Purjeveneily kiellettävä

Anonyymi-ap

"Purjeveneet pitää kieltää, jotta tuulivoimaloille rannikolla riittää tuulta"

Kuulemma Annika Hirvonen, vihreät on näin todennut. Syksyn energiapula siis purjehtijoiden vika...

25

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatanan tunarit sanoi Kekkonen.

    • Anonyymi

      Ehdotan ratkaisuksi aikaisempaa telakointia. Turha kieltää kokonaan, koska kesällä ei ole pulaa energiasta.

      • Anonyymi

        Kallein sähkön pörssihinta Suomessa tähän mennessä oli viime kesänä, ei syksyllä eikä talvella.
        Siihen en ota kantaa oliko syynä ihan oikeasti pula sähköstä, vaiko jostain ihan muusta.


    • Anonyymi

      Ja amispoika jälleen liikkeellä.

    • Anonyymi

      Väsynein trolli ikinä.

      • Anonyymi

        Väsynyt kyllä, mutta kuvaa osuvasti persujen aivotoiminnan tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt kyllä, mutta kuvaa osuvasti persujen aivotoiminnan tasoa.

        Miten liittyy persuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy persuihin?

        No täydellinen tyhmyyshän liittyy aina persuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täydellinen tyhmyyshän liittyy aina persuihin.

        Perussuomalaiset on nyt gallupien kakkonen. Voivat olla vaaleissa ykkönen. Ainoa puolue, jotka ajavat suomalaisten asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset on nyt gallupien kakkonen. Voivat olla vaaleissa ykkönen. Ainoa puolue, jotka ajavat suomalaisten asiaa.

        Mikä puolue on galluppien mukaan tyhmempi? Vaalithan sen tyhmimmän määrittelevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä puolue on galluppien mukaan tyhmempi? Vaalithan sen tyhmimmän määrittelevät.

        En ymmärrä kysymystäsi, mutta ainakin minä äänestän Persuja. - Jo pelkästään sen takia, ettei Marinista tule valtionvarainministeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset on nyt gallupien kakkonen. Voivat olla vaaleissa ykkönen. Ainoa puolue, jotka ajavat suomalaisten asiaa.

        Nehän otti nyt jo tunnetun pedofiilinkin mukaan ääniä tuomaan. Siinä nähtiin moraali. Jo ennen ne on olleet selkeästi rikollisin puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän otti nyt jo tunnetun pedofiilinkin mukaan ääniä tuomaan. Siinä nähtiin moraali. Jo ennen ne on olleet selkeästi rikollisin puolue.

        Pidätkö syyllisenä ihmistä, joka on jo kahdesti tutkittu, eikä silti ole löytynyt mitään, mistä häntä edes voitaisiin syyttää? Minä olen Willeä äänestänyt ja äänestän vastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö syyllisenä ihmistä, joka on jo kahdesti tutkittu, eikä silti ole löytynyt mitään, mistä häntä edes voitaisiin syyttää? Minä olen Willeä äänestänyt ja äänestän vastakin.

        Kyllähän ne yli kymmenen 14-16-vuotiasta tyttöä kertoivat, että Rydman, 3-kymppinen juristi ja puolueen johtoon kuuluva henkilö oli koko ajan lääppimässä ja vonkaamassa seksiä. Yhtäkin tyttöä hän veti kylmiltään turpaan, kun ajatteli tämän kaipaavan sadomasokismia. Tuosta samoin kuin alkoholin tarjoamisesta alaikäisille taisi jäädä syytteet nostamatta, kun oli teot vanhentuneet, ei suinkaan siksi, ettei niitä olisi tapahtunut. Ainakin itse pidän tuollaista tyyppiä sopimattomana kansanedustajaksi, vaikka juristina hän osasikin välttää syytteet. Hyi hitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne yli kymmenen 14-16-vuotiasta tyttöä kertoivat, että Rydman, 3-kymppinen juristi ja puolueen johtoon kuuluva henkilö oli koko ajan lääppimässä ja vonkaamassa seksiä. Yhtäkin tyttöä hän veti kylmiltään turpaan, kun ajatteli tämän kaipaavan sadomasokismia. Tuosta samoin kuin alkoholin tarjoamisesta alaikäisille taisi jäädä syytteet nostamatta, kun oli teot vanhentuneet, ei suinkaan siksi, ettei niitä olisi tapahtunut. Ainakin itse pidän tuollaista tyyppiä sopimattomana kansanedustajaksi, vaikka juristina hän osasikin välttää syytteet. Hyi hitto!

        Purjehtjat hakkaa vaimojaan. Olen jo kaksi kertaa ollut todistamassa tällaista tapausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne yli kymmenen 14-16-vuotiasta tyttöä kertoivat, että Rydman, 3-kymppinen juristi ja puolueen johtoon kuuluva henkilö oli koko ajan lääppimässä ja vonkaamassa seksiä. Yhtäkin tyttöä hän veti kylmiltään turpaan, kun ajatteli tämän kaipaavan sadomasokismia. Tuosta samoin kuin alkoholin tarjoamisesta alaikäisille taisi jäädä syytteet nostamatta, kun oli teot vanhentuneet, ei suinkaan siksi, ettei niitä olisi tapahtunut. Ainakin itse pidän tuollaista tyyppiä sopimattomana kansanedustajaksi, vaikka juristina hän osasikin välttää syytteet. Hyi hitto!

        Taidat olla kommari kun haluat nimettömänä levittää tuollaista törkyä, josta ei ole mitään näyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nehän otti nyt jo tunnetun pedofiilinkin mukaan ääniä tuomaan. Siinä nähtiin moraali. Jo ennen ne on olleet selkeästi rikollisin puolue.

        Kokoomuksen juoruja.

        Pahimmat namutädit ja sedä ovat nykyhallituksen tunarit, jotka sössivöt talouden muutamassa vuodessa Suomessa vs muut pohjoismaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kommari kun haluat nimettömänä levittää tuollaista törkyä, josta ei ole mitään näyttöä.

        On siitä poliisin julkiset kuulustelupöytäkirjat. Sen kun haet ne KRP:stä. Tai etsit netistä.


      • Anonyymi

        Lantti näistä komenteista,
        olen rikkaapi kuin Pariisin kerjäläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lantti näistä komenteista,
        olen rikkaapi kuin Pariisin kerjäläinen.

        Se on kyllä ollut yllätys tässä Rydman-keississä, kuinka moni hyväksyy sen, että aikuinen mies vonkaa lapsilta seksiä. Luulin ennemmin, että pedofiilejä pidetään alhaisina rikollisina.


    • Anonyymi

      Politiikkakeskustelut toiselle palstalle, kiitos.

    • Anonyymi

      Eikös näin ollen negatiivisen pörssisähkön hinnan aikana purjehtijalle pitäisi maksaa siitä, että hän vie tuulen voimaloilta ???

    • Anonyymi

      Annika hirvosella on lehmän aivot mikäli näin on todennut.

      • Anonyymi

        Eipä ole, typerä persujen trolli.


    • Anonyymi

      Kuulemma? Olisko linkkiä? En oikein jaksa uskoa. Kuulostaa pikemminkin persukommentilta, eikös ne halunneet herrojen huvikuunarit verolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe