Nostanut loistavan pääministerimme Asevelisosialisti Marinin Ryssän nujertajien joukkoon!
Forbes lehti
23
257
Vastaukset
- Anonyymi
Sota-Sanna on Suomelle turvallisuuspoliittinen riski.
Mielikuvalla mennään Kapi. Tosiasiat ovat ihan muuta. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Niin. Sinä Ossi kuljet ihan omien harhakuviesi johdattamina. Marinilla on enemmän munaa kuin itselläsi on koskaan ollutkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sinä Ossi kuljet ihan omien harhakuviesi johdattamina. Marinilla on enemmän munaa kuin itselläsi on koskaan ollutkaan.
Oli paha kuitti soittokuntaupseerille.
- Anonyymi
Nujerretaan se ryssä nyt ensin... sota on pahasti kesken... ei sieltä venäjältä miehet lopu. niinhän se sanoi Lahtinen Tuntemattomassakin
- Anonyymi
Ei himmennä kuitenkaan sitä tosiasiaa, että Marin on ollut hemmetin suoraselkäinen vanjan suhteen. Tuumaakaan ei periksi diktaattorin mielivallalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei himmennä kuitenkaan sitä tosiasiaa, että Marin on ollut hemmetin suoraselkäinen vanjan suhteen. Tuumaakaan ei periksi diktaattorin mielivallalle.
Näin on, ja niin on ollut presidentti Niinistökin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, ja niin on ollut presidentti Niinistökin.
Kyllä. Kun lisätään mukaan ulko- ja puolustusministerien merkittävät työpanokset Nato-jäsenyysneuvotteluissa, niin siinä on vahva ulkopoliittinen nelikko. Hattua nostan!
- Anonyymi
Soittokuntaupseeri ja palstamajuri edustavat kommenteillaan samanlaista kansalaisia jakavaa sekä ulkopolittista johtoa arvostelevaa poliittista kannanottoa. joka palvelee lähinnä Putinin imperialistisia tavoitteita.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Oikeuden ja koston miekka on puhuva ja Saatanan Valtakunta alistetaan.
No, ei uhoaminen auta mitään vaan enemmänkin se, ettei provosoiduta itänaapurin harrastamasta propagandasta. Olemme valinneet tiemme päästä puolustusliittoon eikä sen tiellä ole enää kuin yksi Unkarin "persu" sekä turkkilainen basaarikauppias.
Anonyymi kirjoitti:
Soittokuntaupseeri ja palstamajuri edustavat kommenteillaan samanlaista kansalaisia jakavaa sekä ulkopolittista johtoa arvostelevaa poliittista kannanottoa. joka palvelee lähinnä Putinin imperialistisia tavoitteita.
Harkinta ja viisaus ovat tärkeitä.
- Anonyymi
SOTILASrauhaa kirjoitti:
Harkinta ja viisaus ovat tärkeitä.
Ja kumpikin on näköjään kiertäneet sinut kaukaa. :D
- Anonyymi
SOTILASrauhaa kirjoitti:
Ei koskaan Kapi!
Voi pikkuista, kun luulee olevansa niin viisas ja harkitseva. Voi pikku naalittajaa. 👶
- Anonyymi
SOTILASrauhaa kirjoitti:
Ei koskaan Kapi!
Ja sieltä tulit taas todistamaan tämän.
Minkälainen sotilas oikein olet kun ammut itseäsi jalkaan koko ajan? :D - Anonyymi
SOTILASrauhaa kirjoitti:
Ei koskaan Kapi!
Koskaan eivät ole osuneet kohdallesi. Totta!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kun lisätään mukaan ulko- ja puolustusministerien merkittävät työpanokset Nato-jäsenyysneuvotteluissa, niin siinä on vahva ulkopoliittinen nelikko. Hattua nostan!
Juuri niin. Antti Kaikkonen ja Pekka Haavisto ovat molemmat rautaisia ammattilaisia.
Dream Team vei meidät turvaan ikiaikaisen alistajan ikeeltä.Anonyymi kirjoitti:
No, ei uhoaminen auta mitään vaan enemmänkin se, ettei provosoiduta itänaapurin harrastamasta propagandasta. Olemme valinneet tiemme päästä puolustusliittoon eikä sen tiellä ole enää kuin yksi Unkarin "persu" sekä turkkilainen basaarikauppias.
Kun Saatanan Valtakunta pilkotaan osiin meilläkin on saatavia...
- Anonyymi
Pöhkö akka jauhaa jostakin voitosta, kuin tori arpajaisissa??🧐🧐
- Anonyymi
Halleluja, Putin?
Anonyymi kirjoitti:
Halleluja, Putin?
Eläköön Elmo Kaila ja Eljas Simojoki ja Ryssän Viha!
Kuka oli oikeassa jo seitsemän vuotta sitten Ryssän suhteen. Kuka?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
