Forbes lehti

Nostanut loistavan pääministerimme Asevelisosialisti Marinin Ryssän nujertajien joukkoon!

23

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sota-Sanna on Suomelle turvallisuuspoliittinen riski.

    • Mielikuvalla mennään Kapi. Tosiasiat ovat ihan muuta. HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        Niin. Sinä Ossi kuljet ihan omien harhakuviesi johdattamina. Marinilla on enemmän munaa kuin itselläsi on koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sinä Ossi kuljet ihan omien harhakuviesi johdattamina. Marinilla on enemmän munaa kuin itselläsi on koskaan ollutkaan.

        Oli paha kuitti soittokuntaupseerille.


    • Anonyymi

      Nujerretaan se ryssä nyt ensin... sota on pahasti kesken... ei sieltä venäjältä miehet lopu. niinhän se sanoi Lahtinen Tuntemattomassakin

      • Anonyymi

        Ei himmennä kuitenkaan sitä tosiasiaa, että Marin on ollut hemmetin suoraselkäinen vanjan suhteen. Tuumaakaan ei periksi diktaattorin mielivallalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei himmennä kuitenkaan sitä tosiasiaa, että Marin on ollut hemmetin suoraselkäinen vanjan suhteen. Tuumaakaan ei periksi diktaattorin mielivallalle.

        Näin on, ja niin on ollut presidentti Niinistökin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, ja niin on ollut presidentti Niinistökin.

        Kyllä. Kun lisätään mukaan ulko- ja puolustusministerien merkittävät työpanokset Nato-jäsenyysneuvotteluissa, niin siinä on vahva ulkopoliittinen nelikko. Hattua nostan!


      • Oikeuden ja koston miekka on puhuva ja Saatanan Valtakunta alistetaan.


      • Anonyymi

        Soittokuntaupseeri ja palstamajuri edustavat kommenteillaan samanlaista kansalaisia jakavaa sekä ulkopolittista johtoa arvostelevaa poliittista kannanottoa. joka palvelee lähinnä Putinin imperialistisia tavoitteita.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Oikeuden ja koston miekka on puhuva ja Saatanan Valtakunta alistetaan.

        No, ei uhoaminen auta mitään vaan enemmänkin se, ettei provosoiduta itänaapurin harrastamasta propagandasta. Olemme valinneet tiemme päästä puolustusliittoon eikä sen tiellä ole enää kuin yksi Unkarin "persu" sekä turkkilainen basaarikauppias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soittokuntaupseeri ja palstamajuri edustavat kommenteillaan samanlaista kansalaisia jakavaa sekä ulkopolittista johtoa arvostelevaa poliittista kannanottoa. joka palvelee lähinnä Putinin imperialistisia tavoitteita.

        Harkinta ja viisaus ovat tärkeitä.


      • Anonyymi
        SOTILASrauhaa kirjoitti:

        Harkinta ja viisaus ovat tärkeitä.

        Ja kumpikin on näköjään kiertäneet sinut kaukaa. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kumpikin on näköjään kiertäneet sinut kaukaa. :D

        Ei koskaan Kapi!


      • Anonyymi
        SOTILASrauhaa kirjoitti:

        Ei koskaan Kapi!

        Voi pikkuista, kun luulee olevansa niin viisas ja harkitseva. Voi pikku naalittajaa. 👶


      • Anonyymi
        SOTILASrauhaa kirjoitti:

        Ei koskaan Kapi!

        Ja sieltä tulit taas todistamaan tämän.

        Minkälainen sotilas oikein olet kun ammut itseäsi jalkaan koko ajan? :D


      • Anonyymi
        SOTILASrauhaa kirjoitti:

        Ei koskaan Kapi!

        Koskaan eivät ole osuneet kohdallesi. Totta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kun lisätään mukaan ulko- ja puolustusministerien merkittävät työpanokset Nato-jäsenyysneuvotteluissa, niin siinä on vahva ulkopoliittinen nelikko. Hattua nostan!

        Juuri niin. Antti Kaikkonen ja Pekka Haavisto ovat molemmat rautaisia ammattilaisia.
        Dream Team vei meidät turvaan ikiaikaisen alistajan ikeeltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, ei uhoaminen auta mitään vaan enemmänkin se, ettei provosoiduta itänaapurin harrastamasta propagandasta. Olemme valinneet tiemme päästä puolustusliittoon eikä sen tiellä ole enää kuin yksi Unkarin "persu" sekä turkkilainen basaarikauppias.

        Kun Saatanan Valtakunta pilkotaan osiin meilläkin on saatavia...


    • Anonyymi

      Pöhkö akka jauhaa jostakin voitosta, kuin tori arpajaisissa??🧐🧐

      • Anonyymi

        Halleluja, Putin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halleluja, Putin?

        Eläköön Elmo Kaila ja Eljas Simojoki ja Ryssän Viha!
        Kuka oli oikeassa jo seitsemän vuotta sitten Ryssän suhteen. Kuka?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe