Oliko Stoltenberk Natolaisena ja Tanskalaisena kaasuputki räjäytyksessä ,aluevesillään !?

Anonyymi-ap

Tanska jos kukaan jarrutti senrakentamista kateudessaan !?

12

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta toi valheiden suoltaminen! Tanska eikä Stoltenberg ollut mukana räjäyttämässä sitä kaasuputkea, vaan venäjä sen teki. Eikä Tanska ole kateellinen!

      • Anonyymi

        Kai sinä ressukka tietäisit mitä takapihallasi tapahtuu, voisit itsekkin käyttää järkeäsi jos sulla sitä on !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä ressukka tietäisit mitä takapihallasi tapahtuu, voisit itsekkin käyttää järkeäsi jos sulla sitä on !?

        Sinulta se järki tuntuu puuttuvan! Venäjä tekee kaikenlaista josta syyttää sitten muita, etkö sinä sitä muka ole huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta se järki tuntuu puuttuvan! Venäjä tekee kaikenlaista josta syyttää sitten muita, etkö sinä sitä muka ole huomannut?

        No sulle Venjän tukeminen on vastemielistä olisi kysymys vaikka mistä ja Suomen oikeisto on tyytyväinen,sehän on kirkkommekin kristiuskon perusta mutta miten pitkälle sillä pötkitään !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulle Venjän tukeminen on vastemielistä olisi kysymys vaikka mistä ja Suomen oikeisto on tyytyväinen,sehän on kirkkommekin kristiuskon perusta mutta miten pitkälle sillä pötkitään !?

        Miksi pitäisi tukea terrorivaltiota joka hyökkää laittomasti itsenäiseen maahan???


    • Anonyymi

      Opit kyllä kirjoittamaan, jos jaksat harjoitella ahkerasti! Monet lyhyet sanat osaat jo nyt kirjoittaa lähes oikein. Välimerkkien käyttö on vaikeampi asia, joten siihen kannattaa paneutua vasta, kun olet oppinut kielen alkeet. 😁😁😁

      (Voi tietysti olla mahdollista, että jokunen toivottoman lahjaton slobo ei kaikkein vaikeimpia asioita ehdi lyhyen elämänsä aikana oppia.)

      • Anonyymi

        Tervetuloa sinullekkin näkövammaisten seuraa ja oikeiden asioiden kanssa jos osaat ollenkaan !?


    • Anonyymi

      Kun joku edes todistain Naton puolesta, mutta ei sellaisia löydy ja sellaista ei ole !?

      • Anonyymi

        Siis ihmettelen tota venäläisten ja venäjämielisten EPÄrehellisyyttä, tehdään rikollisia tekoja joista sitten syytellään toisia ja VALEHDELLAAN pokkana vaan!


    • Anonyymi

      En ihmettelisi jos Suomi Naton terrorismi kumppanina pyrkii jäseneksi ja vielä kansan varoilla Venjää uhoamaan,siitä Hitlerikin kiitti Suomea parhaana !?

      • Anonyymi

        Suomi eikä Nato uhoa Venäjää vaan se on Venäjä joka uhoaa Suomea ja muita Nato-maita vastaan! Koita jo lopultakin käsittää se syy miksi liityttiin Natoon!


      • Anonyymi

        Ei tarvitse enää ihmetellä - tämä tulee ehkä sinulle uutisena, mutta Suomi (ja myös Ruotsi) tosiaan on jo pyrkimässä ja pääsee Naton jäseneksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe