Onpa surkeita nihkeitä myyjiä Lexuksella, ei olla näkevinäänkään. Piti mennä Veholle ja tilata sieltä uusi plug in-GLC. Lexan NX450h oli kiikarissa mutta jos ei myynti kiinnosta niin ei väkisin.
Surkeita myyjiä Lexuksella
19
451
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko nyt ihan välttämätön pakko laittaa tänne tuo sairaan mielikuvituksesi tuotos? Olisit pitänyt sen nyt vain siellä omassa sairaassa pääkopassasi.
- Anonyymi
Sairas? Menepä itse käymään Kaivoksela Lexus niin näet saman. Pitkä myyjä on todella tympeä ja ylimielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas? Menepä itse käymään Kaivoksela Lexus niin näet saman. Pitkä myyjä on todella tympeä ja ylimielinen.
Ehkä sinä olet niin vastemielisen oloinen ja näköinen, etkä näytä todelliselta ostajalta?
Ihmisiä ne Toyotankin myyjät on. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694539m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jahas taas yksi mielikuvitusauto lissää talliin. Monennenko auton ostit vuoden sisään? Häh.
- Anonyymi
sulla on vain mielikuvituslääkitys
- Anonyymi
Penttihän jakelee näitä ostojuttujaan kuten kunnon skitson kuuluukin.
- Anonyymi
SANON VAIN ETTÄ KÖYHÄN HALVIN HUVITUS ON VILKAS MIELIKUVITUS. TÄMÄN MINÄ HALUSIN TEILLE KERTOA.
- Anonyymi
mix huudat?
Lexus on merkkinä tiettävästi maailman luotettavin - tästä on vuosien näyttö merkin kestävästä luotettavuudesta sen suurimmalta käyttäjäkunnalta eli USA:sta. Mercedes taas on - valitettavasti - sieltä toisesta päästä. Olen itsekin törmännyt mainitsemasi kaltaiseen myyntihenkilöstöön, mutta en ole antanut sen häiritä, koska ostamani autosta on iloa minulle vuosiksi, kun taas tympeän myyntimiehen käytöksestä kiukkua vain muutamaksi hetkeksi.
- Anonyymi
Sinun pitää näyttää myyjälle, että olet Lexuksesi arvoinen. Nyt jäi NX450h saamatta.
- Anonyymi
Myydään niitä lexuksia muuallaki..soitto vaan niin ne tilaa sellaisen kun haluat..
- Anonyymi
Älä tarjoa sitä monivikaista öljysyöppö VAG- tekelettä vaihdossa Lexukseen, vaan myy se jollekkin vajakille suoraan pois. Mene sitten Lexus liikkeeseen ja sinua palvelevat varmasti huolella, kun sulla ei ole sitä saksalaista tekelettä mukana, eivät nimittäin mielellään niitä vaihdossa ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tarjoa sitä monivikaista öljysyöppö VAG- tekelettä vaihdossa Lexukseen, vaan myy se jollekkin vajakille suoraan pois. Mene sitten Lexus liikkeeseen ja sinua palvelevat varmasti huolella, kun sulla ei ole sitä saksalaista tekelettä mukana, eivät nimittäin mielellään niitä vaihdossa ota.
Itellä oli Audi ja ehdottelin vaihtoa Cadillakin maasturiin, mutta en antanut sitä vaihdossa kun olisi pitänyt melken ilmaiseksi antaa. Kuulemma ottavat pois mahdollisen moottori ja vaihteisto rempan hinnan, kun niissä oli paljon niitä ongelmia ja tulihan ne itsellekkin tutuksi. Audin möin sitten yksityiselle ja nyt on neljä vuotta Cadillac ollut käytössä ja parempi on Audiin nähden ollut.
- Anonyymi
Onnea aloittajalle ansaitsemansa auton ratissa, minkä merkkinen se sitten lieneekin.
- Anonyymi
Kaivokselan Lexuksen myyjä ainakin on sellainen ylenkatsova snobi jätkä, ei paskaakaan ole kiinnostunut kauppaamaan Lexusta Toyotani tilalle. Vaikka olen siis ostanut autoni seinän takaa samasta liikkeestä uutena. Katselin sisällä uutta NX:ää ja kun menin tämän myyjäjätkän luo, teki kädellään stop-merkin ja alkoi pulisemaan kännykässään jostain helvetin futismatsista! Läksin samantein pois ja päätin mielessäni etten koskaan astu Lexus-putiikkiin. Vai että huippupalvelua? Pah!
- Anonyymi
Hauskoja nämä ihmiset jotka odottavat, että heille tuodaan punainen matto ja myyjät polvistuvat "rahamiehen" edessä. Kertoo pikkusieluisuudesta ja kuvitelmista olla todellinen rahamies.
Toinen on asiakasryhmä joka pelästyy ja menee lukkoon jos myyjä tulee heti välittömästi tarjoamaan apuaan.- Anonyymi
Höpöhöpö. Ei myyjän tarvitse kumartaa ja pokkuroida, kunhan ottaisi katsekontaktin ja kysyisi ystävällisen asiallisesti voiko auttaa. Ja jos pälättää puhelimessa, voisi vapaa-ajan puhelun keskeyttää hetkeksi ja palvella asiakasta. Se asiakas nimittäin saattaisi jopa ostaakin auton puljusta, jos vaan saisi normaalin myyntipalvelun. Jos eivät halua myydä niin mikäs sitten.
- Anonyymi
Ei niitä vasemmisto- demareille myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227