Ei ole reilua

Anonyymi-ap

Minä köyhä liityin ONPASSIVEn perustajaksi kun sanottiin, että yhtiö antaa köyhillekin mahdollisuuden. Sitten jotkut sikarikkaat Hellmannit tulee sinne öykkäröinään, vaikkei ole mitään tarvetta niille rahoille. Mutta kun aina pitää saada lisää! Tekevät ihan kiusallaan kymmeniä tilejä, jotta itse saisivat enemmän ja muille jäisi vähemmän. Paskapuhetta, että ONPASSIVE olisi erilainen kuin muut. Rikkaat tässäkin kahmii kaiken ja köyhät saa tyytyä murusiin.

61

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpassive on aivan samanlainen kuin muut samanlaiset. Se lupaa vaikka kuun taivaalta, kunhan ensin maksat satasen.

      Minä lupaan sinulle tonnin jos ensin maksat satasen. Maksaisitko? No miksi sitten maksat onpassivelle satasen katteettomista lupauksista?

      Onpassivelaiset, ettekö jo arvaa miksi onpassivea ei ikinä julkaista? No tietenkin siksi että sen lupauksia automatisoidusta kaupankäynnistä on mahdotonta toteuttaa.

      • Anonyymi

        Lähes kaikki nettikauppa on automatisoitu, ollut jo aikoja. Ei se ole mikään uusi keksintö. Olen vuosia jo tehnyt netissä ostiksia ja koskaan en ole ihmisen kanssa toimunut, kaikki on koneellistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki nettikauppa on automatisoitu, ollut jo aikoja. Ei se ole mikään uusi keksintö. Olen vuosia jo tehnyt netissä ostiksia ja koskaan en ole ihmisen kanssa toimunut, kaikki on koneellistettu.

        Mutta nyt puhutaankin onpassiven lupaamasta automaatioista kun he tekevät kauppoja. Tekee kuulemma sopimuksetkin automaattisesti. Uskoo kuka haluaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt puhutaankin onpassiven lupaamasta automaatioista kun he tekevät kauppoja. Tekee kuulemma sopimuksetkin automaattisesti. Uskoo kuka haluaa. :D

        Oletko kuullut puhuttavan lohkoketjuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki nettikauppa on automatisoitu, ollut jo aikoja. Ei se ole mikään uusi keksintö. Olen vuosia jo tehnyt netissä ostiksia ja koskaan en ole ihmisen kanssa toimunut, kaikki on koneellistettu.

        Niin mutta sä oletkin T2erminaattori, cyperdyne system model 101.

        Me ihmiset emme toimi automaattisesti, jos nukun niin nukun, en osta mitään.

        🛌🛌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut puhuttavan lohkoketjuista?

        Olen. Miten ne liittyvät automaatiseen kaupankäyntiin? Miten nämä lohkoketjut sinun mielestäsi tekevät automaattisesti sopimuksia osapuolien välillä?

        Tiedätkö sinä mitä nämä ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Miten ne liittyvät automaatiseen kaupankäyntiin? Miten nämä lohkoketjut sinun mielestäsi tekevät automaattisesti sopimuksia osapuolien välillä?

        Tiedätkö sinä mitä nämä ovat?

        Lohkoketjulla tehdään sopimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohkoketjulla tehdään sopimuksia.

        Eli sinulla ei ole hajuakaan mikä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohkoketjulla tehdään sopimuksia.

        Et ymmärrä mistä tässä keskustellaan. Lohkoketju on hajautettu transaktionhallintajärjestelmä ja toki transaktio voidaan suomentaa "sopimukseksi", mutta sinun ongelmasi on että et ymmärrä asioiden relaatioita. Onko sinulla diagnosoitu autismia ja/tai aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriötä? Minä luulen että on.

        Yhtä kaikki, minä pelaan OTA ASIOISTA SELVÄÄ kortin. Tutki onpassivea ja sinun pitäisi ymmärtää mitä onpassiven AUTOMATISOITU KAUPANKÄYNTI ja AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN tarkoittavat. Luulen kuitenkin että tuhlaisit aikaasi, vaikka ei sillä väliä ole, sinun aikasi on ILMAISTA, käsitätkö? MUAHAHAHAAAA


    • Anonyymi

      Tyhmyys
      Köyhyys

      Kumpi tulee ensin?
      Nämä kaksi käsitettä kulkevat käsi kädessä ja määrittelevät monen elämän. Siksi Onpassive menestyy. Pätee myös Onecoin - huijaukseen.

    • Anonyymi

      Jouduin lainaamaankin rahat päästäkseni perustajaksi! Siitä on nyt muutama vuosi, enkä vieläkään ole saanut koko summaa maksettua, vaikka vain yhden tilin loin. Automaattista tienaamista luvattiin ja pienikin summa olisi tarpeen. Mutta kun ei mitään! Sitten nämä kryptojensa päällä istuvat kroisokset hokevat että ei ole mitään kiirettä. Ei tietenkään, kun ei ole mitään tarvettä!

      • Anonyymi

        Ja paljinko maksoit perustajapaikasta?


    • Anonyymi

      Jos olisit mukana tietäisit paremmin. Ei tarvis täällä kirjoitella mielikuvitus juttuja.

      • Anonyymi

        Niinpä niin, köyhät hiljaa! Jos ONPASSIVE palauttaisi rahani, niin minun ei tarvitsisi teitä sietää. Vaan eihän siellä reakoida mitenkään sähköposteihini. Poliisilleko tässä pitää seuraavaksi mennä?


      • Anonyymi

        Mistä muka tiedät että on mielikuvitusjuttu? Onko kaikki kriittinen palaute onpassivesta mielikuvitusta?

        Ja sitäpaitsi te jäsenet ette tiedä onpassivesta YHTÄÄN SEN ENEMPÄÄ kuin muutkaan! On turha yrittää väittää muuta. Itse asiassa minä tiedän onpassivesta PALJON enemmän kuin sinä.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla jäsen. Riittää kun on täysjärkinen ja on käynyt kouluja. Siis täysin päinvastoin kuin sinä.

        Onpassive on huijaus koska
        -automatisoitu kaupankäynti on mahdottomuus
        -onpassivella ei ole tuhatta työntekijää, eikä edes ensimmäistäkään, koska edes HULLU ei maksaisi vuositolkulla palkkaa ihmiselle joka EI TEE MITÄÄN
        -sama agenda on nähty kymmeniä ja satoja kertoja: luvataan mansikoita kunhan ENSIN maksat, ja lopulta käy ilmi että se olikin huijaus

        Normaali ihminen tajuaa tämän oitis. Mutta sinähän ei olekaan normaali ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, köyhät hiljaa! Jos ONPASSIVE palauttaisi rahani, niin minun ei tarvitsisi teitä sietää. Vaan eihän siellä reakoida mitenkään sähköposteihini. Poliisilleko tässä pitää seuraavaksi mennä?

        Lähetä sähköpostisi Marty DeGarmolle niin hän järjestää sinulle palautuksen aika nopeasti. Kerro että haluat rahojesi palautusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä sähköpostisi Marty DeGarmolle niin hän järjestää sinulle palautuksen aika nopeasti. Kerro että haluat rahojesi palautusta.

        Miksi tätä prosessia ei ole automatisoitu? Ettekö osaa taaskaan? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä sähköpostisi Marty DeGarmolle niin hän järjestää sinulle palautuksen aika nopeasti. Kerro että haluat rahojesi palautusta.

        MUAHAHAHAAA, no varmasti palauttaa rahat!! MUAHAHAHAAAA

        Luuletteko te törpöt että kukaan oikeasti palauttaa rahoja?!?!?! MUAHAHAHAAAA

        Uskotteko te uunot aivan KAIKEN mitä teille sanotaan? Tai ette tietenkään, mitään järkipuhetta te ette usko ettekä sitä paitsi ymmärtäisikään.

        Oletko sinä lapsen tasolle jäänyt aikuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla jäsen. Riittää kun on täysjärkinen ja on käynyt kouluja. Siis täysin päinvastoin kuin sinä.

        Onpassive on huijaus koska
        -automatisoitu kaupankäynti on mahdottomuus
        -onpassivella ei ole tuhatta työntekijää, eikä edes ensimmäistäkään, koska edes HULLU ei maksaisi vuositolkulla palkkaa ihmiselle joka EI TEE MITÄÄN
        -sama agenda on nähty kymmeniä ja satoja kertoja: luvataan mansikoita kunhan ENSIN maksat, ja lopulta käy ilmi että se olikin huijaus

        Normaali ihminen tajuaa tämän oitis. Mutta sinähän ei olekaan normaali ihminen.

        Normaali ihminen nyt sitten vain odottaa. Ehkä hän jossain vaiheessa huomaa mitä ONPASSIVE saa aikaiseksi. Odottaminen kun ei maksa mitään. Yhtä halpaa kun ilmaiseksi mukana oleminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tätä prosessia ei ole automatisoitu? Ettekö osaa taaskaan? :D

        Kontrollin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen nyt sitten vain odottaa. Ehkä hän jossain vaiheessa huomaa mitä ONPASSIVE saa aikaiseksi. Odottaminen kun ei maksa mitään. Yhtä halpaa kun ilmaiseksi mukana oleminenkin.

        Muttta tämä odottaminen on täysin turhaa, koska onpassive ei ole tekemässä mitään mitä he lupaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUAHAHAHAAA, no varmasti palauttaa rahat!! MUAHAHAHAAAA

        Luuletteko te törpöt että kukaan oikeasti palauttaa rahoja?!?!?! MUAHAHAHAAAA

        Uskotteko te uunot aivan KAIKEN mitä teille sanotaan? Tai ette tietenkään, mitään järkipuhetta te ette usko ettekä sitä paitsi ymmärtäisikään.

        Oletko sinä lapsen tasolle jäänyt aikuinen?

        Puhun kokemuksesta. Minulle palautettiin viikon sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun kokemuksesta. Minulle palautettiin viikon sisällä.

        Valehtelet. Näissä huijauksissa mitään rahoja ei koskaan palauteta. Ja minä TIEDÄN tämä siksi että olen normaali ja KOULUJA käynyt ihminen. Sinä et ole käynyt kouluja etkä ole normaali, joten et voi ymmärtää tätä.

        Mutta MITÄÄN rahoja sinä ET OLE saanut takaisin. Ja miksi olisit niitä takaisin pyytänytkään? Väite ei ole uskottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrollin takia.

        Ette ilmeisesti osaa. Ei KONTROLLI edellytä manuaalista toimintaa. Et tiedä YHTÄÄN MITÄÄN. Normaalit ihmiset automatisoisivat tämän prosessin. Siis siinä tapauksessa että rahoja olisi TARKOITUS palauttaa, ja tällaista tarkoitustahan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muka tiedät että on mielikuvitusjuttu? Onko kaikki kriittinen palaute onpassivesta mielikuvitusta?

        Ja sitäpaitsi te jäsenet ette tiedä onpassivesta YHTÄÄN SEN ENEMPÄÄ kuin muutkaan! On turha yrittää väittää muuta. Itse asiassa minä tiedän onpassivesta PALJON enemmän kuin sinä.

        Ainakin se Hellmanni juttu oli mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muka tiedät että on mielikuvitusjuttu? Onko kaikki kriittinen palaute onpassivesta mielikuvitusta?

        Ja sitäpaitsi te jäsenet ette tiedä onpassivesta YHTÄÄN SEN ENEMPÄÄ kuin muutkaan! On turha yrittää väittää muuta. Itse asiassa minä tiedän onpassivesta PALJON enemmän kuin sinä.

        Jotkut tietävät ja jotkut luulee tietävänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Näissä huijauksissa mitään rahoja ei koskaan palauteta. Ja minä TIEDÄN tämä siksi että olen normaali ja KOULUJA käynyt ihminen. Sinä et ole käynyt kouluja etkä ole normaali, joten et voi ymmärtää tätä.

        Mutta MITÄÄN rahoja sinä ET OLE saanut takaisin. Ja miksi olisit niitä takaisin pyytänytkään? Väite ei ole uskottava.

        En tiedä mitä kouluja olet käynyt mutta tuntuu olleen pelkkää ajanhaaskausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrollin takia.

        Mihin tässä tarvitsee kontrollia kun tämä voisi helposti automatisoida? Ette vain osaa taaskaan. Vähän niin kuin ette osaa vieläkään tehdä nettisivuja. ;)


      • Anonyymi

        10 miljoonaa dollaria. jos saan huomauttaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 miljoonaa dollaria. jos saan huomauttaa !

        Kas, helmanni itse.

        Siinä kirjoitettiin " eli rahassa n. 10 miljoonaa euroa"

        Tavaan sen sinulle idiootille: NOIN-10-MILJOONAA-EUROA mikä on suunnilleen sama kuin NOIN-10-MILJOONAA-DOLLARIA (USD).

        Sinä olet todellakin aivan oikea IDIOOTTI!. Lapsen tasolle jäänyt IDI-OOT-TI.

        Etkä sinä oikeasti ole mitään lahjoittanut. Mitä sinä mihinkään mitään lahjoitat, persaukinen kusipää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tässä tarvitsee kontrollia kun tämä voisi helposti automatisoida? Ette vain osaa taaskaan. Vähän niin kuin ette osaa vieläkään tehdä nettisivuja. ;)

        Kyllä maailmaan porua mahtuu !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailmaan porua mahtuu !

        Et sitten taaskaan osannut vastata mitään? johtuuko se siitä että sinulla ei ole mitään tietoa tästä asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailmaan porua mahtuu !

        helmanni ei koskaan vastaa kysymyksiin koska hän ei a) ymmärrä niitä eikä b) osaisi vastata vaikka ymmärtäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontrollin takia.

        Siis mitä, kai teillä on reskontra ?

        Tais tulla liian vaikea asia, reskontra on se tasku jossa ei ole reikää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, helmanni itse.

        Siinä kirjoitettiin " eli rahassa n. 10 miljoonaa euroa"

        Tavaan sen sinulle idiootille: NOIN-10-MILJOONAA-EUROA mikä on suunnilleen sama kuin NOIN-10-MILJOONAA-DOLLARIA (USD).

        Sinä olet todellakin aivan oikea IDIOOTTI!. Lapsen tasolle jäänyt IDI-OOT-TI.

        Etkä sinä oikeasti ole mitään lahjoittanut. Mitä sinä mihinkään mitään lahjoitat, persaukinen kusipää!

        Ai paljonko tarvitset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, helmanni itse.

        Siinä kirjoitettiin " eli rahassa n. 10 miljoonaa euroa"

        Tavaan sen sinulle idiootille: NOIN-10-MILJOONAA-EUROA mikä on suunnilleen sama kuin NOIN-10-MILJOONAA-DOLLARIA (USD).

        Sinä olet todellakin aivan oikea IDIOOTTI!. Lapsen tasolle jäänyt IDI-OOT-TI.

        Etkä sinä oikeasti ole mitään lahjoittanut. Mitä sinä mihinkään mitään lahjoitat, persaukinen kusipää!

        Ei ollut Toukokuussa sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Toukokuussa sama.

        Et sinä ole lahjoittanut mitään mihinkään, koska sinä et ole mikään miljonääri.

        Tai hetkinen, kysytäänpä näin päin: pitikö sinun maksaa oikealla rahalla esim. satanen tai jotain kun teit tämän "lahjoituksen"? Siis sille "pankkiirille" tms. kenen hallussa sinun "omaisuutesi" on? Mahdatkohan ymmärtää kysymystä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, köyhät hiljaa! Jos ONPASSIVE palauttaisi rahani, niin minun ei tarvitsisi teitä sietää. Vaan eihän siellä reakoida mitenkään sähköposteihini. Poliisilleko tässä pitää seuraavaksi mennä?

        Tottakai pitää mennä poliisille, miksi ette ole jo menneet...

        Äkkiä nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, helmanni itse.

        Siinä kirjoitettiin " eli rahassa n. 10 miljoonaa euroa"

        Tavaan sen sinulle idiootille: NOIN-10-MILJOONAA-EUROA mikä on suunnilleen sama kuin NOIN-10-MILJOONAA-DOLLARIA (USD).

        Sinä olet todellakin aivan oikea IDIOOTTI!. Lapsen tasolle jäänyt IDI-OOT-TI.

        Etkä sinä oikeasti ole mitään lahjoittanut. Mitä sinä mihinkään mitään lahjoitat, persaukinen kusipää!

        Idiootti on se joka arvostelee toisia ihmisiä ja kuvittelee olevansa muita parempi. Tällainen yleensä sattuu omaan nilkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti on se joka arvostelee toisia ihmisiä ja kuvittelee olevansa muita parempi. Tällainen yleensä sattuu omaan nilkkaan

        Ei, ei todellakaan. Täysin päinvastoin. Verkostomarkkinointiin hurahtavat ovat jo lähtökohtaisesti idiootteja, syistä joita heidän järkensä ei kykene käsittämään. He ovat joka tapauksessa ali-ihmisiä, untermenschen, kuten eräs toiseen asiakokonaisuuteen liittyvä mainio sanonta oli.

        Teitä onpassivelaisia saa ja pitääkin pilkata. On täysin oikein että teitä kusetetaan, alistetaan, herjataan ja nöyryytetään. Te olette sylkykuppien pohjasakkaa. Olette ansainneet sen aseman, se kuuluu teille.


    • Anonyymi

      Helmanni on rutiköyhä.

      • Anonyymi

        Toistaiseksi, valitettavasti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toistamallahan se vitsi paranee. Tämä puuaivo on liittänyt tämän saman vitsilinkin viiteen tai kuuteen keskustelusäikeeseen. Toistamallahan se vitsi paranee, näin on.

      Ja kaksiaivosoluinen saa tietty nautintoa kuukausiksi kun toistaa samaa vitsiä uudestaan ja uudestaan.

      • Anonyymi

        Ja joku hullu selaa kaikki palstat läpi. Eikö ole muuta tekemiostä?


      • Anonyymi

        Mahdollistetaan mahdollisimman monille tiedon perillemenoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joku hullu selaa kaikki palstat läpi. Eikö ole muuta tekemiostä?

        Milsi ihmeessä uudet viestit lukeakseen pitäisi koko palsta tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollistetaan mahdollisimman monille tiedon perillemenoa.

        Teillä ei siis tosiaankaan ole parempaa tiedotuskäytäntöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollistetaan mahdollisimman monille tiedon perillemenoa.

        https://www.tivi.fi/lehti

        Ei ollut taaskaan juttua Onpassivesta. Ei taida olla IT-alan yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.tivi.fi/lehti

        Ei ollut taaskaan juttua Onpassivesta. Ei taida olla IT-alan yritys.

        Kestää kauan ennenkuin tuo lehti saa silmänsä ja korvansa auki vaikka heitä on jopa informoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.tivi.fi/lehti

        Ei ollut taaskaan juttua Onpassivesta. Ei taida olla IT-alan yritys.

        Mikähän tämä sitten on? www.onpassive.com


    • Anonyymi

      helmanni on perseestä. Syvältä perseestä!

      • Anonyymi

        Kuten moni muukin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi kukaan ei katsele näitä videoita? Aivan!


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Missä on automatisoitu kaupankäynti? Aivan!
      Missä ovat jokaisen omat webbisivut? Aivan!
      Missä on jokaisen oma yritys? Aivan!
      Missä ovat tuotteet? Aivan!
      Missä ovat asiakkaat? Aivan!
      Koska onpassive julkaistaan? Aivan!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe