Fetissi hääpukuihin

Anonyymi-ap

Onko muita jotka innostuu hääpuvuista? Ite tykkään tosi tiukoista merenneitomallisista puvuista. Ois kiva joskus päästä touhuilee puku päällä.

19

911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hääpuvut on kyllä ihania runkkupukuja, olen heittänyt kaikki tyllit pois kun ne tuntuu liian karhealta ja on vaan tiellä touhuillessa, se kiiltävä, sileä ja liukas kangas on se pääasia :) Yhden hääpuvun käytin jo roskiskuntoon ja toinen on jo sen tilalla kaapissa xD

      • Anonyymi

        Painu sirkukseen pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu sirkukseen pelle 🤡

        Ei ne sirkuksessa käytä hääpukuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sirkuksessa käytä hääpukuja.

        Pelle kilahti kjäh kjäh 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelle kilahti kjäh kjäh 😅🤣

        Eniten taisit kilahtaa sinä ahdasmielinen Pertti 70v.


    • Anonyymi

      Hääpuvut ovat ihania. Itse olen kerran ottanut kirpparilta asunnolleni sovitukseen hääpuvun, kun olin reissutyössä. Oli elämäni ihanin ilta, kun pukeuduin siihen. Aivan upea puku, korkea kaulus, pitkät hihat peittivät sopivasti miehiset piirteet. Pituutta minulla 170, painoa oli 65. No, seuraavana päivänä se piti tietenkin palauttaa, kun ei vaimoni olisi varmaankaan innostunut salaisesta harrastuksestani eli tyttöilystä.

    • Mulla olis hääpuku myynnissä.

      • Anonyymi

        Ei kiitos sadan kilon siikan reuhkat


      • Anonyymi

        Kerro ihan rohkeasti vaan enemmänkin


      • Anonyymi

        Paljolla myyt?


    • Noita saa edullisesti kiinasta. Tuo merenneito- ta trumpettimalli ovat ihania. Pitää vai tilata riitävän iso jotta yläosakin mahtuu jopa rintojen kanssa. Käytän alushametts spermasuojana. Puvun tiukuuden takia liikkuminen sipsuttelua.

      • Anonyymi

        Sehän noissa naisten vaatteissa onkin yleisesti ongelma ainakin itselläni. Sen verran on hartioita, että koko pitää olla aika iso, mutta sitten alaosa meinaa olla väljä. Koskee tietenkin mekkoja yms yksiosaisia. Hameet ja puserot tässä mielessä helpompia, kun voi koon valita tarpeen mukaan.


      • Anonyymi

        Mitä tiukempi puku sen parempi! <3 Olen yhden puvun tilannutkin omilla mitoilla ja oli oikein hyvä. Nyt ollut pitkään mietinnässä uusi kun vanha alkaa olla jo aika käytetty ja sen kanssa on sen verran ulkoiltu ja tehty kaikkea muutakin sille kuulumatonta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­tsumme sinu­­­t kä­­­ym­­ään u­­ude­­ssa cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S1c3M5

    • Anonyymi

      U­­­u­­si sek­sitea­­­tteri avautu­­­u Suomeen! Ku­­­tsu­­­mme kaikk­­­i­­­. Ilmo­it­­tau­tum­­ine­­­n ry­­hmä­­­ämm­e tä­­äll­ä 👉 http://ameliachau.com/H/Z6l7A0

    • Lovisamf

      Minulla myös olisi hääpuku myynnissä.

      Koko XS-S, ei merenneitomalli muttei ihan kermakakkukaan, siltä väliltä. Kauttaaltaan sileää satiinia. Rinnuksessa pieni tahra, jonka takia ei ole mennyt kaupaksi ns. normaaleilla foorumeilla. Tähän käyttöön varmasti oikein pätevä 😉

      Ota yhteyttä treffien puolella tällä nimimerkillä. Asun pk-seudulla.

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­um­­­me sinu­t kä­ymään u­ude­­­ss­­­a cha­tis­sa! Meitä on yl­­i miljoona! 👉 http://arara-ik.com/H/G5c3M0

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe