Mitäs veikkaatte pitääkö Raisiontiellä tapahtua onnettomuus ennen kuin se laitetaan kuntoon? Uudenkaupungin tasoristeyksen ja Vuorenpään liikenneympyrän välillä tie kuin haulikolla ammuttu, täynnä syviä teräväreunaisia kuoppia. Tie olisi pitänyt päällystää jo vuosia sitten mutta ei. Tie on toinen pääväylistä Raision ja Naantalin välillä, vilkkaasti liikennöity jota käyttävät mm. linja-autolinjat 6,7 ja 7A, vuoroväli 5-10 min. Aurauksetlin tehdään kun ehditään, yleensä ei.
Raisiontien karma kunto
12
118
Vastaukset
- Anonyymi
Naantalista kun Raisiossa käyn töissä niin ajan nykyään Nesteentien kautta sillä en halua rikkoa autoani surkealla Raisiontiellä.
- Anonyymi
Panostetaan turvallisuuteen perkele.
- Anonyymi
No hätä. ELY- keskukselta on rahoitus saatu. Työt alkavat keväällä.
- Anonyymi
No hätä? Tie olisi pitänyt päällystää uudelleen 2-3 vuotta sitten. Nykyisessä kunnossa se on vaarallinen ja pisteeksi i:n päälle aurataan laiskasti. Montakohan rengasta on hajonnut kuopissa?
Tiellä on toinenkin ongelma. Kapponkadun risteyksen viereinen alikulkutunneli. Se on erittäin huonossa kunnossa ja vaatii uusimista rai korjaamista pikaisesti. Milloinkahan se korjataan ja miten liikenne kulkee sujuvasti työmaan ohi? Tod.näk ensin asfaltoidaan ja sitten revitään auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hätä? Tie olisi pitänyt päällystää uudelleen 2-3 vuotta sitten. Nykyisessä kunnossa se on vaarallinen ja pisteeksi i:n päälle aurataan laiskasti. Montakohan rengasta on hajonnut kuopissa?
Tiellä on toinenkin ongelma. Kapponkadun risteyksen viereinen alikulkutunneli. Se on erittäin huonossa kunnossa ja vaatii uusimista rai korjaamista pikaisesti. Milloinkahan se korjataan ja miten liikenne kulkee sujuvasti työmaan ohi? Tod.näk ensin asfaltoidaan ja sitten revitään auki.Onneksi mulla ei oo autoa niin tätä murhetta ei ole.
- Anonyymi
Raisiontien remontti kustantaa liikaa ja kaupungilla ei ole varaa tälläiseen hankkeeseen.
- Anonyymi
NO HÄTÄ. Kaupunki ei maksa vaan ELY- keskus. Määrärahat päättää eduskunta. Kapponkadun kohdalla olevaa tunnelia harva käyttää. Joka kerta ohiajaessa jos joku tulee pysäkille, niin varmasti ei tunnelia käytä.
- Anonyymi
Tämä totta ,ELYN-pussista korjaus. Raision vastuulla on Raisiontie Ukin-tasoristeyksestä Raision keskustan suuntaan mutta se onkin melko hyvässä kunnossa. Tietä korjattu urapaikkauksilla jotka kestäneet hyvin. ELYN osuutta korjattii viime viikolla, henkilöauton peräkärryssä oli asfalttimassas jota lapioilla tuputeltiin reikiin. Tälläinen paikkaus kestää seuraavaan vesisateeseen eli kuopat esillä taas.
- Anonyymi
Sade syönyt tien entistä huonompaan kuntoon. Eikö mitään ole tehtävissä?
- Anonyymi
Tie kauheassa kunnossa,kuka maksaa hajonneet autot?
- Anonyymi
Kyllä ne autot taitaa itse joutua maksamaan. Kansiremontti ei ole kovinkaan edullinen.
- Anonyymi
Kasko, ja ELY-keskukselta voi hakea korvauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569