Hei. Onko kenelläkään kokemusta kystisestä fibroosista? Miten elämä sujuu diagnoosin jälkeen?Meidän tytöllä epäillään tätä sairautta ja ensi viikolla on hikikoe.
Kystinen fibroosi
3
823
Vastaukset
- Anonyymi
Miten teille kövi tuloksen suhteen? Meillä oli tänään hikikoe
- Anonyymi
Hei. Unohdin kokonaan , että olen tänne kirjoitellut. Kevät/kesä oli stressaava aika koko perheelle. Mutta tosiaan meidän tytön hikikoe oli keväällä ja sen tulos oli 58 eli harmaalla alueella. Geenitesti oli normaali, eli Kystinen fibroosi oli poissuljettu, vaikka ulosteen elastaasi oli matala ja hikikoe lievästi poikkeava.
Kesällä tytölle tehtiin paksusuolen ja mahalaukun tähystys ja vasta sen jälkeen saimme virallisen diagnoosin Crohnin tauti. Alussa olimme helpottuneita, kun saimme viimein oikean diagnoosin ja kystinen fibroosi oli poissuljettu, mutta samalla järkyttyneitä koska emme osanneet yhtään aavistaa, että hänellä olisi crohnin tauti. Suolisto-oireet olivat tosi vähäisiä, oireista oli ainoastaan pysähtynyt pituuskasvu ja matalat rauta-arvot. - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17693249N
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780