Naomi on ehkä Suomen kiinnostavin persoona

Anonyymi-ap

Kukaan lukenu hänen kirjaa, sitä toista mikä on se myrtinkukkia ja murattia Yasmica? Ihan mielettömän hieno kirja, kertoo, jos oikein ymmärsin, juurikin hänen omasta elämästäänki.
Tapasin Naomin ekan kerran viime kesänä, ja teki muhun lähtemättömän vaikutuksen. On mielettömän monitaitonen ja täysi mysteeri. Koitin kysellä häneltä kaikkee mutta sanoi sitten että helpompi jos luet kirjasta, ja niin luin. Sen hänen ekan ensin ja nyt sain ton toisen päätökseen. Yleensä en jaksa lukee oikein mitään mutta toi on aihepiirinä se mikä kiinnostaa.
Nyt odotan vaan että saan lukee seuraavan. Olen koittanu kahmia käsiini kaikkia kirjoja, missä tota aihepiiriä, niinko siis kaikkee selvännäköön ja noituuteen liittyvää ja kaikkeen muuhun mystilliseen. . Mutta se mikä tosta tekee niin ihmeellistä on se, että olen henkilökohtasesti siis tavannut kirjoittajan. En tunne ketään muuta yhtä mystillistä ja jännittävää persoonaa.

16

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat on tullut luettua, Hyviä, erilaisia, ja kovasti jo myös jatkoa odottelen.

Aihepiiri on minuakin kiinnostava, ja vaikka olen ollut asiakkaansakin jo vuosia, on todettava, että jos en olisi niitä kirjoja lukenut, en varmasti tietäisi hänestä mitään. Hyvin salaperäinen todellakin, ja lahjakas näkijä.

Juuri kerroin ystävälleni, miten kävin ensimmäisen kerran jo ennen korona-aikaa Naomilla. Naapurini kanssa kävimme, oli vuoden 2017 loppupuolella.

Sanoi silloin, että vaikeat ajat on tulossa, ja niiden seurauksena alkaa ennen näkemätön väkivallan aalto, jossa on mukana lapsia. Kertoi että hänelle on näkynä näytetty lapsia, jotka hyökkäilee muiden lasten kimppuun. Että tuntuu, kuin koko maailma on sekaisin kuin käkikello. Juuri noita sanoja käytti.

Tuntui hurjalta silloin, mutta mitäpä nyt on saatu viime päivinä lukea, ja jo jonkin aikaa. Kyllä sitä saa miettiä, että mihin maailma on tosiaan menossa, kun niin kamalia asioita tapahtuu.

• Anonyymi

Sellainen "Enkelin kosketus" niin kuin siinä yhdessä TV sarjassa... ainakin minulle ollut.

• Anonyymi

Huikee mimmi!
      Luin Fasessa, että harrastaa avantouintiakin. Menee uimaan suoriltaan, eli ennen kun on edes saunassa käyny. Ite en kyllä pystysi. En varmana edes saunankaan jälkeen.

• Anonyymi

joo, oli eilen ilmestyny faseen päivitys, missä kuvaa..........tekisi mieleni myös kokeilla, en ole koskaan vielä ollut avantouimassa.

• Anonyymi

Ei ennen eikä jälkeen saa käydä saunassa. Voi tulla sydäri kun lämmönvaihtelu liian suurta. Itse olen käynyt -30 pakkasella ja ihan kylmässä työmaakopissa oli vaatteiden vaihto.

• Anonyymi

Tilasin mulle sen ensimmäisen, eilen aloin lukee ja nyt jotain puolivälissä. Olen aina arvostanut häntä näkijänä, mutta en oikeen ole tienny hänestä mitään. Todella liikuttavaa ja koskettavaa luettavaa ja menee hiukan läheltä omaakin elämää. Arvostus senkuin nousee.
      Ihan varmana haluan lukee sen toisenkin.

• Anonyymi

Onks se Noidan viitta hartioilla toi eka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks se Noidan viitta hartioilla toi eka?

On. Se kertoo hänen omasta elämästä. Tosi kaunis kuva hänestä siinä kannessa.

Itse luin sen melkein heti sen ilmestyttyä, syystä että olen pitkäaikainen asiakkaansa ja kiinnosti :D

Hänen toisen kirjansa luin kesällä, oli tosi ihanaa kesämökki -luettavaa :D

Ihanaa tuntea hänenlaisensa kiinnostava henkilö. Oli kutsuvieraana meidän häissä, koska hänen ansiostaan, löysimme mieheni kanssa toisemme :D Eli tulin menneeksi paikkaan, johon en varmasti olisi muuten mennyt.

• Anonyymi

Todella tykkään siitä naisesta. Jesumeedas mikä oikee on!--! Aikas karski jäbä ole mutta sen edes kyllä nöyrtysim. Fasessa luen sen joka julkasun ja ihailen. Uskaltaa. Ei mikää tönttilän tipu vaa Nainen! Kaunis kum mikä Ja sillon älliä pääsä. Mahdan rakastuu.

• Anonyymi

Ei mikää ihme että on kateellisia ämmiä kimpussansa kommentoimassa. On sitte kysymys lahjoistaa tai ulkonäöstä. Hänen nimestäki näky joku ellu näkevän vaivaa että joku peitenimi. Toine oli kommentoinu että mikä vitun peitenimi? Nimenommaa!

On niitä todellakin harvinasia näkijöitä, jollei ainoo, joka tekee ihan omalla nimellää ja puhelinnumerollaa. Itte en ainakaa muita tiedä. Kai se kaunis nimi, kunnei ole nii perin suomalaine, jaksaa niitä pulskia tavistanttoja ihmetyttää, jotka siitä kateuksissaa kihisee.

Äläkee ämmät vaivauttuko. Ette tänä vuonnakan pääse samalle tasolle mitä minu noitanaine -Naomi. No ei ole minu mutta saa sitä ukkelitki unelmota ja on se minu ennustaja ainasken.

Taas meinaan mennä kun lomapäivioä saan, vaikka matkaa tulee mittarii mutta sitä noitanaista kehtoo kattella!

• Anonyymi

Pakko jakaa tää kun nysse sitte tapahtu! Olisikohan pitäny kuunnella tarkemmin,,,,

Olin kyseisellä Näkijällä käynyt viime kesänä, ja surkutellu hälle että kun ei ole mistään mulle miestä löytyny. Naomi sano että kultaseni, siihen on piankin tulossa muutos. Sano että töiden merkeissä tapaan, vuodenvaihteen aikoihin. Pyysin kuvaileen, mutta sano ettei halua liian tarkoin kuvailla, että huomaan kyllä, että tulen sananmukaisesti törmäämään ja että miehellä on tummat hiukset ja jotain totesi että siinä on sähköö ilmassa ja kipinät sinkoaa,,,

No, meillä töissä on sitten ollut yksi kaveri, ja alkoi lähestyä minua tuossa ennen joulua. Käytiin pari kertaa ulkona, ja ajattelin, että Naomi tarkoitti häntä, mutta mietin, että tuolla miehellä on kyllä vaaleat hiukset, eikä oikein osunu se latautunut tunnelmakaan,,,,

Viime viikolla alkoi sitten tapahtua. Olin kahvitauolla ja juttelin mun työkaverin kanssa, olin juuri kääntymässä kun kävelin suoraan jostain kahvihuoneeseen ilmestynyttä miestä päin!
      Kahvia läikähti lattialle ja hiukan mun farkuille. Mies tuijotti minuun kuin olisi enkelin nähnyt ja pyyteli kauheesti anteeksi.
      En saanut sanaa suustani, tuijotettiin vaan toisiimme ja oikein tunsin miten puna kohosi mun kasvoille, häkellyin täysin. Menin sitten mun työkaverin viereen. Kysyin häneltä tuosta miehestä, on kuulemma aloittanut samassa firmassa nyt alkuvuodesta.

Eilen mies sitten käveli minua käytävällä vastaan ja pyyteli vieläkin anteeksi. Kysyi sitten, että kun läikytti mun kahvini, saisko tarjota mulle kupillisen, että lähtisinkö vaikka viikonloppuna josssain käymään.
      Jälleen sama, en saanut oikein sanaa suustani. Tuijotin vaan miestä, on ihan tolkuttoman komea, ja hänellä on tummat hiukset. Sain sentään sanottua että joo, käyhän se,,,,
      Lienee nyt se Naomin tarkoittama,,,,

• Anonyymi

Ainakaan ei mielistele ketään eikä ole menny sellaseen "minä-sitä-sittenvastaolenkin-henkinen" diibadaabaan, mitä näkyy tuolla Fasebookissakin joka "henkisissä" ryhmissä.

Että mua sitten ärsyttää ne lätisijät siellä jotka esittää olevansa jos mitäkin enkeli- ja kristalli-ihmisiä ja sitä ja tätä. Ja kuinka heille nyt on sitten tyyliin viime yönä avautunut jos jotakin kykyä.

Naomi on aidosti mitä on ja tietää oman arvonsa ja arvostaa myös muita.
      Mulla oli tosi heikossa mallissa mun itsetunto, kun kävin hällä ekoja kertoja. Olin eronnu ihan törkeen karseesta suhteesta, missä sain jatkuvasti kuulla vaan et miten huono oon.

Nyt mulla on oma yritys ja todella hyvä ja ihana ihmissuhde. Naomi valoi muhun sellasta uskoa, että ei kukaan muu. Jos en olisi häneltä kuullu, mitä mun tulevaisuuteen kuuluu, en olisi varmaan jaksanu vaan pyörisin vieläkin työttömänä sukulaiseni nurkissa.

• Anonyymi

Sama täällä. Olen eronnut lähes jokaisesta niistä ryhmistä. Ei vaan kestä niitä hupi-juttuja.

• Anonyymi

Mullon hälle aika varattuna :D Hiukanko jännää!
      Ihan ekaa kertaa, en ole siis koskaa käyny kellään tätä ennen. Olen saanu hänestä hyvää suositusta, ja ajattelin että olis kiva koittaa. mulla ei onneks ole mitään isompia kriisejä tms, mutta haluan selvyyttä mun opintojen jälkeisiin, ja muutamiin muihin kysymyksiin.

Oishan se tietty kiva myös jos nousisi jotain rakkauden asioissa. Edellisestä seurustelusta on jo pian vuosi :D

• Anonyymi

Itsellä ei ole tapana tulla kertomaan tänne palstoille, jos soitan tai käyn ennustajalla. Jotenkin nyt kyllä pakosti tulee mieleen MAINOS 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ei ole tapana tulla kertomaan tänne palstoille, jos soitan tai käyn ennustajalla. Jotenkin nyt kyllä pakosti tulee mieleen MAINOS 😁

Hänhän laittoikin että on menossa ensimmäistä kertaa näkijälle. En itsekään nyt enää, kun olen monesti käynyt, varmaan erikseen ilmoittelisi, mutta kyllä itsekin muistan sen ensimmäisen kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2627
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1397
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      866
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      47
      856
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      842
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      378
      799
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      708
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      685
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      60
      643
    Aihe