Jotenkin ei jaksa yllättää, että Vesileppiksestä löytyi legionellaa:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009303715.html
Nuhruinen, pieni mukamas-kylpylä, jossa säästetään kaikessa missä voidaan.
Vesileppiksessä legionellabakteeria
6
555
Vastaukset
- Anonyymi
Ja päästetään kaiken maailman pöpöpesät sinne uimaan. Kuulemma tälläkin hetkellä monia ukrainalaisia.
- Anonyymi
Eikös uutisissa sanottu, että 3kk ei ole desifioitu?
Siis, ei huolehdita siivouksesta!
Itse et ole yhtään parempi ukrainalaisia.
Putinin aiheuttaa sotaa, muista ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös uutisissa sanottu, että 3kk ei ole desifioitu?
Siis, ei huolehdita siivouksesta!
Itse et ole yhtään parempi ukrainalaisia.
Putinin aiheuttaa sotaa, muista !Ukrainalaiset haluaa sotaa, halunneet yli kahdeksan vuotta. Ja NATO on mielissään. Muistakaa te hörhöt et ukrainalaiset tuli raatteentietä pitkin pahat mielessään, onneks Suomen miehet heidät pysäytti. Iso kiitos heille.
- Anonyymi
Nyt tarviis vesileppis kunnalta rahaa että vois tehdä parannuksia
- Anonyymi
Vesileppiksesen kannattaa säästää jatkossakin käyttöveden lämpötilaa laskemalla.
Hyvää ruukaa tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230