Yle, miksi Nato vain tottelee Yhdysvaltoja sodissaan, ei demokratiaa jäsenistön kesken !?

Anonyymi-ap

YK:takin tullut kuin sen jäsen pelokkaineen jäsenineen,tarroriteotkin heille yhteisiä Kuin kaasuputken räjäytys Euroopan saastuttamiseksi !?
Räjätyshä Tanskan vesialueella ja Nato Stoltenberkin silmien alla,eimuuta kui kansaknväliseen oikeuteen paskiainen !?

16

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitapa sama suomeksi! 😁😁😁

      • Anonyymi

        Sinä et tajuaisi vaikka sinulle tieto iskettäisiin kalloosi lekalla,tyhjyyttään vain kumisisi.
        PS,käytä kääntäjää kun et tunnu ymmärtävän mitään,onneksi sinulla on nuo hymiöt seuranasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tajuaisi vaikka sinulle tieto iskettäisiin kalloosi lekalla,tyhjyyttään vain kumisisi.
        PS,käytä kääntäjää kun et tunnu ymmärtävän mitään,onneksi sinulla on nuo hymiöt seuranasi..

        Sinä itse se typerys olet, eihän ryssän jutuista voi mitään ymmärtääkään! Vaikka kuinka käyttäisi kääntäjää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse se typerys olet, eihän ryssän jutuista voi mitään ymmärtääkään! Vaikka kuinka käyttäisi kääntäjää!

        Oletko muuten itse suomalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muuten itse suomalainen?

        Olen, ihan kantasuomalainen olen!


      • Anonyymi

        Sinä ja sinun viisautesi,ei ihme että Suomen johtokin tehty kaltaisistasi,joten on turha kysyä mitään kun vastausta ei missään muodossa saa !?
        Suomi on raukkojen ja kteellisten maa Yhdysvaltain ohjaamana !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sinun viisautesi,ei ihme että Suomen johtokin tehty kaltaisistasi,joten on turha kysyä mitään kun vastausta ei missään muodossa saa !?
        Suomi on raukkojen ja kteellisten maa Yhdysvaltain ohjaamana !?

        Sinä olet itse niin typerä ettei pahemmasta väliä, nuoleskelet jatkuvasti putlerin pérsettä ja olet niin venäjälle päin kallellaan kuin olla ja voi!

        PS. Suomi EI OLE MIKÄÄN RAUKKOJEN JA KATEELLISTEN MAA!


    • Anonyymi

      Kenenkähän nämä hupisataajat leipää syö ja lauluja laulaa,ei uskoisi Suomea demokraatti valtioksi !?

      • Anonyymi

        Ja sinä laulat putlerin ja Kremlin lauluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä laulat putlerin ja Kremlin lauluja!

        Vielä kun saisi kipaleitten nimet ja oikein kirjoitettuna,ilman hymiöitä.Kiitos.


    • Anonyymi

      Täällä on tyypillisiä kansalaisia joilla ei omat asiat ei juokse okulaariinsa,opetetaanko se nykyään jo kouluissakin,että Yhdysvallat määrää ja rankaisee demokraattisesti,kuin että Suomen köyhät elää heidän aseidenkin syönnillä !?

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan elätit tätä etupäässä vetää,ja Naiset nyt siihen valjastettu helppona nakkina !?

    • Anonyymi

      Suomi ja Ruotsi olisi vastuussa Naton pommituksista Yhdysvaltain käskystä ja maksuvelvollinen,joten kansalaiset varustautukaan sisällissotaan ennen kuin myöhäistä päästä näistä paskiaisista eroon !?

    • Anonyymi

      Aloittajan sekavasta vuodatuksesta ei saa -irukaan selvää, siis EVVK!

    • Anonyymi

      Älymystöön kuuluva aloittaja on aivan oikeassa. Oikeaa demokratiaa on vain teurastaja Putlerin diktatuurissa, mutta VENJÄN ulkopuolella harvat huomaavat sen.

      Meidän on syytä hävetä, ettei Suomessa ole koskaan ollut Stalinin ja Putlerin tapaisia teurastajia. Putler ei tosin omien tappamisessa pärjää Stalinille alkuunkaan. Stalin tapatti 20 miljonaa venäläistä.

      Putler-rassu ei koskaan yllä samaan, vaikka kuljetuttaakin venäläisiä tykinruoaksi Ukrainaan minkä kerkiää. Vaikka Putler jääkin Stalinista jälkeen omien tappamisessa, hän menestyy erinomaisesti ukrainalaisten siviilien, etenkin lasten ja naisten, tappamisessa.

      Putler on uutisten mukaan huolestunut, ettei Venäjää kunnioiteta ulkomailla. Oletan, että hänen älykkyysosamäärällään huolestuneisuus ei ainakaan vähene lähivuosina, kun Putker viedään Haagin tuomioistuimeen.

      Kyllä yksinkertaisilla venäläisillä riittää kummastelemista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe