LINTILÄ sai 4 Miljardin Vety /Terästedas investoinnin Suomeen

Anonyymi-ap

On se mahtava mies !
Sama mies joka osti Uniperin Kymmneillä miljardeilla ja Venäjältä voimalaitoksia 5 Miljardilla ja Oli myymässä Sähköverkot ulkomaille ed. Hallituksessa Ministerinä
On se Mahatva Mies tuo MIKA LINTILÄ !

Nyt se sopi Norjalaisen perse aukainaisen pöytälaatikko yhtiön kanssa 4 Miljardin Investoinnista on se mahatva mies tuo Mika !
Vaikka meillä ei ole sähkö edes omaan tarpeesee eikä Vedystä ole tietoakaan eikä työntekijöitäkään noille aloille ole yhtään Inkoon lähistölläkään vapaan on se mahtava mies tuo Mika melkein kuin Jeesus !

VAI ONKO TÄMÄ KEPUN VAALI PROPAKANDAA JA KUSETUSTA ??

Hetkinen jos 4 Miljardin investoinneista sovitaan niin kait yhtiön pitäs pörssissä olla tai edes näyttää jonkinlaisen tulosen teko kyvys esim. muutaman sadan miljoonan tuloksen ed. tilikaudelta. MIKA ON NIIN MAHTAVA MIES ETTÄ USKON ETTÄ SE ON TARKISTANUT NÄMÄ ASIAT !

JA ON SE NIIN MAHATVA MIES ETTÄ ON SILLÄ JOSSAIN TAKA TASKUSSA JOKU ÄSSÄ VETY TEHTAISTA JA YDINVOIMALAOITA NOPEALLA AIKATAULULLA.
on se vaan niin mahtava mies tuo Mika !

NYT LÄHTI KEPUN KANNATUS SUORAAN NOUSUUN !
On se mika niin mahtava mies

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepu pettää aina !

• Anonyymi

Voiko Suomessa tällaisella tempulla Puolue pitää kannatuksen entisellän, joka oli jo menettänyt yli 50% ja menettämässä -75 % kannatuksestaan ?
      Oisko se enään Demokratian mukaista toimintaa ? Jos valheellisesti mennään entisellä 20 % kannatus porukalla arkaadianmäelle.
      Kysyn vaan kun en ole varma ? Liikeelämässä tällainen olisi törkeä petos !
      Mutta onko Politiikassa (Valehtelioiden klubissa) kaikki sallittua?
      Koska kyllähän Brysselistäkin poliitko kalastelee valheellisesti rahaa ja aiheuttaa tuhoa omalle isänmaalle eikä siitäkään seuraa mitään rangaistuksia.
      MITEN ÄÄNESTÄJÄT ON NIIN TYHMIÄ ?

Eikait Lintilä itse tällaisia juttuja keksi ? eikait tässä vaan ole ite Sipilä jutun käsikirjoittajana ? Onko Lintilä sätky nukkena vaan ?

• Anonyymi

Kepu on maanpetturi puolue, kaikkeen mihin se koskee muuttuu paskaksi.

• Anonyymi

Missä nuo laitokset toimivat nyt kun en tiedä yhtään sellaista. Hämenlinnaankin tuli euroopan suurin autokauppa:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3854
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2458
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1497
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe