Vinkatkaas someryhmä tai kanava, jossa tutustua noin kolmekymppisiin fiksuihin lesbonaisiin kaverimielessä? Huom, ei mikään bi/queernaisten keskustelurinki, jossa puidaan heidän mies- ja naissuhteita tai muuta epämääräistä ehdottelua sisältävää.
Jodelia kokeiltu, mut tutustumiset yleensä kuivahtaa kasaan nopeesti.
Vinkatkaa someryhmä tai vastaava
12
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaako fwb-mielessä?
- Anonyymi
Ei epämääräisiä ehdotuksia, kuten kirjoitin, vaan ihan perinteistä kaveri- tai ystäväseuraa, ei pa*eskelua.
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei epämääräisiä ehdotuksia, kuten kirjoitin, vaan ihan perinteistä kaveri- tai ystäväseuraa, ei pa*eskelua.
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.No enpä voinut tietää, että fwb on sinusta jotenkin "epämääräistä". Itse tavannut elämääni monia ihania ihmisiä siitä lähtökohdasta.
Jos meininki on noin tiukkapipoista, niin kannattaa varmaan perustaa itse joku tiukkapipo-kukkahattu-ryhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä voinut tietää, että fwb on sinusta jotenkin "epämääräistä". Itse tavannut elämääni monia ihania ihmisiä siitä lähtökohdasta.
Jos meininki on noin tiukkapipoista, niin kannattaa varmaan perustaa itse joku tiukkapipo-kukkahattu-ryhmä.Terveiseni sulle, kannattais hankkia käytöstapoja, kasvaa aikuiseksi ja miettiä ihmissuhteidensa rajoja.
Mukavaa loppuelämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä voinut tietää, että fwb on sinusta jotenkin "epämääräistä". Itse tavannut elämääni monia ihania ihmisiä siitä lähtökohdasta.
Jos meininki on noin tiukkapipoista, niin kannattaa varmaan perustaa itse joku tiukkapipo-kukkahattu-ryhmä.Ap haluaa tutustua ihmisiin löytääkseen uusia kavereita tai ystäviä. Tällaisiakin toiveita voi olla vaikkei kukkahattutäti olisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap haluaa tutustua ihmisiin löytääkseen uusia kavereita tai ystäviä. Tällaisiakin toiveita voi olla vaikkei kukkahattutäti olisikaan.
Ei lesboja kiinnosta kaveruus tai ystävyys, ainoastaan seksi-tai parisuhteilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, hyvä tietää. Oon elänyt ihan väärin useamman kymmentä vuotta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön löpön taas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveiseni sulle, kannattais hankkia käytöstapoja, kasvaa aikuiseksi ja miettiä ihmissuhteidensa rajoja.
Mukavaa loppuelämää.Katsopas peiliin, että kenen noin kannattaisi tehdä? Tiedän onneksi, että ei minun. Itse taas puolestasi mm. haukut fwb-seuraa "epämääräiseksi" yms, kun sinulle yrittäisi ystävällisesti antaa vinkkejä.
Ei ihme, että joudut huhuilemaan tällaista jossain Suomi24:ssa, lol.
Loppuelämäni on onneksi oikein hyvä, toivottavasti sinunkin vielä parempi joskus:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveiseni sulle, kannattais hankkia käytöstapoja, kasvaa aikuiseksi ja miettiä ihmissuhteidensa rajoja.
Mukavaa loppuelämää.Samaa mieltä kasva aikuiseksi!
- Anonyymi
Sateenkaari-Suomessa fb:ssa kerätään välillä wa-ryhmiin porukkaa.
- Anonyymi
Fwb-jutuissa eikä ihmissuhteissa todellakaan ole yhtään mitään vikaa. Jos sinä et niitä halua harrastaa niin ole harrastamatta, mutta älä arvostele muita syyttää. Jestas.. Ei tosiaan ihme, että sulla noin vaikea saada seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108