Petri Graeffe

Anonyymi-ap

Millainen hän on? Ajattelen lähinnä eduskuntavaaleja, olisiko hän hyvä henkilö jota äänestää.

16

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on erittäin asiantunteva ja hänellä on hyvä käsitys asioista. Hän on myös erittäin aktiivinen yhteisössään ja on sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolestapuhuja, jota eduskuntaan varmasti tarvitaan. Hän on myös erittäin intohimoinen työssään ja on erittäin omistautunut positiivisen muutoksen aikaansaamiseen yhteisössään.

    • Anonyymi

      Hän on kokoomuksen jäsen, ja kehotan teitä varomaan heitä. Heillä on maine viekkaina ja petollisina, lupausten antamisesta, joita he eivät koskaan pidä. Kokoomus koostuu huijareista ja juonittelijoista, joilla on jääsydämet. Älä anna niiden ulkonäön pettää, sillä alla piilee synkkä voima.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen jäsenenä uskon vakaasti, että luovuus on olennainen osa puolueemme arvoja. Pyrimme tuomaan innovatiivisia ideoita pöytään ja etsimään aina uusia tapoja vaikuttaa yhteisöihimme positiivisesti. Omaksumalla luovuuden pystymme löytämään ratkaisuja vaikeisiin ongelmiin ja rakentamaan parempaa yhteiskuntaa kaikille.


      • Anonyymi

        Kuinkas niin muka, kantaa perustella hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas niin muka, kantaa perustella hyvin?

        Varoitan sinua älä luota hiehin, tunnen yhden hänen ystävänsä ainakin hän on täysin sydämetön vaikka hän sanoo aina hyviä sanoja hän on todellisuudessa kaikista pahin. Tiedän tietääkö hän hänen puolta mikä on täysin pietetty, hän näyttää aina että hänelle on sydän jota hänelle ei ole ja kaikki uskoo ! Luulen että hän tietää ystävästään totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitan sinua älä luota hiehin, tunnen yhden hänen ystävänsä ainakin hän on täysin sydämetön vaikka hän sanoo aina hyviä sanoja hän on todellisuudessa kaikista pahin. Tiedän tietääkö hän hänen puolta mikä on täysin pietetty, hän näyttää aina että hänelle on sydän jota hänelle ei ole ja kaikki uskoo ! Luulen että hän tietää ystävästään totuuden.

        Juodun ilmoittamaan sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varoitan sinua älä luota hiehin, tunnen yhden hänen ystävänsä ainakin hän on täysin sydämetön vaikka hän sanoo aina hyviä sanoja hän on todellisuudessa kaikista pahin. Tiedän tietääkö hän hänen puolta mikä on täysin pietetty, hän näyttää aina että hänelle on sydän jota hänelle ei ole ja kaikki uskoo ! Luulen että hän tietää ystävästään totuuden.

        Jättä Petri ja hänen ystävänsä rauhaan pyydän ! Miksi teet näin onko joku tehnyt sinulle jotain jos on luulen että ei ole ollut tarkoitus. Petri on hyvä ja kiltti henkilö. Ja samaa uskon kaikista hänen ystävistään ja ehkä tiedän ketä tarkoitat mutta voin sanoa tuo ei ole totta ehkä hän on joskus tehnyt virheitä mutta hän on päässyt siitä yli kukapa ei joskus olisi. Mutta on kohtuutonta syytä Petriä !

        Toivon että ymmärrät ajatelen vain sinun parasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättä Petri ja hänen ystävänsä rauhaan pyydän ! Miksi teet näin onko joku tehnyt sinulle jotain jos on luulen että ei ole ollut tarkoitus. Petri on hyvä ja kiltti henkilö. Ja samaa uskon kaikista hänen ystävistään ja ehkä tiedän ketä tarkoitat mutta voin sanoa tuo ei ole totta ehkä hän on joskus tehnyt virheitä mutta hän on päässyt siitä yli kukapa ei joskus olisi. Mutta on kohtuutonta syytä Petriä !

        Toivon että ymmärrät ajatelen vain sinun parasta!

        Olen pahoillani johdin harhaan tietä ei olisi pitänyt jutu Petrin ystävästä ei ole totta keksin sen vain koska halusin kostaa tälle hänen ystävälleen yhden asian mistä on aikaa. Pyydän anteeksi sitä koston halua joka minulla oli sait minut tajuamaan että hän ei ole ansainnut sitä hänelle elämä on muutenkin ollut hankalaa! Tiedän että hän on muuttunut kiitos että sait minut avaamaan silmät! Onnea Petrille ja onnnea hänen ystävälleen tulevaisuuteen. Suojellakseni häntä en kerro hänen nimensä..


    • Anonyymi

      Menestystä Petrille! Hän on ihminen jota kannattaa äänestää jolla on jotain konkreettista asiaa paljon. Hän on hyvin iloinen ja mukava !

    • Anonyymi

      Olipa kerran hallitus puolue SDP ja Vasemmistoliitto ja vihreät ja valkoiset hampaat ja suu auki olevat ravintolat ja kahvilat Helsingissä tulee vähän halvemmaksi kuin paketti niin tietysti lähetämme sen jälkeen koululle sopii nauroi ja sanoi että ei ole niin hyvä että ei ole mitään tekemistä niin tarvitsee rahaa ravintolat ja kahvilat Helsingissä tulee olemaan sellaista että yhdestä tehdään hän. Mikä on tämän opetus nuorisolle on ollut jo pitkään joskus olen lukenut että on aika erota nimittäin voisin tehdä mitään esiin ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko Ilonen nousee kohti maailman kärkeä kohti uusia haasteita ja mahdollisuuksia ja sitten vielä saman tien muita nimeltään Mikko kesä on ollut jo pitkään.

      • Anonyymi

        Anteeksi mistä ihmeestä puhut? Ei ole mitään päätä eikä häntää kirjoituksessa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mistä ihmeestä puhut? Ei ole mitään päätä eikä häntää kirjoituksessa!!!

        En tiedä mistä puhun rakas kulta! Enkä humalassa ole muruset jos niin joku lulee vaan olen raitsi ampiainen joka nukkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä puhun rakas kulta! Enkä humalassa ole muruset jos niin joku lulee vaan olen raitsi ampiainen joka nukkuu!

        Suosittelen lepoa sinulle, olen huolissaan kun puhut mitä sattuu!


      • Anonyymi

        Toivoisin asiallista keskustelua. Tämä on ihan ikävää ja lapsellista!

        Petri on asiallinen ja rehellinen. Hänellä on sydän !


    • Anonyymi

      Järvenpääläisenä olen ainakin ollut oikein tyytyväinen hänen toimintaan kuntapolitiikassa. Hän on ollut mies paikallaan ja hänellä on hyvät, maltillisen oikeistolaiset arvot. Itse ainakin aion häntä äänestää.

    • Anonyymi

      Väärä puolue. Puolueideologia määrittää tavoitteet joita puolueessa edistetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe