Naisille tiedoksi kun on avioeroja ollu yms

Anonyymi-ap

Siis kristityille älkää syyttäkö itseänne huonoista avioliitoista oikeesti koskaan, niin kuin se on kirjoitettu jumalansanaan että mies rakastakoon vaimoansa ja niin se myös on. Se rakkaus ei tarkoita sitä että alapää seisoo illalla ja sen jälkeen ei mitään. Älkää välittäkö niistä idiooteista ketkä syyttää teitä he ovat elämässään mitään aikaansaamattomia omaan napaan tuijottavia... no sanotaan kuitenkin ettei mene ihan haukkumiseksi että he ovat hieman kokemattomia jos näin voi sanoa elämä kyllä opettaa aikanaan kaikkia. Siksi ei ole hyvä ottaa miestä joka ei ole koskaan saanut pakkeja naiselta, hänen egonsa ei ole vielä kuollut. On hyvä että jos , no puhun naisille ja tytöille kun te tutustutte miehiin niin huolehtikaa siitä että se on saanut väh 1-3kertaa pakit koska muuten se on vähän no kauniisti sanottuna peitteet silmillä.

Itse olen saanut 3 kertaa, viimeinen rikkoi 10vuodeksi sydämen, voin kertoa että se avasi silmiä. Tosin en ole avioliitossa. Mutta, jotenkin vain oksennan niiden miesten päälle ketkä kohtelee huonosti naisiansa. Tietenkin siinä on naisella sitten vastuu, että jos siunaantuu hyvä mies, ei sitten hyväksikäytä sitä, varmaan senkin ymmärrät, kyllähän rakastava mies tekee kaiken mitä rouva käskee mutta jos pitää töissä käydä, hoitaa lapsia, tehdä ruokaa, siivota, ja hoitaa taloutta muutenkin yms ja siihen päälle vielä valitukset kaikesta että mikään ei mennyt oikein, niin kyllä rakastava mies sen kestää mutta suhteellisuuden tajua on hyvä olla, ettei käytä hyväkseen sitä rakkautta, niin voi myös tehdä. Voi nainen myöskin olla itsekäs, mutta mistä miehen rakkaus sitten jäähtyy, niin ehkä joudun vähän intuitioon turvata tai sitten mietin hetken....

Kun sehän on niin että jos mies rakastaa niin hän tekee ilomielin kaiken niin kuin nainen käskee vaikka olis fyysisesti niin paljon vahvempi että voisi yhdellä sormella nostaa seinälle. Mutta mistä miehen rakkaus jäähtyy!

Se oli vaikeampi kysymys, en nyt keksikään vastausta. Mulla se ei oo ikinä jäähtynyt, tosin en ole aviossa ollut. En oikein tiedä. Ehkä se jäähtyy siitä jos on liikaa yhdessä, ehkä välillä on hyvä olla omaakin aikaa. Emt.. siinäkin on vaara että se aika vietetään sopimattomissa paikoissa, mutta vaikka eri huoneissa välillä. Pienen hetken omassa rauhassa joskus, ehkä se voisi auttaa jotain emt. Tuli vaan mieleen. En osaa kyllä sanoa luulin tietäväni, mutta ei voi tietää sellaista mitä ei ole kokenut mä oon aina tykänny kaikista naisista.

21

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos ajatuksistasi. Olivat hyviä ja monipuolisia. Jokainen olemme yksilöitä ja kahta samanlaista liittoa ei ole...

Toivon onnea ja siunausta kaikille ihmissuhteille. Myös homopareille, vaikka homoutta pidänkin jonkinlaisena "luonnonoikkuna". Jumalan luomia kai ovat?

• Anonyymi

Homot joutuu helvettiin, kun se on sama asia kun avioliiton ulkopuolinen seksi, ei siis heterous ole synti vaan tehdä sitä avion ulkopuolella, homoja taas ei ole tarkoitettu yhteen joten he eivät saa avion Pyhyyttä siksi se on mahdotonta että he voisivat elää ilman huoruutta joka on kadottava synti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homot joutuu helvettiin, kun se on sama asia kun avioliiton ulkopuolinen seksi, ei siis heterous ole synti vaan tehdä sitä avion ulkopuolella, homoja taas ei ole tarkoitettu yhteen joten he eivät saa avion Pyhyyttä siksi se on mahdotonta että he voisivat elää ilman huoruutta joka on kadottava synti.

Tai siis en mä tiedä onko sekin jo synti itsessään olla homo, mutta itse näen syntinä vaan ne teot, koska eikai sille lopultakaan voi mitään millaisena syntyy, mutta sille voi että miten elää. Ja jos väkisin haluaa työntee keppinsä johonki, niin miksi se ei voi olla nainen vaikka olisikin homo? Juuri siksi koska he hakevat lihallisia nautintoja ja elämän hekumaa, kun sen tarkoitus on vain lisääntyä, ja koska he elävät hekumassa, en tiedä mutta ehkä se on Jumalan rangaistus että siinä missä he hekumaa toivoivat, sen Jumala otti heiltä pois ja salli heidän homoksi tulla tai syntyä. Ettei he hekumassaan saaneet hekumoida siinä mikä luonnollista on, kai se on jonkin näköinen rangaistus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis en mä tiedä onko sekin jo synti itsessään olla homo, mutta itse näen syntinä vaan ne teot, koska eikai sille lopultakaan voi mitään millaisena syntyy, mutta sille voi että miten elää. Ja jos väkisin haluaa työntee keppinsä johonki, niin miksi se ei voi olla nainen vaikka olisikin homo? Juuri siksi koska he hakevat lihallisia nautintoja ja elämän hekumaa, kun sen tarkoitus on vain lisääntyä, ja koska he elävät hekumassa, en tiedä mutta ehkä se on Jumalan rangaistus että siinä missä he hekumaa toivoivat, sen Jumala otti heiltä pois ja salli heidän homoksi tulla tai syntyä. Ettei he hekumassaan saaneet hekumoida siinä mikä luonnollista on, kai se on jonkin näköinen rangaistus?

Kun pitäisi aina pitää kirkkaana mielessä se että me olemme Pyhän Hengen temppelit ja miettiä tekojamme sitten suhteessa siihen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun pitäisi aina pitää kirkkaana mielessä se että me olemme Pyhän Hengen temppelit ja miettiä tekojamme sitten suhteessa siihen!

Ja tämän jälkeen ehkä sitten käsittääkin paremmin mikä on syntiä ja mikä ei, jos sen käsittää että olemme Pyhän Hengen temppelit niin kuin kirjoitettu on ja niin kuin myös on, ei ainoastaan puheessa vaan myös totisesti elämässä että Pyhä Henki asuu meissä tunnettavasti joka hetki. Ja siitä voi sitten miettiä että mitä on sopivaa tehdä sen Hengen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän jälkeen ehkä sitten käsittääkin paremmin mikä on syntiä ja mikä ei, jos sen käsittää että olemme Pyhän Hengen temppelit niin kuin kirjoitettu on ja niin kuin myös on, ei ainoastaan puheessa vaan myös totisesti elämässä että Pyhä Henki asuu meissä tunnettavasti joka hetki. Ja siitä voi sitten miettiä että mitä on sopivaa tehdä sen Hengen kanssa!

Ei siis liha Pyhä ole vaan Pyhä Henki asuu meissä joka hetki, ja siinä on hyvä pysähtyä miettimään että mitä on lihan kanssa sopivaa tehdä yhdessä tuon Pyhän Hengen kanssa! Sitä tarkoitin, ku vaito tulee vääntää aina kaikki väärinpäin.

Liha ei missään tapauksessa ole Pyhä se on selvä, mutta meillä on valta lihaamme ja sitä on hyvä koetella että onko se sopivaa tehdä mitä vaan Pyhän Hengen niinku kanssa, kun Pyhä Henki asuu meissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis liha Pyhä ole vaan Pyhä Henki asuu meissä joka hetki, ja siinä on hyvä pysähtyä miettimään että mitä on lihan kanssa sopivaa tehdä yhdessä tuon Pyhän Hengen kanssa! Sitä tarkoitin, ku vaito tulee vääntää aina kaikki väärinpäin.

Liha ei missään tapauksessa ole Pyhä se on selvä, mutta meillä on valta lihaamme ja sitä on hyvä koetella että onko se sopivaa tehdä mitä vaan Pyhän Hengen niinku kanssa, kun Pyhä Henki asuu meissä!

Yhdessä Pyhän Hengen kanssa jos näin paremmin muotoiltu. Ku ehkä vähän sopimatonta jos vaikka vieraat on kylässä ja isäntä makaa emännän kanssa keittiössä tää nyt oli tällainen yksinkertainen esimerkki. Mutta kaikki hävyttömyys ei istu yhteen siihen että meillä on Pyhä Henki läsnä meidän ruumiissa ja sitten me teemme irstautta niin se ei ihan ole taida olla sopivaa mutta jokainen koetelkoot itse ja tuntekoot mikä on Herran hyvä,otollinen ja täydellinen tahto, mutta yhdessä Pyhän Hengen kanssa!

• Anonyymi

Ootte kaikki naiset oikeesti tasapuolisesti yhtä ihania, miehet on vaan vähän erimaailmassa kasvaneita ja ei siksi ihan käsitä kaikkea, miten sen nyt kauniisti sanoisi, älyllisesti hieman tyhmempää väkeä. Suu käy vaan mutta aivokäyrässä ei näy mitään merkittävää muutosta yhtä suoraa vaan, mutta haluan sen vielä kuitenkin siitä muistuttaa että se tyhmyys on monille miehille selviytymiskeino työelämässä, kun aivot pitää heittää narikkaa välillä ku on fyysisesti raskasta, niin ehkä evoluutio on sitte ottanut miehiltä aivot kokonaan pois, naisen vähän yrittää sitäkin ymmärtää ettei ilman aivoja voi edes olla kovin älykäs vaikka yrittäisi.

Mutta ehkä se suuri ego on se varsinainen ongelma koska miehet kasvaa kukkojen maailmassa niinku lapsuuden vasta aikuisena ne kukot siis vain osa niistä alkaa hieman nöyrtymään, niin no varmaa naisillakin jotain vikoja, mutta pitäis käsittää nämä lähtökohdat. Mies on synnynnäinen kukko, en tiedä mikä nainen on mutta se pitäis kukko saada jotenkin nöyräksi ennen kuin menette avioon. Ei oikein muuta kirkastu.

Ei siis teissä naisissa mitään vikaa ole. Teillä on hyvä asenne elämään, ja se on selvä että sitten hieman käy hermoille joku no ei niin hyvällä asenteella ja moraalilla varustettu joka kuitenkin luulee ymmärtävänsä ja tietävänsä kaiken ja luulee olevansa joku puoljumala,

Mutta sitten on myös tapauksia että nainen ei näe sitä miehen rakkautta ja ikään kuin aukoo päätänsä sen rakkauden päälle, silloin voi rakkaus tai rakastaminen käydä työlääksi, jos aina saa vaan pelkkää haukkua, sitä kannattaa naistenkin miettiä että ei se varmaan ainakaan paranna sitä tilannetta että lyttää alas, kokeile vaikka pussata poskelle tai halata ja kysy sen jälkeen siitä asiasta mikä vaivasi esimerkiksi. En tiedä toimiiko mutta jotain vaihtoehtoja kannattaa tuolle huutamiselle miettiä kun esimerkiksi minä en ole ihan terve ihminen jos joku huutaa mulle, niin mulla tekee mieli tappaa se ihan oikeasti ei ole mikään vitsi, ku mun aivot sekoo vaa.

Ni vois vähän miettiä puolin ja toisin.

• Anonyymi

Atte puhui itsensä pussiin, "avioliitto ei perustu rakkauteen, tunteet voivat vaihtua, avioliitto perustuu jumalansanaan!"

No mitäs Atte Jumalansa sanoo?

Mies rakastoon vaimoansa niin kuin itseänsä!

Atte kun sinä olet miljonääri niin sinä et edes tiedä mitä on elämä, ei millään pahalla, pysy sinäkin vain sanassa!

Mies rakastakoon vaimoansa se on jumalansana ja jokainen Mies joka sen hylkää olkoot kirottu sekä hänen avioliittonsa! Aamen!

• Anonyymi

Älkää uskoko naiset Attea se yrittää sanoa että miehen rakkaus on kova alapää, mutta se valehtelee, Jumalansana sanaa että niin kuin itseänsä se tarkoittaa sitä kuuletko rakas nainen, jos mies lyö sinua, hän on velvollinen lyömään myös itseänsä, jos hän puhuu sinulle huonosti hänen tulee puhua niin myös itselle jos hän ei ole yhdessä sinun kanssasi, ei hän myöskään ole kelvollinen olemaan itsensä kanssa omassa ruumiissaan vaan pitää tapettaman!

Niin se lukee raamatussa kun se sanoo "niin kuin itseänsä!"

Jos ei mies viihdy naisen kanssa, ei hän voi myöskään itsensä kanssa olla sitten.

• Anonyymi

Minä pysyn sanassa vaikka pitäisi kaikkia saarnaajia ja enkeleitä vastaan puhua. Ihan sama, mutta en minä ole eriseurainen, minä vain pysyn Jumalansanassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pysyn sanassa vaikka pitäisi kaikkia saarnaajia ja enkeleitä vastaan puhua. Ihan sama, mutta en minä ole eriseurainen, minä vain pysyn Jumalansanassa!

Tässä pitää eriseuraisia vastaan puhua ja sitten pitää puhua myös sitä vastaan jonka puolella on, ei täs oo mitää järkee enää, ku kaikki on väärässä eikä kukaan pysy jumalansanassa! Ei oikeat eikä väärät!

• Anonyymi

Kun se on ihan sama mitä Atte sinä tunnet, kun kysymys on rakastamisesta eikä itse tunne rakkaudesta vaan teosta on kysymys tässä paikassa ei tunteesta!

Ja vaikka sinä et tuntisi rakkautta, niin sinähän kaivat sen rakastamisen vaikka verinahasta ja lopetat sen omaan napaan tuijottamisen.

• Anonyymi

Mä tuun murheelliseks ku mun pitää saarnaajia nuhdella mutta mun on pakko ku ne ei pysy jumalansanassa. Silti Henki oli vahvempi kuin sana, ja siinä nähtiin taas Paavalin sanat heb13. toteen ettei kristitty vahvistu ruoasta vaan armosta, eli vaikka Atte puhuikin mitä sattuu niin silti Jumalan Henki oli väkevämpi ja sai ihmiset anomaan syntejään anteeksi eli armo oli ruokaa eli sanaa väkevämpi, ruokana taisi olla perunoita mutta armona Kristuksen Henki joka puhalsi seurakunnan ylitse vaikka saarnamies puhuikin mitä sattuu!

Se paikka mies rakastakoon vaimoansa niin kuin itseänsä ei tarkoita rakkauden tunteita vaan rakkauden tekoja!

Ja jos joku vielä ei ymmärrä tätä mä tuun lyömään sua henk kohtaisesti nyrkillä päin naamaa, sun nenän lyttyyn, mua niin sääliks naiset, ku miehet on tommosia vajaa älyisiä ja itsekkäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tuun murheelliseks ku mun pitää saarnaajia nuhdella mutta mun on pakko ku ne ei pysy jumalansanassa. Silti Henki oli vahvempi kuin sana, ja siinä nähtiin taas Paavalin sanat heb13. toteen ettei kristitty vahvistu ruoasta vaan armosta, eli vaikka Atte puhuikin mitä sattuu niin silti Jumalan Henki oli väkevämpi ja sai ihmiset anomaan syntejään anteeksi eli armo oli ruokaa eli sanaa väkevämpi, ruokana taisi olla perunoita mutta armona Kristuksen Henki joka puhalsi seurakunnan ylitse vaikka saarnamies puhuikin mitä sattuu!

Se paikka mies rakastakoon vaimoansa niin kuin itseänsä ei tarkoita rakkauden tunteita vaan rakkauden tekoja!

Ja jos joku vielä ei ymmärrä tätä mä tuun lyömään sua henk kohtaisesti nyrkillä päin naamaa, sun nenän lyttyyn, mua niin sääliks naiset, ku miehet on tommosia vajaa älyisiä ja itsekkäitä.

Nuoret liikuttuivat Aten kertomuksista, kuuntelin ja tippa tuli silmään!

• Anonyymi

Joku luulee etten kristittyinä pidä ku haukun, ei siitä ole kysymys. Ku. He eivät vaan ymmärrä että se rakkaus ei merkitse tunnetta vaan tekoa, aina kun Raamattu puhuu rakkaudesta niin kysymyksessä on teko eikä tunne, ihmiset eivät vain äkkää sitä, en tiedä mistä johtuu olen siitä 2vuotta yrittänyt jo vihjaillen sanoa läheisillekin.

• Anonyymi

Kun se sanoo niin kuin itseäsi, tunteeko joku todella viehätysvoimaa itseänsä kohtaan? En minä ainakaan. Kysymyksessä on siis rakkauden teot! Huolenpito, välittäminen maallisesti sekä hengellisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun se sanoo niin kuin itseäsi, tunteeko joku todella viehätysvoimaa itseänsä kohtaan? En minä ainakaan. Kysymyksessä on siis rakkauden teot! Huolenpito, välittäminen maallisesti sekä hengellisesti!

Mutta ette ymmärrä sitä vaikka minä ihan selkeällä suomenkielellä kirjoitan, en tiedä onko teillä ymmärryksessä vikaa vai luetun ymmärtämisessä mutta olen jo 2vuotta salaa toivonut että te alkaisitte ymmärtämään mitä tämä rakkaus todella on eli tekoja mutta ette ymmärrä.

• Anonyymi

Avioliiton perusta on siis rakkaus!

Jos vain sen oikein ymmärrät mitä tämä rakkaus tarkoittaa eli tekoja ei tunteita! Ja nämä teot ovat maallisia sekä hengellisiä!

Mutta veltto mies jolta puuttuu rakkauden teot maalliset sekä hengelliset siis vaimoansa kohtaan, niin se on aivan varma että avioliitto ei mene niin hyvin!

Ei siihen tarvitse kovin korkeaa älykkyyosamäärää ymmärtääkseen sen. Mutta ilmeisesti se on liikaa vaadittu.

Elämän pitäis mennä niin, että nainen vain tyydyttää Aten ja muitten miesten tarpeet mutta naisille ei tarvitse tehdä mitään, he ovat vain esineitä mihin mies tyydyttää tarpeensa ja sen jälkeen pelkkää ilmaa!

Kuule Atte ja muut kristityt se ajatus on syvältä itsekkyydestä sieltä mistä ne kaikki siat tulivat silloin kun sinä vielä sinkku olit sieltä samasta lähteestä!

Mutta rakkauden teot ovat toisesta lähteestä! Siitä voisi keskustella myös. En nyt jaksa enempää.

• Anonyymi

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2085
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1284
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1189
    4. 149
      1072
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      769
    Aihe