Uusi vuosi laskettelukeskuksessa ja löysin kaverin suuseksi hommiin. Olin aina ajatellut että mahtavaa kun imetään ja myös itse saan suun täyteen spermaa. Poika oli tehnyt homman aikaisemmin ja otti multa suihin aivan upeasti loppuun asti jumalauta että oli hienoa mahtava lämmin liukas suu. Sitten minun vuoro ja imin ja runkkasin niin hyvin kuin pystyin. Päätin otan kaiken ja nielaisen lastin, mutta kun laukesi vedin pois ja annoin tulla kasvoille. Paksua lämmintä spermaa hiuksille, kasvoille huulille.. Ei koskaan enään mulla tuli oksennus. Aivan hirveä haiseva mälli huulilla ja luulin aina että maailman upein homma. No tulipa kokeiltua eikä toistu
Tulipa koettua
6
801
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää spede se taas jaksaa
- Anonyymi
Montas viivaa oot spede on taas vetänyt
- Anonyymi
Noi varmaan mullekkin kävis. En ole omaakaan pystynyt vaikka mieli tekis
- Anonyymi
Kiimassa on tullut muutaman kerran imettyä isokullinen mies loppuun asti.Tuntuu kiihottavalta, kun iso kulli alkaa kouristelemaan suussa ja isoista kiveksistä purkautuu monta pitkää ruiskausta suuhun.Maistuu vähän suolaiselta.
- Anonyymi
Hyi saatana sikailua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana sikailua
Turhaan täällä väijyt ja kiihotat itteäs, vitun retardi.Vissiin oikein seuraat näitä keskusteluja, kun heti kommentoimassa, jos joku kirjoittaa jotain.Onneton reppana.Mitäs seuraavaksi? Osui ja upposi kjeh kjeh tai jotain muuta vastaavaa.Heikolla ulosannilla toki ei paljon voi sulta vaatiakaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137