettu.

        En tiedä, kysy siltä hoitajaltasi kun tulee pesemään pottasi.


    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä! Nyt on ensimmäinen kirjoista luettu ja toinen tilauksessa.

      Koskettavaa luettavaa, ja erittäin kauniita runoja.

      • Anonyymi

        Siinä ekassa kirjassa oli yksi runo, jonka otin mulle talteen, se on mun kaapin ovessa.
        En yleensä ole edes mikään runoihminen, mutta niissä hänen runoissa on jotain erilaista. Käyn myös fasebookissa lukemassa niitä. Ihania.


    • Anonyymi

      No tattis ja kiittos Naomi. Ei jaaritella tämän enempää.

      • Anonyymi

        Poistuisit näistä ketjuista. Kukaan ei kaipaa sinua tänne Naomia haukkumaan.
        Tämän ketjun otsikosta jo pystyy tajuamaan, että tässä keskustellaan Naomista. Sinulla on selvästi hänestä joku ongelma niin miksi tunget tänne?
        Eihän sinun ole pakko näitä käydä lukemassa. Suomessa on varmasti paljon näkijöitä, niin etsi ihmeessä itsellesi joku muu. Minä olen Naomin pitkäaikainen asiakas, ja minusta teet itsestäsi lähinnä naurettavan, ja saan sen käsityksen, että jos sinulla ei ole jotakin isompaa ongelmaa, niin olet hänelle selvästi kovin kateellinen. Minkä toisaalta hyvin ymmärrän. Onhan hän erittäin omanlaisensa ja valloittava jo persoonana, ja lahjakas näkijänä.
        Yritätkö ehkä itse esittää olevasi näkijä? Uskotteletko sellaista itsellesi ja muille? Uskon, että tuosta ilkeämielisyydestäsi päätellen, se ei onnistu. Puhumattakaan siitä, että sellainen vaatii lahjan. Ihmiset erottavat kyllä, ne joilla ei lahjaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistuisit näistä ketjuista. Kukaan ei kaipaa sinua tänne Naomia haukkumaan.
        Tämän ketjun otsikosta jo pystyy tajuamaan, että tässä keskustellaan Naomista. Sinulla on selvästi hänestä joku ongelma niin miksi tunget tänne?
        Eihän sinun ole pakko näitä käydä lukemassa. Suomessa on varmasti paljon näkijöitä, niin etsi ihmeessä itsellesi joku muu. Minä olen Naomin pitkäaikainen asiakas, ja minusta teet itsestäsi lähinnä naurettavan, ja saan sen käsityksen, että jos sinulla ei ole jotakin isompaa ongelmaa, niin olet hänelle selvästi kovin kateellinen. Minkä toisaalta hyvin ymmärrän. Onhan hän erittäin omanlaisensa ja valloittava jo persoonana, ja lahjakas näkijänä.
        Yritätkö ehkä itse esittää olevasi näkijä? Uskotteletko sellaista itsellesi ja muille? Uskon, että tuosta ilkeämielisyydestäsi päätellen, se ei onnistu. Puhumattakaan siitä, että sellainen vaatii lahjan. Ihmiset erottavat kyllä, ne joilla ei lahjaa ole.

        No tattis ja kiittos Naomi. Ei jaaritella tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tattis ja kiittos Naomi. Ei jaaritella tämän enempää.

        Sariin oli näköjään osunnu ja uponnu. Mitä Naomille melskaat jos joku laittanu niinkun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sariin oli näköjään osunnu ja uponnu. Mitä Naomille melskaat jos joku laittanu niinkun on.

        Sille jääny kohtaus päälle. Sellasta on nähty täällä aiemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille jääny kohtaus päälle. Sellasta on nähty täällä aiemminkin.

        No niin, otahan jo aamulääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, otahan jo aamulääkkeesi.

        Runsaasti luppoaikaa???? Eikö ne soitakkaa 0600 -linjoille. Saa kai sen ajan noinkii kulumaan, käy täällä huutamassa suosituista ja tunnetuista näkijöistä kateuksissaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runsaasti luppoaikaa???? Eikö ne soitakkaa 0600 -linjoille. Saa kai sen ajan noinkii kulumaan, käy täällä huutamassa suosituista ja tunnetuista näkijöistä kateuksissaa.

        Otahan nyt ne iltapäivälääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan nyt ne iltapäivälääkkeesi.

        Nyt mäkin uskon että toi on se yksi ja sama. Ihan samat lääkejankutukset joka ketjussa, taitaa tietää mistä puhuu, kun noista lääkkeistää. Tole ei oo kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mäkin uskon että toi on se yksi ja sama. Ihan samat lääkejankutukset joka ketjussa, taitaa tietää mistä puhuu, kun noista lääkkeistää. Tole ei oo kaikki hyvin.

        Sinäkin. Ota lääkkeesi.


    • Anonyymi

      Joku huonosti voiva eksynyt nyt käytävissä ja joutunut väärään paikkaan...

      Harmi että näissä ketjuissa pääsee tuommoset mellastaan... en anna sellaisen päivääni pilata, varasin ajan Naomilta. JEEEES!
      >>> saan taas ihanaa energiaa ja ohjelmaa iltaani. Jännittää, mitä mulle tällä kertaa nousee.

    • Anonyymi

      Niin, Naomilla on liikaa vapaa-aikaa ja liian vähän asiakkaita tai muuta työtä, kun kaikki aika kuluu täällä palstalla itsestään puhumassa ja itsekseen keskutellessa itsestään. Tuttua huttua myös mulle ja tosi moni muukin näkee tän näkijän läpi silmänräpäyksessä.

      Naomi on feikki, ei se mitään näe, kuin oman tyhjän kukkaronsa pohjan! Tässä ilmainen ennustus ko tyypille joka on palstahäirikkö ja jolla on lääkkeet hukassa itsellään. Otahan Naomi nyt järki käteen, mieti onko kukaan enää ottanut sua tosissaan vuosiin?
      Tuskin..

      • Anonyymi

        Harhoja? Paikkojen puutumista? Unihäiriöitä?
        Mahtaako Naomi sille jotain, että hänellä on valtaisa suosio ja häntä kehutaan.
        Katselin noita kommentteja ja niiden ajankohtia, niin ei ole ainakaan Naomi voinut kirjoittaa, ei ainakaan eilen, kun oli koko päivän meidän tapahtumassa tekemässä katsantoja ja pitämässä toiveidemme mukaisesti, terveysasioista esitelmää.

        Aikaa sopiessa oli vaikeutta sopivaa päivää saada, kun aikataulunsa on niin tiukka, että jouduimme siksi ottamaan tuon viikolle, kaikki viikonloput ym varattuja ties miten pitkään.

        Tyhjää on varmasti, muttta arvioni mukaan josssakin muualla kuin siellä kukkaron pohjalla. Ihan ilmainen ei todella ollut, mutta luonnollisesti tunnettu näkijä veloittaa työstään, ihan kohtuuhintainen oli.

        Me paikalla olleet, otimme hänet varsin tosissaan, ja suosiostaan päätellen niin tekee aika moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoja? Paikkojen puutumista? Unihäiriöitä?
        Mahtaako Naomi sille jotain, että hänellä on valtaisa suosio ja häntä kehutaan.
        Katselin noita kommentteja ja niiden ajankohtia, niin ei ole ainakaan Naomi voinut kirjoittaa, ei ainakaan eilen, kun oli koko päivän meidän tapahtumassa tekemässä katsantoja ja pitämässä toiveidemme mukaisesti, terveysasioista esitelmää.

        Aikaa sopiessa oli vaikeutta sopivaa päivää saada, kun aikataulunsa on niin tiukka, että jouduimme siksi ottamaan tuon viikolle, kaikki viikonloput ym varattuja ties miten pitkään.

        Tyhjää on varmasti, muttta arvioni mukaan josssakin muualla kuin siellä kukkaron pohjalla. Ihan ilmainen ei todella ollut, mutta luonnollisesti tunnettu näkijä veloittaa työstään, ihan kohtuuhintainen oli.

        Me paikalla olleet, otimme hänet varsin tosissaan, ja suosiostaan päätellen niin tekee aika moni.

        Naomilla vahva kannatus ja melkoiset fanijoukot---johon itsekin kuulun ---sille asialle ei joku kade kiukuttelija mitään mahda.

        Itse olen häntä muutamaankin otteeseen hehkuttanut niin palstoilla kuin muutoskin, ja aiheesta!.
        Pelasti mun avioliiton, siitä ei epäilystäkään, olin jo miltei lyömässä hanskat tiskiin.

        Miehen työpaikalla eräs miehenkipee vamppi koitti ihan tosissaan iskee mun mieheen kirkuvan punasia kynsiään. Menin tapaamaan Naomia Tampereelle, hälle nous miten asiat oli ja mitä oli tulossa.
        Onni oli se, että mun mies ei ollu lähteny tohon mukaan, vaikka vamppi laitteli mulle viestejä missä väitti muuta, hällä oli siinä yks apuri mukana, mikä vielä sotki kuvioo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomilla vahva kannatus ja melkoiset fanijoukot---johon itsekin kuulun ---sille asialle ei joku kade kiukuttelija mitään mahda.

        Itse olen häntä muutamaankin otteeseen hehkuttanut niin palstoilla kuin muutoskin, ja aiheesta!.
        Pelasti mun avioliiton, siitä ei epäilystäkään, olin jo miltei lyömässä hanskat tiskiin.

        Miehen työpaikalla eräs miehenkipee vamppi koitti ihan tosissaan iskee mun mieheen kirkuvan punasia kynsiään. Menin tapaamaan Naomia Tampereelle, hälle nous miten asiat oli ja mitä oli tulossa.
        Onni oli se, että mun mies ei ollu lähteny tohon mukaan, vaikka vamppi laitteli mulle viestejä missä väitti muuta, hällä oli siinä yks apuri mukana, mikä vielä sotki kuvioo.

        No ehkä sun miehellesi olisi onni päästä susta eroon niin hirveää tekstiä tänne suollat muista naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sun miehellesi olisi onni päästä susta eroon niin hirveää tekstiä tänne suollat muista naisista.

        Bääääää. Ihan itelleni laitoin ton bääääää..... kunnii ilkeetä suollan muistä naisista määäää. tääääääää. Bäääääää. Ai nii, mutteihan mulla miestäääääääääää. Bäääääääää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bääääää. Ihan itelleni laitoin ton bääääää..... kunnii ilkeetä suollan muistä naisista määäää. tääääääää. Bäääääää. Ai nii, mutteihan mulla miestäääääääääää. Bäääääääää.

        Ei oo, mutta sulla on lääkkeet, jotka on taas jätetty ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo, mutta sulla on lääkkeet, jotka on taas jätetty ottamatta.

        Ne lääkkeet, ne lääkkeet....no kellä on ja kellä ei, mutta vaikka niitä miten paljon näissä ketjuissa käytäisi kyselemässä, niin en usko että selvänäkijät niitä jakelee.....pitäisköhän niitä jostain muualta nyt huhuilla.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo, mutta sulla on lääkkeet, jotka on taas jätetty ottamatta.

        Uijuijui, minulleko ne oli joutuneet, lääkkeet joita toinen tarvisi... miten muka... ei sellanen vetele, että jäisi sitten otttamatta, koetetaan ettiä että mihin olisi joutuneetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomilla vahva kannatus ja melkoiset fanijoukot---johon itsekin kuulun ---sille asialle ei joku kade kiukuttelija mitään mahda.

        Itse olen häntä muutamaankin otteeseen hehkuttanut niin palstoilla kuin muutoskin, ja aiheesta!.
        Pelasti mun avioliiton, siitä ei epäilystäkään, olin jo miltei lyömässä hanskat tiskiin.

        Miehen työpaikalla eräs miehenkipee vamppi koitti ihan tosissaan iskee mun mieheen kirkuvan punasia kynsiään. Menin tapaamaan Naomia Tampereelle, hälle nous miten asiat oli ja mitä oli tulossa.
        Onni oli se, että mun mies ei ollu lähteny tohon mukaan, vaikka vamppi laitteli mulle viestejä missä väitti muuta, hällä oli siinä yks apuri mukana, mikä vielä sotki kuvioo.

        Hänen katselmuksissa nuo ihmissuhdekuviot menee kyllä niiiin nappiin!
        Sikäli on minua ja muita asikaaitaan huvittanut, että hän itse kiertää miehet kaukaa. On niin siis itse sanonut, viime kesänä perinteisessä mökkeilyviikonlopussa viimeksi kuulin, miten hän sanoi että karttelee miehiä yksityiselämässään kuin villikoira liekaa.

        Nyt oli ystävänsä sitten tehneet hälle listan- - itse en päässyt siihen tilaisuuteen osallistumaan - - jonka mukaan pitäisi juuri hänelle sopiva valikoitua. Se on hänen Facebookissakin, sellainen hauska sinkkuudesta seukkaukseen julkaisu.

        Hänellä on niin omanlaisia julkaisuja, niitä on tosi hauska lukea. Uskaltaa kirjoittaa sellasistakin aiheista ja asioista, mistä muut ei.

        On kyllä minunkin mielestä Suomen mielenkiintosin, ei tule inakaan äkkiä ketään kiinnostavampaa mieleen. Tulee kyllä aina käytyä katsomassa, mitä uutta on julkaissut.


      • Anonyymi

        Ei sillä mitään asiakkaita ole kun naamakirjassa mainostaa jatkuvasti itseään. Ja lisäksi kukaan ei häneltä tulkintaa ota koska nämä kaikki vaan huonontaa sen mainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sun miehellesi olisi onni päästä susta eroon niin hirveää tekstiä tänne suollat muista naisista.

        hahhaaaa.aika hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään asiakkaita ole kun naamakirjassa mainostaa jatkuvasti itseään. Ja lisäksi kukaan ei häneltä tulkintaa ota koska nämä kaikki vaan huonontaa sen mainetta.

        Katkeraaaaaaaaaaaaaaaaa, kateuttaaaaaaaaaaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään asiakkaita ole kun naamakirjassa mainostaa jatkuvasti itseään. Ja lisäksi kukaan ei häneltä tulkintaa ota koska nämä kaikki vaan huonontaa sen mainetta.

        Tuota noin nii. Maineensa oikein hyvä. Erittäin luotettava, hyvä, aito näkijä. Empaattinen, kaiken lisäksi hauska. Näin oli minulle hänen pitkäaikainen asiakkaansa häntä kuvaillut, ja oikein kuvaili.

        Naamakirjasta hänet, yhteystietonsa löysin, sivuillansa kertoi, luonnollisesti, itsestään, palveluistaankin, oli jonkun ajan ilmoittanut mikä olisi vapaana, koitin tuuriani, ajan sain.

        Oli ihana jo ennalta lukea, mitä oli sivuillansa kertonut, kauniita kuvia, hauskoja julkaisuja, -minkä nyt joku kateuksissaan vääntänyt "itseään mainostanut"

        Nyt saan sen ylpeänä todeta: Olen selvänäkijä Naomin asiakas. Ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään asiakkaita ole kun naamakirjassa mainostaa jatkuvasti itseään. Ja lisäksi kukaan ei häneltä tulkintaa ota koska nämä kaikki vaan huonontaa sen mainetta.

        Noh noh, ei kai jollain ole alkanu nytten pieruverkkarit hiostaa...


    • Anonyymi

      Tilasin häneltä viime viikolla sellaisen Enkelviestin. Ajattelin jotenkin, että se olisi joku sellainen yleisellä tasolla oleva, ympäripyöreä viesti, mutta hämmästys oli suuri, kun tunnistin, keneltä se viesti oli!

      Siinä oli tietyllä tapaa selitys sellaiseen vuosia vanhaan asiaan, mikä oli jäänyt vaivaan mun mieltä.

      Kysyin asiasta Naomilta, mutta hän sanoi, että näissä Enkelviesteissä hän toimii vain kanavana, että kirjoittaa ne ylös ja välittää eteenpäin. Että ne ei hänelle itselleen aina edes aukea, mutta että viestin saajat on kertoneet, että tietävät, mitä ne tarkoittaa.
      Oli mulle kyllä niin iso asia, että nyt olen harkinnut, pitäiskö mun varata häneltä vielä aika sessioon.
      Mun edellisestä käynnistä selvännäkijällä on vuosia, ja nyt jälkeenpäin ajatellen, en usko että oli edes oikeasti näkijä, yhdellä Tampereella vastaanottoaan pitäneellä kävin, eikä mikään toteutunut :(

      • Anonyymi

        mene ihmeessä ja tule sitten hehkuttamaan kuinka hyvin näki. Miksi tällä palstalla pohdit pitäiskö varata aika sessioon - etköhän aivan itse se päätä - Naomi.


      • Anonyymi

        Olen myös tilannut, lohdutti omassa murheessani hyvin paljon. Olen lukenut sen niin monasti, että osaan jo ulkoa.
        Sain siihen mukaan sellaisen kauniin enkelinkuvan, joka on nyt makuuhuoneen seinällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös tilannut, lohdutti omassa murheessani hyvin paljon. Olen lukenut sen niin monasti, että osaan jo ulkoa.
        Sain siihen mukaan sellaisen kauniin enkelinkuvan, joka on nyt makuuhuoneen seinällä.

        Se on vaikeaa murhetta kun punakyntinen vamppi yrittää viedä aviomiehen. Onneksi ukkoa lohduttaa enkelikuva makuuhuoneen seinässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaikeaa murhetta kun punakyntinen vamppi yrittää viedä aviomiehen. Onneksi ukkoa lohduttaa enkelikuva makuuhuoneen seinässä.

        Oi myötätuntoo ja voimia! Kauheeta jos tollaseen tilanteeseen joutunu. Ja kuitenki löytyy vielä ymmärrystä ja lämpöö ajatella ukonkin parasta - - - että laittanut hälle sen kuvan sinne lohduttaan. Moni ei varmaan kykenisi sellasessa tilanteessa samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaikeaa murhetta kun punakyntinen vamppi yrittää viedä aviomiehen. Onneksi ukkoa lohduttaa enkelikuva makuuhuoneen seinässä.

        Niin siinäpä on akalla miettimistä


    • Anonyymi

      Jukolauta mitä paskaa..pari ihmistä kehuu niin hemmetisti ja tuo yksi vielä kirjoittelee ja vastaa itelleen. Menisit lääkäriin olet sairas ja tarvit kyllä jotain pilleriä

      • Anonyymi

        Ja taas pillerirasia tsökönä! Ai kun harmillista"!


    • Anonyymi

      Nyt hiljeni. sano anneli kun järki lähti.

      • Anonyymi

        Voi anneli sinnuu, koita silti jakssaa, mihin sitä järkeä niin tarviikaan.


    • Anonyymi

      Ei ole.
      Tympeä ja ylimielinen oli kun kohtasin.

      • Anonyymi

        Miks sä menet jotain Annelia kohtaamaan, totta kai sellaset on tympeitä jotka ei ole näkijöitä.


    • Anonyymi

      Ketään näkijää ei pidä nostella saati fanittaa.
      Aitoa auttajaa ei tarvitse nostella eikä ihannoida.
      Oikea auttajakaan ei sallisi itseään nosteltavan.

      • Anonyymi

        Nostele ny jonnkekin!


    • Anonyymi

      Oli pakko tulla minunkii kommentoimaan. Naomilla kanssa kävin, pitkään ollut suunnitelmissa, ja nyt vihdosta. Paras näkijä kenellä koskaan olen käynyt, ja niitä on kyllä ollut aika monta.
      Aion mennä hänen kirjan julkkareille kanssa, mitkä on ensi kuulla. Sen ekan kirjan olen jo lukenutkin, tilasin kun kiinnosti millaanen on, siitä nyt vähän sai käsitystä.
      Hyvin kiehtovan oloonen, ketään vastaavaa en tiedä. ihme etteivät ole saaneet mihinkään television haastatteluun, siellä pyörii ne samat tylsät.

      • Anonyymi

        Mulle teki katsannon nyt ekan kerran, oon aiemmin käyny vain kerran näkijällä, kyllä sekin oli kokemuksena ihan hyvä, mutta ei ne ole toteutuneet, no ehkä yksi asia.
        Nyt huomasi kyllä ensi hetkistä, että on oikealla näkijällä, ihan mahtava! Hänestä oikein hohkaa sellanen mystillisyys, alko kiinnostaa kanssa niin että ollaan kaverin kanssa menossa kanssa julkkareille. En ole vielä lukenut kirjaa, mutta aion sen hankkia, aika vähän on tullut missään vastaan oikeitten näkijöiten kirjoittamia alan teoksia, aihe kiinnostaa todella.


    • Anonyymi

      Melkoista mainostamista on.

      • Anonyymi

        Saarako kävi sitten laittamassa kiertoon...? ei se että jos jonkun tarvihtee itteään mainostaa, tarkoita että kaikkien tarvittisi. Koita kestää että Naomi on hyvä. Ja suosittu. Ihan koska on aito eikä vaan esitä olevansa. "saaroja" mahtuu kymmeniä tusinaan. Nimimerkillä epäaitoihin pettynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarako kävi sitten laittamassa kiertoon...? ei se että jos jonkun tarvihtee itteään mainostaa, tarkoita että kaikkien tarvittisi. Koita kestää että Naomi on hyvä. Ja suosittu. Ihan koska on aito eikä vaan esitä olevansa. "saaroja" mahtuu kymmeniä tusinaan. Nimimerkillä epäaitoihin pettynyt.

        Uppia!


    • Anonyymi

      Minulla on sukulaisia Sastamalan suunnalla, ja siellä suunnalla ilmestyvästä lehdestä luin juttua, liittyen kirjansa julkistamistapahtumaan. Siinä hänestä sellainen kuva että pakosta todettava että olen nähnyt vaatimattomamman näköisiä missejä!
      Siis ihan tolkuttoman kaunis! Itse en ole ollut asiakkaana mutta ystäväni on, ja sen perusteella mitä on kertonut, se kauneus ei jää pelkästään ulkonäköön. Ja miten lahjakas! Helppo yhtyä tuohon aloittajaan.

    • Anonyymi

      Taidan laittaa tuon Naomin kirjan tilaukseen. Noidan viitta minulla on ja olisi kiva omistaa molemmat.

      • Anonyymi

        Naomilla oli siittä toisesta julkkarit vasta nyt lokakuulla. Sanoi vaan että pitänyt kiirettä :D Sellainen yksityistilaisuus mihin meitä asiakkaita kutsui, oli aika mahtavaa :D jälleen kerran :D

        Hankin sieltä mulle tään toisen . omistuskirjoituksella, olen lukenut, odotan jo jatkoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomilla oli siittä toisesta julkkarit vasta nyt lokakuulla. Sanoi vaan että pitänyt kiirettä :D Sellainen yksityistilaisuus mihin meitä asiakkaita kutsui, oli aika mahtavaa :D jälleen kerran :D

        Hankin sieltä mulle tään toisen . omistuskirjoituksella, olen lukenut, odotan jo jatkoo :D

        Mulla ne molemmat myös. Ensimmäinen tosi koskettava, hankin kun nuo henkiset asiat kiinnostaa, eikä sellaisia teoksia ole paljoa, missä pääsisi ihan näkijään kokemana asioihin tutustumaan.
        Toisen kirjan luin myös suurella mielenkiinnolla, todella hyvä ja jäin myös odottamaan jatkoa. Tosi mukaansatempaava kirja ja varsinkin, kun perustuu myös tositapahtumiin, oli sikälikin kiinnostava.

        Nyt tilasin Naomilta myös uuteen kotiini pari piirroskuvaa julisteina. Näin Facebookissa uutta Ruby -taidettaan ja ihastuin. Sinkkunaisen elämääni haluan nyt kaikkea uutta ja kivaa, raskas jakso vihdoin takana.


      • Anonyymi

        aika paha :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika paha :D :D

        Aika laho :D :D Laho kommentti ja käy vielä omaa kommenttiaan kehumassa. Lahoo :D


      • Anonyymi

        Tuosta viitasta on nyt pakko kertoa aika erikoinen juttu. Näin hänestä unta, en ole siis koskaan vielä Naomilla käynyt, mutta tajusin heti että on Naomi, olen paljon hänestä lukenut ja nähnyt kuvia.
        Siinä unessa Naomi katsoi suoraan mua kohti, hänen olkapäällä istui suuri musta korppi!
        Hän sanoi jotain sille korpille, ja kääntyi selin minuun, lähti kävelemään poispäin. Hänellä oli siinä unessa sellainen pitkä, maata viistävä viitta yllään.
        Mietin mistä tuollainen uni, olen jossain nähnyt kuvan jossa hänellä oli varis kädellään, mutta tuossa unessa siis pikimusta korppi.
        Vielä criipimmäksi sitten menee - - Kerroin mun ystävälle, ja hän sanoi, että Naomi kirjoittaa paljon kauniita runoja, ja niissä esiintyy lähes aina, susi ja korppi!

        Mä olen kuullut, että meidän suvussa jollain olisi kanssa ollut ennustajalahjaa, että mietin tuliko jotenkin sitä kautta mun uneen, aika herkkä olen ja nään usein erikoisia unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta viitasta on nyt pakko kertoa aika erikoinen juttu. Näin hänestä unta, en ole siis koskaan vielä Naomilla käynyt, mutta tajusin heti että on Naomi, olen paljon hänestä lukenut ja nähnyt kuvia.
        Siinä unessa Naomi katsoi suoraan mua kohti, hänen olkapäällä istui suuri musta korppi!
        Hän sanoi jotain sille korpille, ja kääntyi selin minuun, lähti kävelemään poispäin. Hänellä oli siinä unessa sellainen pitkä, maata viistävä viitta yllään.
        Mietin mistä tuollainen uni, olen jossain nähnyt kuvan jossa hänellä oli varis kädellään, mutta tuossa unessa siis pikimusta korppi.
        Vielä criipimmäksi sitten menee - - Kerroin mun ystävälle, ja hän sanoi, että Naomi kirjoittaa paljon kauniita runoja, ja niissä esiintyy lähes aina, susi ja korppi!

        Mä olen kuullut, että meidän suvussa jollain olisi kanssa ollut ennustajalahjaa, että mietin tuliko jotenkin sitä kautta mun uneen, aika herkkä olen ja nään usein erikoisia unia.

        Oho kuinka hemskatin omaperäistä. Viitta ja susi ja korppi !Tulee mieleen joku noitawannabee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho kuinka hemskatin omaperäistä. Viitta ja susi ja korppi !Tulee mieleen joku noitawannabee.

        Olisikin mielenkiintoista nähdä susi jonkun olkapäällä. Tai karhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta viitasta on nyt pakko kertoa aika erikoinen juttu. Näin hänestä unta, en ole siis koskaan vielä Naomilla käynyt, mutta tajusin heti että on Naomi, olen paljon hänestä lukenut ja nähnyt kuvia.
        Siinä unessa Naomi katsoi suoraan mua kohti, hänen olkapäällä istui suuri musta korppi!
        Hän sanoi jotain sille korpille, ja kääntyi selin minuun, lähti kävelemään poispäin. Hänellä oli siinä unessa sellainen pitkä, maata viistävä viitta yllään.
        Mietin mistä tuollainen uni, olen jossain nähnyt kuvan jossa hänellä oli varis kädellään, mutta tuossa unessa siis pikimusta korppi.
        Vielä criipimmäksi sitten menee - - Kerroin mun ystävälle, ja hän sanoi, että Naomi kirjoittaa paljon kauniita runoja, ja niissä esiintyy lähes aina, susi ja korppi!

        Mä olen kuullut, että meidän suvussa jollain olisi kanssa ollut ennustajalahjaa, että mietin tuliko jotenkin sitä kautta mun uneen, aika herkkä olen ja nään usein erikoisia unia.

        Aika hurjaa! Mystillistä! jostain unienselitys kirjasta voisi löytää mitä sulle sillä haluttiin ehkä kertoo.
        Muistan tuon näkijän kertoneen, siittä on jo monia vuosia, mutta se oli sellainen tapahtuma missä puhuttiin kaikista henkisistä jutuista, myös voimaeläimistä, että hänen voimaeläimet ovat korppi ja gepardi.

        Mun oma on huuhkaja ja kettu. Otin hänelle sellasen katsannon, ja ne nousi siinä. Kun mietin, muistan, miten jo ihan pienenä näin unia, joissa joku iso lintu lensi ja usein ne oli silloin, kun jotain erityistä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho kuinka hemskatin omaperäistä. Viitta ja susi ja korppi !Tulee mieleen joku noitawannabee.

        kuin suoraan jostain noidan käsikirjasta :) aivan wannabe-meininkiä.
        Oikea näkijä ei tarvitse mitään viittoja tai muuta kliseistä rekvisiittaa, näkee vaikka pieruverkkareissa, jos on nähdäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuin suoraan jostain noidan käsikirjasta :) aivan wannabe-meininkiä.
        Oikea näkijä ei tarvitse mitään viittoja tai muuta kliseistä rekvisiittaa, näkee vaikka pieruverkkareissa, jos on nähdäkseen.

        Ei kai sitä voi kukaan itse valita mitä unessa näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sitä voi kukaan itse valita mitä unessa näkee.

        Nimenomaan. Ja sekin , että kuka sellaisia muutoinkaan käyttää?-,-, lienee jäädä moiset kapistukset,-, hmmm hieman toisentyyppisille käyttäjille.
        Minusta on aina ollut ihanaa käydä Naomilla juuri siksikin, että todella tuntuu että on näkijän vastaanotolla.
        Ei se näkeminen siitä ole kiinni, mitä näkijällä on yllään, mutta koen asiakkaana, että siinä on ajateltu juuri minua. Että minkälainen kokemus minulle siitä tulee.
        Naomilla on kyllä muutoinkin niin omintakeinen ja persioonallinen tyyli, että en voisi ikinä kuvitella häntä missään ällöissä verkkareissa.

        Yleensäkin, jos missä tahansa menisin tapaamaan jotain ennustajaa, ja hän olisi jossain ällöverkkareissa vastassa, aivan varmasti kääntyisin kannoilani.

        Mielestäni aidon näkijän työvaatetukseen voi hyvin kuulua viitta, ei se ole mitään rekvisiittaa. Joka ammatissa on omanlaiset työvaatteet. Tuntuisi aika monen ammatti-ihmisen kohdalla aika kummalliselta, jos joku olis töissä pieruverkkareissa. hyh sentään!


    • Anonyymi

      nuo viitathan on hollwoodleffoista. Ja noidat eivät ollee mitään ennustajia siihen aikaan kun heitä roviolla liekitettiin. Suurin osa pohjoismaissa poltetuista noidista oli muuten miehiä, ei naisia. Monella oli mielenterveysongelmia ja erilaisia ruokamyrkytyksiä jotka saivat hallusinoimaan. Teinithän niitä idolisoi, vaikka viiteryhmänä he olisivat nykypäivän psykiatrisen hoidokkeja. Selvänäkijöihin en ota kantaa, osalla on vahva intuitio, ja toisilla hyvä mielikuvitus. Jos joku saa terveellä tavalla apua näistä höpinöistä niin sitten saa.

      • Anonyymi

        hmeen shaibaa!

        Siihen aikaan kun noitavainot olivat täydessä käynnissä, naisilla , kuten myös miehillä, oli yleisesti käytössä viitat. kannattaisi ottaa vähän asioista selvää ennen kuin selittää.

        tuo hallusinoimisjuttu myös täyttä puppua, huomaa että joku kirjoittaa asiasta mistä ei mitään tiedä. Ihan tiedoksi myös, että noituushan ei ole koskaan ollut vain pohjoismainen ilmiö. Noidiksi sanottu yleensä niitä, jotka on siis samalla selvänäkijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmeen shaibaa!

        Siihen aikaan kun noitavainot olivat täydessä käynnissä, naisilla , kuten myös miehillä, oli yleisesti käytössä viitat. kannattaisi ottaa vähän asioista selvää ennen kuin selittää.

        tuo hallusinoimisjuttu myös täyttä puppua, huomaa että joku kirjoittaa asiasta mistä ei mitään tiedä. Ihan tiedoksi myös, että noituushan ei ole koskaan ollut vain pohjoismainen ilmiö. Noidiksi sanottu yleensä niitä, jotka on siis samalla selvänäkijöitä.

        Nimeommaa! Vetäsi vaan ne piaruverkkarinsa jalkaan eikä pohtisi entisaikojen vaatetuksia. Vai onkohan sitä mieltä, että silloset noidatkii kuleksiva piaruverkkareisa.

        Todelliset noidat..................ja siis selvänäkijät....................yks mistä tunnistaa on aina heillä pitkä mekko ja mun kokemuksella myäs viitta. Vaikkei aina niin joskus.
        Jos on mustat teryleenihousut jalasa, ei varmaannii osaa ennustaa! Mä en ainaksan usko.
        Sama kun jollain kokilla olisi villapusero yllänsä. En paljon keitoksiansa maistelisi.

        Mä ollen parissakin Naomin tapahtumassa ollu, missä hällä on viitta enkä mä usko että olis sitä Hollywoodista hankkinu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeommaa! Vetäsi vaan ne piaruverkkarinsa jalkaan eikä pohtisi entisaikojen vaatetuksia. Vai onkohan sitä mieltä, että silloset noidatkii kuleksiva piaruverkkareisa.

        Todelliset noidat..................ja siis selvänäkijät....................yks mistä tunnistaa on aina heillä pitkä mekko ja mun kokemuksella myäs viitta. Vaikkei aina niin joskus.
        Jos on mustat teryleenihousut jalasa, ei varmaannii osaa ennustaa! Mä en ainaksan usko.
        Sama kun jollain kokilla olisi villapusero yllänsä. En paljon keitoksiansa maistelisi.

        Mä ollen parissakin Naomin tapahtumassa ollu, missä hällä on viitta enkä mä usko että olis sitä Hollywoodista hankkinu.

        teryleeni housu...voihan vittu :) :) :) se on myös ei myäs...pitkä hame on manneilla viitta...mee ny hoitoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmeen shaibaa!

        Siihen aikaan kun noitavainot olivat täydessä käynnissä, naisilla , kuten myös miehillä, oli yleisesti käytössä viitat. kannattaisi ottaa vähän asioista selvää ennen kuin selittää.

        tuo hallusinoimisjuttu myös täyttä puppua, huomaa että joku kirjoittaa asiasta mistä ei mitään tiedä. Ihan tiedoksi myös, että noituushan ei ole koskaan ollut vain pohjoismainen ilmiö. Noidiksi sanottu yleensä niitä, jotka on siis samalla selvänäkijöitä.

        Vai ihan viitat yleisesti käytössä. Leffoissa kyllä. Suomessa ei. Viljan sekaan eksyi torajyviä, jotka aiheutti monenlaisia ongelmia ja hallusinaatioita. Suomessa käytettiin myös tietoisesti kasveja, jotka aiheutti psykedeelisiä trippejä. Noidiksi ei tosiaankaan sanottu yleisesti selvänäkijöitä, mitään selvänäkijöitä ei ollut vaan ennustelijoita, jotka kusetti taikauskoiselta porukalta rahaa ettei vaan karja kuolisi. Muutenhan nuo noitajutut on ihan romantisoitua huttua. Suurin osa näistä roviolle laitetuista oli psyykkisesti sairaita.


    • Anonyymi

      Mua ylipainoisena kiinnostaa, paljonko sen hoitopöydän painoraja on. Joskus fb-kirjoituksessaan jotakin totesi tuosta painorajasta, en tiedä poistiko sen kirjoituksen. Eikö sinne ole sitten ylipainoiset tervetulleita lainkaan vai mitä tuollaiset puheet on. Samoin johonkin henkilöön selvästi viittavaa kirjoitusta, että katkerat ovat yleensä ylipainoisia. Ei siis väittänyt, että kaikki, ilmeisesti hänellä elämässään joitakin tuollaisia ihmisiä ja osoitti tuon kirjoituksensa heille. Eikö tuollaiset kirjoitukset kannattaisi osoittaa suoraan kohteelle, Suomessa kuitenkin aika moni on ylipainoinen tätä nykyä ja osa kärsii siitä.

      • Anonyymi

        Tein aikoinaan itse hierontaa ja ainakin minun hierontapöydässä oli painorajoitus.

        Tuskin sen takia ketään olisin ovelta käännyttänyt, jos olisi ollut ylipainoinen, etten olisi uskaltanut hierontapöydälle ottaa, tuskin kukaan muukaan, silloin olisi vaan keksittävä toisenlainen ratkaisu.

        Itse en ole tuollaista lukenut, mutta sen tiedän jo vuosien takaa, että Naomi on varsinainen terveysguru, joka todella tietää mistä puhuu, erityisesti juuri ravitsemuksesta. Luin jostakin terveyslehdestäkin haastatteluaan.
        Hän on työssään auttanut paljon myös ylipainosta kärsiviä, ja kirjoittanut aiheesta paljon, ja pakko todeta, jaan kyllä näkemyksensä asiasta.

        Itse tulkitsisin, jos kirjoitetaan että yleensä, että se tarkoittaa juuri yleensä, ei siis ketään erityisesti.


      • Anonyymi

        Täällä kirjoittelijat on kaikki läskejä ja katkeria. Nämä ketä tästä Naomista vuohkaa..hemmetilliset jonot kuulemma sillä ja silti tänään naamakirjassa taas mainosteli aikojaan,kun on tullut peruutusaikoja. Eli ei niitä aikoja sittenkään viedä käsistä. Tulee Naomille näitten kirjoitusten takia paljon peruutuksia. Sen julkaisuista ei muuten tykkää kun korkeintaan 10per/ julkaisu....luulis että näitten juttujen perusteella olis satoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelijat on kaikki läskejä ja katkeria. Nämä ketä tästä Naomista vuohkaa..hemmetilliset jonot kuulemma sillä ja silti tänään naamakirjassa taas mainosteli aikojaan,kun on tullut peruutusaikoja. Eli ei niitä aikoja sittenkään viedä käsistä. Tulee Naomille näitten kirjoitusten takia paljon peruutuksia. Sen julkaisuista ei muuten tykkää kun korkeintaan 10per/ julkaisu....luulis että näitten juttujen perusteella olis satoja.

        Kummasti tuntuu kuitenkin kiinnostavan...hohohohohahahaha :) ihanko päivittäin käyt ne naamakirjan jutut vahtimasa.
        Sen verran tohon ny tiatoo, kun olen paitti asiaks myäs fasekaverina, niin ihan kaiken aikaa on niitä aikoja siellä näkyny, se on eri miten on kerenny niitä päivittään. On ollu ainaki minun toive ja olen ymmärtäny että myös muitten asiakkaittensa, että siellä ilmottaa miten on vapaita.
        Olishan se hitsin huonoo palvelua, jos ei vapaista ilmottaisi tai jos ei niitä olisi lainkaan?!

        Mitä ny viimeksi varsin, oli ne naamakirjan ajat mennyt mutta sain sitten kumminki jouhevasti. Semmoset jotka täälä purnaa ei ole sitten ehkä saanu ollenkaa. hohohohoahahahaha :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjoittelijat on kaikki läskejä ja katkeria. Nämä ketä tästä Naomista vuohkaa..hemmetilliset jonot kuulemma sillä ja silti tänään naamakirjassa taas mainosteli aikojaan,kun on tullut peruutusaikoja. Eli ei niitä aikoja sittenkään viedä käsistä. Tulee Naomille näitten kirjoitusten takia paljon peruutuksia. Sen julkaisuista ei muuten tykkää kun korkeintaan 10per/ julkaisu....luulis että näitten juttujen perusteella olis satoja.

        Harvoin kukaan noin itseään esittelee, mutta ilmeisesti sinut asian kanssa.


      • Anonyymi

        "Eikö tuollaiset kirjoitukset kannattaisi osoittaa suoraan kohteelle" niin? Vai vouhkata täällä palstoilla? Eikö siellä samalla voi kysyä kun käy sivuillansa vakoilemassa niitä vapaita aikoja?


    • Anonyymi

      Nuo aikojen menot viikkojen päähän ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Olen 3 kertaa käyttänyt palvelua noin 1,5 vuoden sisään ja joka kerta saanut ajan seuraavalle päivälle. Mistään kriisiajasta ei ole ollut kertaakaan kyse.

      • Anonyymi

        Saan itsekin yleensä aika joutuisaan, Naomi on sanonut että koittaa vakiasiakkaille nopeaan järjestää, ja jos kokee, jollakin on akuuttia tarvetta.
        Omalla kohdalla vaihtelee, joskus on mennyt parin viikon päähän, toisinaaan olen saanut muutamien päivien sisällä.
        En tiedä kuka tai missä sellaista on alettu selittää että kestäisi viikkokausia, Naomilta itseltään tuli minulle joskus viesti josa oli että on parin viikon jono, mutta että jos tulee ajanvaihtoa, ilmoittaa, ja silloin sain viikon päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan itsekin yleensä aika joutuisaan, Naomi on sanonut että koittaa vakiasiakkaille nopeaan järjestää, ja jos kokee, jollakin on akuuttia tarvetta.
        Omalla kohdalla vaihtelee, joskus on mennyt parin viikon päähän, toisinaaan olen saanut muutamien päivien sisällä.
        En tiedä kuka tai missä sellaista on alettu selittää että kestäisi viikkokausia, Naomilta itseltään tuli minulle joskus viesti josa oli että on parin viikon jono, mutta että jos tulee ajanvaihtoa, ilmoittaa, ja silloin sain viikon päähän.

        Mä en kans ymmäärää, että mikä intressi?
        Joku käy ilmeisesti päivttäin Naomin fasessa vahtimas hänen julkasuja ja oli niitä suoraan sieltä kopioinu ja levitteli tänne keskustelupalstoille!
        Ylläpito oli sitte poistanu, mutta aikako törkeetä?
        Ne oli siis Naomin hänen asikkaita varten laittamia vapaita aikoja.
        Miks kukaan tekis tollasta? Siis ellei ole joku kateellinen feikkinäkijä, jolla ei itellään yhtään asiakasta.
        Jos joku on kiinnostunu ajoistaan, miksei ota suoraan Naomiin yhteyttä. Selvää mustamaallaamista.
        Mä olen ainaki saanu aina ajan, kun olen tarvinnu, joskus nopeammin, joskus on menny parikin viikkoa, mutta on ollu toisinaan myös mun omista aikatauluista riippuen hankala sovittaa, kun teen vuorotyötä. Naomi on kuiteski aina tosi ihanasti ja joustavasti niitä järjestäny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kans ymmäärää, että mikä intressi?
        Joku käy ilmeisesti päivttäin Naomin fasessa vahtimas hänen julkasuja ja oli niitä suoraan sieltä kopioinu ja levitteli tänne keskustelupalstoille!
        Ylläpito oli sitte poistanu, mutta aikako törkeetä?
        Ne oli siis Naomin hänen asikkaita varten laittamia vapaita aikoja.
        Miks kukaan tekis tollasta? Siis ellei ole joku kateellinen feikkinäkijä, jolla ei itellään yhtään asiakasta.
        Jos joku on kiinnostunu ajoistaan, miksei ota suoraan Naomiin yhteyttä. Selvää mustamaallaamista.
        Mä olen ainaki saanu aina ajan, kun olen tarvinnu, joskus nopeammin, joskus on menny parikin viikkoa, mutta on ollu toisinaan myös mun omista aikatauluista riippuen hankala sovittaa, kun teen vuorotyötä. Naomi on kuiteski aina tosi ihanasti ja joustavasti niitä järjestäny.

        Niin,Naomista saa kysyä mutta kenestäkään muusta ei? Sinäkö määräät? Oletko sinä ylläpitäjä?

        Miksi ei saa seurata Naomin facesivua? niinkuin kaikkien muidenkin,siksi ne on julkisia,niissä voi kysyä ja kommentoida? onko Naomin sivut jotenkin pyhät eikä kukaan muu saa lukea kuin tulkinnan ottajat?

        Löysin sieltä itse,erittäin mielenkiintoisen päivityksen, mitä ei ole näköjään täällä kukaan "Naomi fani" lukenut eikä sisäistänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,Naomista saa kysyä mutta kenestäkään muusta ei? Sinäkö määräät? Oletko sinä ylläpitäjä?

        Miksi ei saa seurata Naomin facesivua? niinkuin kaikkien muidenkin,siksi ne on julkisia,niissä voi kysyä ja kommentoida? onko Naomin sivut jotenkin pyhät eikä kukaan muu saa lukea kuin tulkinnan ottajat?

        Löysin sieltä itse,erittäin mielenkiintoisen päivityksen, mitä ei ole näköjään täällä kukaan "Naomi fani" lukenut eikä sisäistänyt.

        Kyse oli nyt varmaan siittä, että joku hyvin ilkeämieliseen sävyyn irvisteli, miten Naomilla on aikoja vaikka kerrotaan että on jonot.
        Voi hyvä sylvi näitä, on kai se nyt selvää, että ajanvarauksia tehtäessä, TÄYTYY OLLA NIITÄ AIKOJA, miten asiakkaansa niistä tietäsivät, jos ei niistä jossain ilmottais.
        Saa kai palvelua tarjoava kertoa mitä tekee ja millä aikatauluilla, mutta jollekin sekin oli joku syy alkaa sönköttää.
        Kyllä itselleni on välittynyt, että joku käy siellä sivuillansa alvariinsa vaanimassa, että saa niistä sitten materuiaalia länkytyksiinsä. Aika kipeetä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli nyt varmaan siittä, että joku hyvin ilkeämieliseen sävyyn irvisteli, miten Naomilla on aikoja vaikka kerrotaan että on jonot.
        Voi hyvä sylvi näitä, on kai se nyt selvää, että ajanvarauksia tehtäessä, TÄYTYY OLLA NIITÄ AIKOJA, miten asiakkaansa niistä tietäsivät, jos ei niistä jossain ilmottais.
        Saa kai palvelua tarjoava kertoa mitä tekee ja millä aikatauluilla, mutta jollekin sekin oli joku syy alkaa sönköttää.
        Kyllä itselleni on välittynyt, että joku käy siellä sivuillansa alvariinsa vaanimassa, että saa niistä sitten materuiaalia länkytyksiinsä. Aika kipeetä touhua.

        Ennemminkin näen sen siten,että täällä puhutaan,että ajat on loppu ja menee kuukausien pähän ennenkuin pääsee.

        Ja miksi ei saa olla Naomin kanssa ystävä? jos on Naomin kaverina niin tottakai ne julkaisut mitä tekee tulee näkyville,niinkuin muidenkin kaverien.

        Jokainen näkijä mainostaa itseään,se kuuluu siihen hommaan.

        Valitettavasti täällä nämä Naomin vouhkaajat tuo Naomille vain negatiivista julkisuutta. Ja tämä on aivan totta. Hän osaa kyllä itse mainostaa. Mutta hänellä on asiakaspiiri joka täällä jatkuvasti haukkuu muita saaden siten vain negatiivista julkisuutta. Ja siinä sivussa haukutaan pari muutakin näkijää. Mitä tällä ajetaan takaa? sitä en vielä ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemminkin näen sen siten,että täällä puhutaan,että ajat on loppu ja menee kuukausien pähän ennenkuin pääsee.

        Ja miksi ei saa olla Naomin kanssa ystävä? jos on Naomin kaverina niin tottakai ne julkaisut mitä tekee tulee näkyville,niinkuin muidenkin kaverien.

        Jokainen näkijä mainostaa itseään,se kuuluu siihen hommaan.

        Valitettavasti täällä nämä Naomin vouhkaajat tuo Naomille vain negatiivista julkisuutta. Ja tämä on aivan totta. Hän osaa kyllä itse mainostaa. Mutta hänellä on asiakaspiiri joka täällä jatkuvasti haukkuu muita saaden siten vain negatiivista julkisuutta. Ja siinä sivussa haukutaan pari muutakin näkijää. Mitä tällä ajetaan takaa? sitä en vielä ymmärrä

        Mä olen juuriki Naomin fasekaveri, ja luen hänen julkaisuja koska on hauskoja, ja koska juuriki seurailen, miten on vapaita hällä.

        Mä en tajua, kuka on tollasta alkanu toitottaan, että menis ajat kuukausien päähän, muutamasta viikosta oli ensin joku kirjottanu, ja sen olen itsekin huomannu, että joskus on menny ainakin yli viikon, mutta joskus on saanu tosi nopeaanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen juuriki Naomin fasekaveri, ja luen hänen julkaisuja koska on hauskoja, ja koska juuriki seurailen, miten on vapaita hällä.

        Mä en tajua, kuka on tollasta alkanu toitottaan, että menis ajat kuukausien päähän, muutamasta viikosta oli ensin joku kirjottanu, ja sen olen itsekin huomannu, että joskus on menny ainakin yli viikon, mutta joskus on saanu tosi nopeaanki.

        Niin ja onhan siellä näitä päivityksiä,että häneen on otettu yhteyttä ja että tänne joku kirjoittelee. Stressiä tuollainen tuo. Tietysti monelle näkijälle tulee ystäviä vuosian aikana.

        Monesti siitä on kirjoitettu kun ei näkijät tappele keskenään niin miksi asiakkaat tappelee.

        Varmasti on raskasta kuunnella niitä kitinöitä että kuka sanoo ja mitä. Kytätä täällä ja ilmoittaa jos jotain on.

        Tuo ala on aina ollut tälläinen, ja sitten kun asiakas kiintyy johonkin näkijään
        ja alkaa sitä hehkuttelemaan ja jos joku ei pidä alkaa kauhea tappelu. Se on aika suuri ongelma. Eikä täällä ennustajat näitä lue vaikka moni luulee. Ne on muilla keskustelu kanavilla.

        Jos jotakin kehutaan niin hyvin nopeasti tulee että "kiva kun itseäsi mainostat" tuolla somen puolella on hyvä se että kaikki joutuu omalla nimellään kirjoittamaan palautetta,vaikka sinnekkin voi tehdä feikkiprofiileita

        Ja sinä joka nyt kerroit Naomille että täällä julkaistaan hänen juttujaan niin hän sanoi että se on hyvä että niitä mainostetaan niin hänen ei tarvi.

        Ja näinhän se menee.

        Nämä on vaan hyvin ikäviä "mainoksia" Naomista,ollut jo todella pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onhan siellä näitä päivityksiä,että häneen on otettu yhteyttä ja että tänne joku kirjoittelee. Stressiä tuollainen tuo. Tietysti monelle näkijälle tulee ystäviä vuosian aikana.

        Monesti siitä on kirjoitettu kun ei näkijät tappele keskenään niin miksi asiakkaat tappelee.

        Varmasti on raskasta kuunnella niitä kitinöitä että kuka sanoo ja mitä. Kytätä täällä ja ilmoittaa jos jotain on.

        Tuo ala on aina ollut tälläinen, ja sitten kun asiakas kiintyy johonkin näkijään
        ja alkaa sitä hehkuttelemaan ja jos joku ei pidä alkaa kauhea tappelu. Se on aika suuri ongelma. Eikä täällä ennustajat näitä lue vaikka moni luulee. Ne on muilla keskustelu kanavilla.

        Jos jotakin kehutaan niin hyvin nopeasti tulee että "kiva kun itseäsi mainostat" tuolla somen puolella on hyvä se että kaikki joutuu omalla nimellään kirjoittamaan palautetta,vaikka sinnekkin voi tehdä feikkiprofiileita

        Ja sinä joka nyt kerroit Naomille että täällä julkaistaan hänen juttujaan niin hän sanoi että se on hyvä että niitä mainostetaan niin hänen ei tarvi.

        Ja näinhän se menee.

        Nämä on vaan hyvin ikäviä "mainoksia" Naomista,ollut jo todella pitkään

        Joo eihän näkijät itse sille mitään voi, mitä jotku heistä kirjoittaa. Nekin tosi typeriä juttuja, että joo en varmana mene kun tuo ja tu o nyt kääntyy häntä itseään vastaan, minkä he sille voi!
        Luin kanssa sellaista päivitystä mulle välittyi kyllä, että Naomi ei sellasista ole moksiskaan. Enemmänki vaikutti huvittuneelta.
        Pakosti sellaiseen vouhotukseen on varmaan suhtauduttava huumorilla, ei ka niitä ihan tosissaan voi ottaa. Aloittaja on kyllä oikeessa, tosi kiinnostava persoona ja onhan toi sellanen ala, mikä varmana aina jakaa mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän näkijät itse sille mitään voi, mitä jotku heistä kirjoittaa. Nekin tosi typeriä juttuja, että joo en varmana mene kun tuo ja tu o nyt kääntyy häntä itseään vastaan, minkä he sille voi!
        Luin kanssa sellaista päivitystä mulle välittyi kyllä, että Naomi ei sellasista ole moksiskaan. Enemmänki vaikutti huvittuneelta.
        Pakosti sellaiseen vouhotukseen on varmaan suhtauduttava huumorilla, ei ka niitä ihan tosissaan voi ottaa. Aloittaja on kyllä oikeessa, tosi kiinnostava persoona ja onhan toi sellanen ala, mikä varmana aina jakaa mielipiteitä.

        Ei tietenkään voi ja täällä kun voi anonyyminä kirjoittaa niin on "hyvä" haukkua ketä vaan.

        Sitten on näitä jotka väittävät jonkun kirjoittavan vaikka ei sitä edes tiedä.
        Eräs näkijä joskus myös naurahti kun tuli puhetta ja sanoi,että ne on
        niitä jotka tykkää huudella. Ja jotkut vaan tykkää haastaa riitaa.

        Facebookissa selvännäkö palstoilla näkee kun näkijät kehuu toisiaan,
        jos jotakin kehutaan niin toiset näkijät tulee kirjoittamaan suositustaan.
        siellä ei ole mitään tälläistä riitelyä kuin täällä.

        Siellä he puhaltavat yhteen hiileen. Ja täällä nämä ns asiakkaat sitten haukkuu
        toisiaan ihan mennentullen...


    • Anonyymi

      Luen kirjaa parhaillaan, aika ihku! On kuulemma tälle jatkoa jo tekeillä, ehdin sen ensimmäisenkin sitten lukea siinä välissä, aloitin ehkä väärin päin mutta se kirjan nimi jotenkin lumosi mut.

      Aloittajan kanssa samaa mieltä, ihan mielettömän jännittävä ja mystillinen.
      En ole koskaan viellä tavannut face-to-fase, mutta siihen tulee korjaus pian, sillä varasin paikan hänen kesätapahtumaan, eli olen nyt virallisesti liittynyt Metsäperhosiin!
      Minuu on aivan lapsesta asti kiinnostanut kaikki mystillinen, ja kaveri vinkkasi Naomista, oli käynyt ja oli ihan onnessaan, mitä hälle oli noussut. Mulle ei ole vielä koskaan ennen katsottu, että on jännittävää kuulla, mitä nousee.

    • Anonyymi

      Ihan mielettömän upeita ne sen putiikin korut! Olen etsinyt ties miten pitkään sellaisii naisellisii mutta silti myyttisiä koruja ja VIHDOINKII!!!
      Aiemmin olen tilannu jotain goottikoruja netistä, mutta ne on usein vaan jotain musta-hopee juttuja. Mua on aina kiehtonut juuri sellaiset vahvat värit. Oon yläasteelta alkaen halunnnu pukeutuu persoonallisesti ja mua kiehtonu kaikki noituuteenki liittyvä, niin noi on just.

      Tilasin suoriltaa mulle yhden mikä oli esillä ja toisen laitoin tilaukseen, minkä lupas että tekee mulle, mun yhteen asuun.
      Se on sellainen pitkä hiukan goottihenkinen mekko, missä on hiukan ruutukuosii, niin sen sävihin sopivan.
      Mua kiahtoo ajatus siittäkin että on oikean noitanaisen suunnittelemii.
      Tai ainakin luin yhdestä lehdestä joskus että on noita, pyysin sillon fasekaveriksi ja tänään näin sen päivityksen, en ollut uskoo, juur mitä oon toivonu, ihan kuin olis lukenu mun ajatukset, juuri yks päivä mietin, että mistä löytäsin, kun en haluu mitään perushelyjä enkä sellasia koruja, missä on jotain pieniä pripauksia mistä ei edes erota mitä niis on.

      • Anonyymi

        Kävin kattoos. Tosi omaperäisiä, taidan itelleni kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kattoos. Tosi omaperäisiä, taidan itelleni kans.

        Mun työkaveri oli hankkinut Naomilta sellasen talismaanin, ko se oli kauan aikaa ollut kiinnostunut yhdestä miehestä niitten työpaikalla.
        Se mies ei ollut aikasemmin ollut mun kaverista tietääkseen, tosta on jotain vuosi nyt, ja ne meni siis ystävänpäivänä kihloihin!
        Mun kaveri sanoi että se johtui ihan taatusti siitä talismaanista. sanoi että heti kun oli ottanut sen käyttöö ja antanu sille tehtävän tai käskyn tai mikä se oli, niin se mies oli alkanu pyöriä hänen lähellä, ja pian pyytäny kahville.


    • Anonyymi

      ihme satuilua. Menkää kaivamaan vaikka ojaa, olette enemmän hyödyksi.

      • Anonyymi

        Mene itte täältä vahtimasta vai etkö läskeiltäs taivu.. Etkö osaa lukea, mitä tässä ketjussa aiheena.


    • Anonyymi

      Jännä kyllä nämä pari muijaa jotka kirjoittaa keskenään,ei kehu mitenkään Naomia hänen facebook sivuilla joka kuitenkin on paras mainoskohde,koska on julkinen ja kehut näkyisi kaikille.

      Näille ihme saduilla höpöttävien puheet on täysin metsästä. Vois hypätä kaivoon ihan suoriksi.

      Ja olen myös Naomin facebook kaveri. Ei yhtään kertaa,että nämä olisi siellä mitään kirjoittanut. Mutta ehkä tämä on Naomin omaa sepustusta.... Muuten luulisi,että näin innokkaan fanit kehuisi siellä,mutta eipä ole näkynyt.

      Muita näkijöitä kyllä kehutaan ja ihan omalla naamalla ja nimellä.

      • Anonyymi

        Hyppää kuule ihan keskenäsi! Satun olemaan myös Naomin facebook kaveri ja asiakkaansa, jo pitkältä ajalta, ja toimin saamieni ohjeiden mukaan. Naomi on nimenomaan esittänyt toivomuksen, että palautteet saa hänelle laittaa meseviesteinä, että poistaa yleensä julkaisuistaan heti kaikki; misträ käy ilmi, että joku olisi ollut asiakkaanaan, ihan sen tähden, että on tarkka siitä, että asikkailla säilyy yksityisyys suoja.


      • Anonyymi

        Naomi ei varmana tarvitse sinne faseen mitään ennalta sovittuja kehujia itteään kehumaan, niinkuin monilla näkyy olevan.
        Mun asioinnit Naomilla on ainakin sitä luokkaa yksityisiä asioita, joihin liittyy mm. muutamia julkisuuden henkilöitä, että en ihan tasan alkaisi hänen julkaisuissa kommentoimaan, haluan pitää sen omana tietona että asioin selvänäkijällä.

        Olen kyllä aivan hiljattain laittanut hänelle sähköpostia jossa kehuin häntä, että oli todellakin oikeassa.
        Olin pari vuotta sitten saanut ennusteen asiasta, jonka oli määrä tapahtua lähitulevaisuudessa ,keväällä, kun ei vielä muu kuki kuin krookukset". Asiaan liittyi myös ulkomaanmatka.
        Liitin sen viime kevääseen, ja olin pettynuyt, kun asia ei tapahtunut. Annoin asiasta palautetta, että ei tapahtunutkaan, vaikka krookukset oli ajat sitten kukkinut.

        Naomilta tuli vastaus jotenkin niin, että kultaseni, ei kai ollut elämäsi viimeinen kevät. Unohdin sitten koko asian, kunnes se nyt sitten tapahtui! Minun ei edes pitänyt mennä koko reissuun, mutta sattuma puuttui peliin, tai oliko kohtalo, ja reissusta tullessa, ensimmäinen mitä tajusin oli, että tapahtuneen lisäksi, pihassani olivat krookukset alkaneet kukkia.
        Uskomattomin näkijä ikinä!


      • Anonyymi

        Mä en haluaisi noin kaksinaamasta kakkista sen paremmin facebook kaveriksi kun muutenkaan kaveriksi. Olet siellä varmaan oikein hyväkin kaveri olevinaan, käyt vakoilemassa mitä Naomin kaverit siellä kirjottaa, ja sitten tulet tänne häntä haukkumaan.
        Mitä häntä täälä käyt kyttäämässä ja haukkumassa, mene ihmeessä vahtaan niitä muita näkijöitä ja ihan omalla naamallas ja nimelläs. Miksei ne sulla täälä näy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en haluaisi noin kaksinaamasta kakkista sen paremmin facebook kaveriksi kun muutenkaan kaveriksi. Olet siellä varmaan oikein hyväkin kaveri olevinaan, käyt vakoilemassa mitä Naomin kaverit siellä kirjottaa, ja sitten tulet tänne häntä haukkumaan.
        Mitä häntä täälä käyt kyttäämässä ja haukkumassa, mene ihmeessä vahtaan niitä muita näkijöitä ja ihan omalla naamallas ja nimelläs. Miksei ne sulla täälä näy?

        Sama on moneen kertaan tuonu tota kuningasajatustaan julki, käy kytiksellä siellä Naomin fasessa ja toitottaa että miksei asiakkaat kommentoi.
        Tuskin edes on mikään fasekaveri, asiakas ei ainakaan. Mä ainakin haluun noudattaa Naomin toivetta, ja laitan viestittelyt ja palautteet miten on kehottanut.

        Miks käy täällä inttäämässä tota samaa että fasessa omalla naamalla ja nimellä. Miksei siellä esiinny noita kommenttejansa esittelemässä omalla naamalla ja nimellä. Hiukanko tossa nyt epäloogisuutta. syyttelee muita siitä mitä ite harrastaa.


    • Anonyymi

      Uskomatonta! Näki, että pihassa krookukset kukkivat. Oh my gaaad,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe