Varokaa liikkumista Jousan raitilla.!!!Autot kaahaa päälle. Enään en uskalla koiraa kusettaa kuin omassa pihassa kun autot tulee päälle.Tilanne on muuttunut hurjemmaksi nyt liukkaiden kelien aikoina. Syksyllä rallattiin yöt läpeensä mutta nyt ei raitille uskalla edes päivällä!! Rattijuoppojakin tuntuu olevan vaikka Leivonmäelle jaettavaksi. Ollaan omanavaraisia tässä kin asiassa!!!Ainakin jos lukee paikallislehtiä.Tietääkö kukaan kuka kunnan valtuutettu kärähti ratista...
Rallikuskeja ja Rattijuoppoja Joutsassa
Anonyymi-ap
8
954
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kuullutkaan
- Anonyymi
Oliko rallin kuvaajia paikalla?
- Anonyymi
Rallin kuhinaa havaittu
- Anonyymi
Ne piskit kannattaakin kusettaa omalle pihalle eikä toisten postilaatikoille ja pihaliittymiin.Eli jotain hyötyä näistä kaahareistakin!
- Anonyymi
Kunnanvaltuutettu korjaamonpitäjä M.L paloi ratista.
- Anonyymi
Ois ihanaa kusta ja ajaa rallia samaan aikaan.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Kun ajaa riittävän kovasti, niin eiköhän sitä kustakin rupee tulemaan.
- Anonyymi
Rallin kuvistus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749