"Purjeveneet pitää kieltää, jotta tuulivoimaloille rannikolla riittää tuulta"
Kuulemma Annika Hirvonen, vihreät on näin todennut. Syksyn energiapula siis purjehtijoiden vika...
Purjeveneily kiellettävä
25
1262
Vastaukset
- Anonyymi
Saatanan tunarit sanoi Kekkonen.
- Anonyymi
Ehdotan ratkaisuksi aikaisempaa telakointia. Turha kieltää kokonaan, koska kesällä ei ole pulaa energiasta.
- Anonyymi
Kallein sähkön pörssihinta Suomessa tähän mennessä oli viime kesänä, ei syksyllä eikä talvella.
Siihen en ota kantaa oliko syynä ihan oikeasti pula sähköstä, vaiko jostain ihan muusta.
- Anonyymi
Ja amispoika jälleen liikkeellä.
- Anonyymi
Väsynein trolli ikinä.
- Anonyymi
Väsynyt kyllä, mutta kuvaa osuvasti persujen aivotoiminnan tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsynyt kyllä, mutta kuvaa osuvasti persujen aivotoiminnan tasoa.
Miten liittyy persuihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten liittyy persuihin?
No täydellinen tyhmyyshän liittyy aina persuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täydellinen tyhmyyshän liittyy aina persuihin.
Perussuomalaiset on nyt gallupien kakkonen. Voivat olla vaaleissa ykkönen. Ainoa puolue, jotka ajavat suomalaisten asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset on nyt gallupien kakkonen. Voivat olla vaaleissa ykkönen. Ainoa puolue, jotka ajavat suomalaisten asiaa.
Mikä puolue on galluppien mukaan tyhmempi? Vaalithan sen tyhmimmän määrittelevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puolue on galluppien mukaan tyhmempi? Vaalithan sen tyhmimmän määrittelevät.
En ymmärrä kysymystäsi, mutta ainakin minä äänestän Persuja. - Jo pelkästään sen takia, ettei Marinista tule valtionvarainministeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän otti nyt jo tunnetun pedofiilinkin mukaan ääniä tuomaan. Siinä nähtiin moraali. Jo ennen ne on olleet selkeästi rikollisin puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän otti nyt jo tunnetun pedofiilinkin mukaan ääniä tuomaan. Siinä nähtiin moraali. Jo ennen ne on olleet selkeästi rikollisin puolue.
Pidätkö syyllisenä ihmistä, joka on jo kahdesti tutkittu, eikä silti ole löytynyt mitään, mistä häntä edes voitaisiin syyttää? Minä olen Willeä äänestänyt ja äänestän vastakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö syyllisenä ihmistä, joka on jo kahdesti tutkittu, eikä silti ole löytynyt mitään, mistä häntä edes voitaisiin syyttää? Minä olen Willeä äänestänyt ja äänestän vastakin.
Kyllähän ne yli kymmenen 14-16-vuotiasta tyttöä kertoivat, että Rydman, 3-kymppinen juristi ja puolueen johtoon kuuluva henkilö oli koko ajan lääppimässä ja vonkaamassa seksiä. Yhtäkin tyttöä hän veti kylmiltään turpaan, kun ajatteli tämän kaipaavan sadomasokismia. Tuosta samoin kuin alkoholin tarjoamisesta alaikäisille taisi jäädä syytteet nostamatta, kun oli teot vanhentuneet, ei suinkaan siksi, ettei niitä olisi tapahtunut. Ainakin itse pidän tuollaista tyyppiä sopimattomana kansanedustajaksi, vaikka juristina hän osasikin välttää syytteet. Hyi hitto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne yli kymmenen 14-16-vuotiasta tyttöä kertoivat, että Rydman, 3-kymppinen juristi ja puolueen johtoon kuuluva henkilö oli koko ajan lääppimässä ja vonkaamassa seksiä. Yhtäkin tyttöä hän veti kylmiltään turpaan, kun ajatteli tämän kaipaavan sadomasokismia. Tuosta samoin kuin alkoholin tarjoamisesta alaikäisille taisi jäädä syytteet nostamatta, kun oli teot vanhentuneet, ei suinkaan siksi, ettei niitä olisi tapahtunut. Ainakin itse pidän tuollaista tyyppiä sopimattomana kansanedustajaksi, vaikka juristina hän osasikin välttää syytteet. Hyi hitto!
Purjehtjat hakkaa vaimojaan. Olen jo kaksi kertaa ollut todistamassa tällaista tapausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kommari kun haluat nimettömänä levittää tuollaista törkyä, josta ei ole mitään näyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen juoruja.
Pahimmat namutädit ja sedä ovat nykyhallituksen tunarit, jotka sössivöt talouden muutamassa vuodessa Suomessa vs muut pohjoismaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla kommari kun haluat nimettömänä levittää tuollaista törkyä, josta ei ole mitään näyttöä.
On siitä poliisin julkiset kuulustelupöytäkirjat. Sen kun haet ne KRP:stä. Tai etsit netistä.
- Anonyymi
Lantti näistä komenteista,
olen rikkaapi kuin Pariisin kerjäläinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lantti näistä komenteista,
olen rikkaapi kuin Pariisin kerjäläinen.Se on kyllä ollut yllätys tässä Rydman-keississä, kuinka moni hyväksyy sen, että aikuinen mies vonkaa lapsilta seksiä. Luulin ennemmin, että pedofiilejä pidetään alhaisina rikollisina.
- Anonyymi
Politiikkakeskustelut toiselle palstalle, kiitos.
- Anonyymi
Eikös näin ollen negatiivisen pörssisähkön hinnan aikana purjehtijalle pitäisi maksaa siitä, että hän vie tuulen voimaloilta ???
- Anonyymi
Annika hirvosella on lehmän aivot mikäli näin on todennut.
- Anonyymi
Eipä ole, typerä persujen trolli.
- Anonyymi
Kuulemma? Olisko linkkiä? En oikein jaksa uskoa. Kuulostaa pikemminkin persukommentilta, eikös ne halunneet herrojen huvikuunarit verolle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389