Uusi vihreämpi terästehdas Raahen

Anonyymi-ap

Ryhmämme on aikeissa perustaa vihreän terästehtaan Raaheen. Liikevaihtoa meillä ei vielä ole, toimitusjohtaja on ollut jo kauan töissä, yli kaksi kuukautta. Häneltä voitte siellä Raahen kaupungin johdossa kysyä lisää. Kiehtovaa, eikö vain. Vakavalla mielellä ollaan tässä liikenteessä, visiot on suuret. Haemme isoa rahaa 6 mrd euroa ensin kansainvälisiltä suursijoittajilta. Tarkoitus on työllistää vähintään 2000 henkilöä. Terveisin Blaster Green Original Steel.

19

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla suuri puhallus koko juttu. Suomalaisia on helppo vetää höplästä. Ensin kerätään valtava pääoma ja hupsis, minne ne rahat katosivat? On kyllä ihme hanke. Kokematon porukka toteuttamassa näin suurta hanketta. En luottaisi moiseen.

      • Anonyymi

        Minä laitoin jo työhakemusta tonne. Lapio miehen hommia kahtelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitoin jo työhakemusta tonne. Lapio miehen hommia kahtelen.

        Milloin osakeanti?


    • Anonyymi

      Mikä vitsi tämä toimitusjohtajan nimi Wittunen on ?

      Kuka antoi lapsen nimeksi Vittu ?

      Eihän vielä ole aprillipäivä, mistä on siis oikeasti kyse ?

    • Anonyymi

      Tulis ees Sintraamo, pääsisi kodikkaasti huilaan ylätasolle

    • Anonyymi

      Hyvä.oletko missä aineissa vai mikä viherpiittäjä.tajua jo että paskaa puhut.ei tehtaita noin perusteta kuten tiedät.ääliöitä on ja tulee lisää.

    • Anonyymi

      Mene imeen äitis rintaa saatanan ja kasva.

    • Anonyymi

      Oon mä Wittusen, teen pellitehtaan pikkusen, tulee sinne Raahen mullit, työtävieroksuvat *ullit.!!!

      • Anonyymi

        Wituks män Inkoo. Rahat män mittään ei tul.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onneksi mun Skoda on kasattu saksalaisen tyssen ruupin laatuteräksestä. Wittusen raudasta tehtyä en ota.


    • Anonyymi

      Wittunen on sopiva nimi Ssab:een kaatamissee

    • Anonyymi

      Ssab on Suomen paras työnantaja ja sinne pääsee vain ammattilaiset

      • Anonyymi

        Näit unta, heräsit isot rähmäpallot silmissäs


      • Anonyymi

        Ei ihan pidä paikkaansa. Raahen SSAB irtisanoo pian satoja ellei tuhansia työntekijöitä. Raahe on kaupunkina muutenkin tullut jo tiensä päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan pidä paikkaansa. Raahen SSAB irtisanoo pian satoja ellei tuhansia työntekijöitä. Raahe on kaupunkina muutenkin tullut jo tiensä päähän.

        Ei pidä sinun tiedot yhtään paikansa. SSAB ostaa lisää maata , Raahen Portti alkaa edetä. Joten vaihda alaa noin huonoilla ennustajan lahjoilla.


    • Anonyymi

      Joko irtisanomiset on alkaneet?

    • Anonyymi

      Rekryt alkaa mut ei vielä,ens valetaan peruskivet ja putki muurataan umpeen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe