Paskansin veneeni keulaboxiin

tain yllämainitun niin ajattelin kysyä onko jollain muullakin kokemusta tommosesta, oli niin kova hätä ja naurattikin samalla. (eikä sitten mitään vitsejä tänne)

26

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei talvella ole tullut käytyä paskalla veneessä.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17691059F

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Journalismi yllättää aina kun suomessa asuu.

• Anonyymi

Kai tulppasit ensin sen ankkuriboxin valumareiän ettei veneen kylkeen tule uutta vauhtiraitaa? Ympäristörikoskin olisi jos unohdit tulpata sen. Ankkuriboksin tulviminen pitää myös estää, mutta älä tiivistä kantta kaasutiiviiksi. Tyhjennys on näin talvella helppoa... työnnät tuotokseesi tuoreeltaan vaikka vispilän pentteristä ja vispaat tasalaatuiseksi, jätät tikun pystyyn ja nostat koko kakun pois kun se on jäätynyt.

• Anonyymi

Olen kyllä paskantanut partaan yli mereen.

• Anonyymi

Taas tavan typerä aloitus

• Anonyymi

No shit Sherlock!

• Anonyymi

Amispoika ...tekstistä päätellen!

• Anonyymi

Niin minäkin.
      Siis sinun veneesi keulaboxiin. Nauratti myös.

• Anonyymi

Minä paskannan aina purjeveneeni sitloodaan, usein satamassa menen myös naapuriveneisiin kyläilemään ja paskomaan niiden sitloodiin, toisinaan kuseskelenkin niihin.
      T. Pursiseuran (evp) kommodori.

• Anonyymi

Seurassamme puhutaankin leikkisästi jo shitloodasta.

• mun kaveri kusas johonki bellaanki joskus

• Anonyymi

Minä paskansin lapsena naapuritalon leikkimökkiin. Tapahtui Hyvinkäällä n. 50 vuotta sitten. Kerran Rajamäen Sääksjärvellä ripuloin järveen kun kaveriporukalla soudeltiin hengenpelastusveneellä ja minä roikuin peräpeilissä. Vihreä kakkapilvi näkyi komeasti kirkkaassa vedessä.

Keulaboksiin ei kyllä tulis mieleen sontia.

• Anonyymi

Aloittaja laskee palturia ei paskaa keula boxiin.

Aloittajalla on kala paltta, jossa ei ole boxia!

• Anonyymi

Mistä tiedät ettei sillä ole useampia veneitä?

• niimpä Ryds oli silloin nyt on kalapalta ja joku 3m paska mutta menee 9.9 mercuryllä plaaniin aika pystyssä

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole Kalapalttaa, ei Mercury 9,9:ää eikä muutakaan veneilyyn liittyvää. Sillä on Kalapotta...

• Hei nyt olet hiljaa

• Anonyymi
        mercury9.9 kirjoitti:

Hei nyt olet hiljaa

Jos sä kerran paskansit keulaboxiin, niin kai sä fiksuna miehenä sitten otit kultaisen suihkun samalla ?

• Anonyymi

Ketjub aloittaja tuntuu olevan pahasti jälkeen jäänyt muidenkin tekemiensä kommenttien perusteella.

• Anonyymi

Juu, on aika monessa "keskustelussa" tämän aivokapasiteettinsa osoittanut. Välillä on kylläkin anonyyminä ja sitten taas Mercurynä. Tällä aivokääpiöllä ei ole paattia ollutkaan eikä onneksi tule olemaankaan, eiköhän tämä ryyppää kaikki rahansa.

• Anonyymi

Ilmeisesti lopullisesti seonnut etek-hörhö tms potilas.

• kyllä mulla on pappa

• Anonyymi
        mercury9.9 kirjoitti:

kyllä mulla on pappa

Pappasi varmasti häpeää sinua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe