Miestä etsin

Etsin miestä yhteiseen ilonpitoon.Ensisijaisesti seksiin imuttelut runkkailut ja panot myös.

53

2393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No johan se idiootti hönö ehti paikalle.Vittu oot muuten kyyläreitten kyylärinkin.Ois kiva päästä tommosta peräkammarin runkkua leipoo vähän pataan.

      • Anonyymi

        Vedä paska huuleen homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä paska huuleen homo

        Uuvatilla tuntuu olevan sanallinen ulosanti aika vajavaista.Et kait sä muuta kuulekkaan mitä ne vanhat ukot sua hanuriin pannessaan mölisevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä paska huuleen homo

        Säähän oot erikoinen tyyppi laitat Paskaahuuleen.Toisille kyllä nuuska riittää.


    • Anonyymi

      Missä päin?

      • Anonyymi

        Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hki

        Ikä?


    • Anonyymi

      imen ja annan kuinka suurta sais

      • 13CM 4.5cm


      • Anonyymi
        Mies6756 kirjoitti:

        13CM 4.5cm

        Jaa oli liian pieni.Olis pitänyt liioitella kävis parempi flaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa oli liian pieni.Olis pitänyt liioitella kävis parempi flaksi.

        13CM 4.5cm aloittajan kulli.


      • Anonyymi
        Mies6756 kirjoitti:

        13CM 4.5cm

        Hei. Toi 13 cm ja 4.5 cm kalu olis aivan paras suuhun ottoon,nam.
        Ottaisin lämpimät suihkut ja runkkaisin itsenikin orgasmiin,missä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Toi 13 cm ja 4.5 cm kalu olis aivan paras suuhun ottoon,nam.
        Ottaisin lämpimät suihkut ja runkkaisin itsenikin orgasmiin,missä?

        Oisko sulla paikkaa.Hki


    • Anonyymi

      Tämä ei ole seuranhakupalsta. Painukaa.

      • Anonyymi

        Pysy sinä kyyläri peräkammarissasi ihan hiljaa.


    • Anonyymi

      Miten päästäs tapaa onko sulla paikka. M 63v

      • Anonyymi

        Ei ole paikkaa.


      • Paikan puutteeseenkö tämäkin kaatuu.


      • Anonyymi
        Mies6756 kirjoitti:

        Paikan puutteeseenkö tämäkin kaatuu.

        Autossani kyllä onnistaa. M 63


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autossani kyllä onnistaa. M 63

        Ei minua autossa seksi oikein innosta.Talvellä viellä vähemmän.


      • Anonyymi
        Mies6756 kirjoitti:

        Ei minua autossa seksi oikein innosta.Talvellä viellä vähemmän.

        voidaan pitää webastoa päällä....ettet palale...


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      samoin haluis kokee miltä tuntuu imeä antaa neitsyt peppua miehelle

    • Anonyymi

      Hutsu, huratsu vai hyara?

      • Anonyymi

        Onpas sulla paljon kutsumanimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla paljon kutsumanimiä.

        Mikä niistä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä niistä olet?

        Johan uuvatti olet kun itseesi tunne.Siksikö luettelet mahdolliset nimesi


      • Anonyymi

        Eikö sulla oo henkkareita mistä voisit nimes nähdä.Tää on väärä paikka arvuutella kuka olet


    • Anonyymi

      Lykkäsin oikein pienen paskakikkareen mutta sen jälkeenpä tuli mahdottoman suuri notta perse oli revetä

      • Anonyymi

        Ei se varmaan ole helppoo saada paskoja irtautuu toisistaan


      • Anonyymi

        Oot väärällä sivustolla kakkaleikkien harrastajille löytyy varmaan ihan oma palsta


      • Anonyymi

        Kas,olet joku Lapin juntti...teksti paljasti...notta = lappalaisten puhetta...pane sä vain poroja hehhee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas,olet joku Lapin juntti...teksti paljasti...notta = lappalaisten puhetta...pane sä vain poroja hehhee

        Häh mitä minäkö poronpurija luenhan rivit uudelleen.Tuo on jonkun dorkan häirikön kommentti.


      • Anonyymi

        Ja totta kai housuihisi.Tuntuko pahalta erota parhaasta kaveristasi.Miltä se niin kuin tuntuu kun kaks paskaa erkanee toisistaan,


    • Anonyymi

      Vittua löytyy

      • Anonyymi

        Posliini kullia olis imettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini kullia olis imettäväksi.

        Ois kiva imeä..missäpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva imeä..missäpäin

        suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva imeä..missäpäin

        Hki Vuosaari


    • Anonyymi

      No kyl sekin käy

    • Anonyymi

      Posliini kulli ja perse olis käyttöä vailla.

    • Anonyymi

      Ei täältä miestä saa.

    • Anonyymi

      U­u­­­si seksite­­att­­eri ava­­­utuu Suo­­meen! Ku­­­tsu­mme kaikk­­­i. Ilmoit­­tautu­­min­­­en ry­hm­ä­­­ämme tä­­­ä­ll­­ä - http://7vip.biz/G/6qPmK

    • persikka.net

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Edelleen miestä vailla olen. Mies 67 HKI

      • Anonyymi

        Tavataanko miestä vailla myös. M 63v


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe