Taas on joku kello 1:n ja 2:n aikaan yöllä nostanut yli 20 Niinistöä vihaavaa keskusteluketjua kärkeen. Onko tämä organisoitua toimintaa Pietarin trollitehtaan suunnalta vai onko jollain eläkkeellä olevalla Niinistöä vihaavalla punamuumilla nukkumisvaikeuksia?
Hyvää presidenttiä vihaavat trollit
14
224
Vastaukset
- Anonyymi
Niinistön osaamista ei ole vielä nähty, kun sitä ei koskaan ole ollutkaan.
- Anonyymi
Ei täällä muita trolleja ole, kuin sinä itse.
- Anonyymi
Eli punamuumilla on sitten nukkumisvaikeuksia ja tulee valvottua myöhään? Eikö sen kissan rapsuttelu edes auta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli punamuumilla on sitten nukkumisvaikeuksia ja tulee valvottua myöhään? Eikö sen kissan rapsuttelu edes auta?
Laita terkut Anon porukkaan.
- Anonyymi
Eiköhän ne ole umpi vit.....elta persulta kotoisin. Nehän on ihan kaikkia muita vastaan. Nyt on tulilinjalla kokoomus kun nappisilmä Wille liittyi niihin.on ollut nyt niin paljon kokoomuksen haukkumista ,että hallitus on saanut olla rauhassa.
- Anonyymi
Olen huomannut.bja tuolla haukkumisella luulevat pääsevänsä hallitukseen.
- Anonyymi
Kyllä nuo katkerat vuodatukset enemmän vasemmiston oloista tekstiä ovat kun niitä lukee. Tosin kaikkia niitä jaksa lukea kun tuuttaa uutta ihan kuin trollitehtaan liukuhihnalta liki joka yö.
- Anonyymi
Taas on yökyöpeli (valvottaako huono omatunto?) nostellut sale vihaavia ja morkkaavia ketjuja ylöspäin.
- Anonyymi
Suoli25-tieteistä väitellyt tohtoriko se siinä marmattaa?
- Anonyymi
Ryssä on väsymätön kaikessä pahassa.
- Anonyymi
Jaa Niinistön menestykäs Ukrainan vierailu on saanut taas halosfanit ja pietarin trollit (sama asia?) valloilleen tällä palstalla. Yhtä valloilleen kuin eurooppalaiset leopardit kohta Ukrainan pelloilla? Heh.
- Anonyymi
Miksi Niinistön ilme on aina sellainen, että hänellä on ulostamisvaikeuksia?
- Anonyymi
Taas on joku katkera Niinistöä vihaava nostellut ketjujaan ylöspäin ihan urakalla.
- Anonyymi
Jäljet johtavat Pietarin trollitehtaalle, ja siellä perussuomalaisten trollien osastolle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 972157
- 1751462
- 1711337
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk631265Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede811154Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s76887Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er159799Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen93760Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100747