Haluaisin ostaa naisten käytetyt kertakäyttö käsineet kuulostaa varmaan hullulta mutta sitä olenkin :D
Naisten käytetyt kumihanskat
13
1337
Vastaukset
Mitäpä hullua siinä on. Onko väliä missä niitä hanskoja on käytetty?
- Anonyymi
Ei niin väliä missä hanskoja käytetty kunhan ovat hikiset
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin väliä missä hanskoja käytetty kunhan ovat hikiset
Muoviste halpis hanskat hikistyy enemmän kuin lateksiset.
- Anonyymi
Pitsi1 kirjoitti:
Muoviste halpis hanskat hikistyy enemmän kuin lateksiset.
Painu niuvanniemeen pipipää
- Anonyymi
Putin on hullu kusettaja.
- Anonyymi
Sinä sen kätyri
- Anonyymi
Työnnätkö ne perseesees vajakki
- Anonyymi
Kerro sun s-posti ;D
- Anonyymi
Täällä kans yksi joka on monet kumihanskat nuollut tai käyttänyt runkatessa kortsuna. Töistä näitä saa naisten käyttämänä.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä👍🏻
- Anonyymi
Meidän työpaikalla venäläistaustainen naissiivoojalla on oma pieni ns.siivoojan huone. Itte pyrin iltavuorossa lähteä viimeisenä, mutta sitä ennen käyn siellä runkkaa siivoojan hanskaan, kolhulippikseen, työtakkiin, ja kaikista kiihottavin on kun tietää, että siivooja laittaa ne päälleensä. Mälli kuivuu sopivasti aamuun
Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751