Valtava mela!

Anonyymi-ap

Juu en ole työntämässä löylykauhaa kakkoseen enkä ole unta näkevä urpo mutta tänään Kuopion uimahallin saunassa näin semmosen kalun että Hu Hu!!Mies retkotti minua vastapäätä jalat harallaan ja mahti mela oli ainakin 17/5 cm löysänäkin ja kivekset kuin kaks omenaa ja terskan päässä oli kuin olis 🍅 ollut!!!

66

3098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehinen näky.

    • Anonyymi

      Alkoiko ottaa eteen?

      • Anonyymi

        Juu tuulitunnelissa kävi veto


    • Anonyymi

      Porvoon uimahallissa oli keskiviikkona myös aivan jäätävä kyrpä. Kyrpä oli kuin luolamiehen nuija ja se retkotti melkein polviin asti.
      Siinä kävi niin, että toinen pienimunainen mies tuli täytetyn löylyämpärin kanssa saunaan ja kysyi, että kuka on löylymestari. Minä sitten osoitin tätä jättikullimiestä ja sanoin, että eiköhän se tuo mies ole. Kaikki muut olivat samaa mieltä. Isomunaisin heittää aina löylyt. Siinä on pienempimunaisten turha selitellä.

      • Anonyymi

        Minimunat vinkukoot nysiään alalauteilla.


      • Anonyymi

        Olet minimuna.


      • Anonyymi

        Mutta selittelit sen havaintona täällä nyt kuitenkin!
        Kysymättä lupaa asianomaiselta kuten muutkin "heterot kiihotuksissaan" täällä kiimansa ja puutteensa lumoissa jakavat näkemäänsä!
        Ei kai he uimassa ja saunoissa käy siksi että kiitottaisivst "kaappi- ukm" tai homoja!?


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on, että uimahalliin mennään ennenkaikkea esittelemään kulleja. Turha luulo, etteikö juuri sinun kulliasi mittailla sivusilmällä.
      Pienikulliset ovat suihkussa maha seinäänpäin. Isokulliset saavat olla selkä seinäänpäin ja esitellä perhekalleuksiaan.

      • Anonyymi

        joitakin saa vieläpä imaista nopeesti


      • Anonyymi

        Kai tiedät että sen pituus löysänä ei kerro mitään sen pituudesta kovana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että sen pituus löysänä ei kerro mitään sen pituudesta kovana?

        Tuo on pienimunaisten juttuja. Jos lauteilla lepää valtava lihanuija, niin kyllä se on miehelle ylpeyden aihe. Turha siinä on selitellä, että kyllä tämä pieni nysäkulli tästä muuttuu isoksi seisokissa. Uimahallissa esitellään nimenomaan roikkuvia kulleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pienimunaisten juttuja. Jos lauteilla lepää valtava lihanuija, niin kyllä se on miehelle ylpeyden aihe. Turha siinä on selitellä, että kyllä tämä pieni nysäkulli tästä muuttuu isoksi seisokissa. Uimahallissa esitellään nimenomaan roikkuvia kulleja.

        Voihan niitä esitellä mutta kuten sanoin että pituus löysänä ei kerro mittaa kovana.
        Tämä sattuu olemaan fakta josta voit itse ottaa selvää jos osaat ja uskallat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pienimunaisten juttuja. Jos lauteilla lepää valtava lihanuija, niin kyllä se on miehelle ylpeyden aihe. Turha siinä on selitellä, että kyllä tämä pieni nysäkulli tästä muuttuu isoksi seisokissa. Uimahallissa esitellään nimenomaan roikkuvia kulleja.

        Täytyy olla aika huono itsetunto jos sitä lähtee uimahalliin esittelemään 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla aika huono itsetunto jos sitä lähtee uimahalliin esittelemään 😂😂😂

        Niin no, jos ei ole mitään esiteltävää, niin voihan sitä yrittää olla niin ettei asia itseään koske. Vatsapuoli sitten seinää vasten suihkussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, jos ei ole mitään esiteltävää, niin voihan sitä yrittää olla niin ettei asia itseään koske. Vatsapuoli sitten seinää vasten suihkussa.

        Kirjoituksesi kertoo että olet mentaliteetiltä erittäin lapsellinen, puhut pikkumunista ja et selvästikään ymmärrä peniksen anatomiasta.
        Ei kukaan kypsä ja terve mies lähde penistään esittelemään minnekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi kertoo että olet mentaliteetiltä erittäin lapsellinen, puhut pikkumunista ja et selvästikään ymmärrä peniksen anatomiasta.
        Ei kukaan kypsä ja terve mies lähde penistään esittelemään minnekään.

        Uuuu... pienimunainen mies vikisee. Jos ei ole mitään esiteltävää, niin turha siinä on sitten edes miettiä esittelyä. Se on aika yksinkertaista lopulta. Vaimo vakuuttelee, että ihan hyvä se on. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää.. ja samalla vaimo muistelee nuoruusvuosien isokullisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan niitä esitellä mutta kuten sanoin että pituus löysänä ei kerro mittaa kovana.
        Tämä sattuu olemaan fakta josta voit itse ottaa selvää jos osaat ja uskallat.

        Kuka helvetti siellä uimahallissa on kalu kovana? Siellä riiputetaan rennosti ja muka-vahingossa pestään tukkaa niin, että kalu on näyttävästi esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuu... pienimunainen mies vikisee. Jos ei ole mitään esiteltävää, niin turha siinä on sitten edes miettiä esittelyä. Se on aika yksinkertaista lopulta. Vaimo vakuuttelee, että ihan hyvä se on. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää.. ja samalla vaimo muistelee nuoruusvuosien isokullisia miehiä.

        Minä en vikise kerron vain sinulle faktoja ihmisen sukupuolielinten anatomiasta ja että miten lapsellisen kuvan annat itsestäsi.
        Edelleen kirjoituksestasi huomaa lapsellisuutesi ja tietämättömyytesi.
        Nähtävästi totuus satuttaa sinua ja et pysty kirjoittamaan yhtäkään älykästä vastausta.

        Itseasiassa minulla on keskivertoa isompi mutta en minä tee siitä minkäänlaista numeroa missään.
        Oikeasti ne jotka omistaa ison eivät sitä kehuskele netissä ja tee asiasta numeroa.
        Sinussa näyttää ainoa suuri asia olevan tietämättömyytesi.
        Vihje: naisia eivät kiinnosta lapselliset miehet joilla on suuret luulot itsestään ja jotka eivät pysty edes järkevään keskusteluun.

        Toivottavasti vielä kypsyt aikuiseksi ja saat elämässä kokemusta 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helvetti siellä uimahallissa on kalu kovana? Siellä riiputetaan rennosti ja muka-vahingossa pestään tukkaa niin, että kalu on näyttävästi esillä.

        Ja kuten sanoin että jokainen joka tietää anatomiaa tietää että löysän peniksen pituus ei kerro millainen on kovana, sinulla taitaa olla myös oppimisvaikeuksia.

        Kukaan terve ja hyvän itsetunnon omaava aikuinen ei "vahingossa" esittele penistään toisille miehille.

        Nolaat itsesi jokaisessa viestissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vikise kerron vain sinulle faktoja ihmisen sukupuolielinten anatomiasta ja että miten lapsellisen kuvan annat itsestäsi.
        Edelleen kirjoituksestasi huomaa lapsellisuutesi ja tietämättömyytesi.
        Nähtävästi totuus satuttaa sinua ja et pysty kirjoittamaan yhtäkään älykästä vastausta.

        Itseasiassa minulla on keskivertoa isompi mutta en minä tee siitä minkäänlaista numeroa missään.
        Oikeasti ne jotka omistaa ison eivät sitä kehuskele netissä ja tee asiasta numeroa.
        Sinussa näyttää ainoa suuri asia olevan tietämättömyytesi.
        Vihje: naisia eivät kiinnosta lapselliset miehet joilla on suuret luulot itsestään ja jotka eivät pysty edes järkevään keskusteluun.

        Toivottavasti vielä kypsyt aikuiseksi ja saat elämässä kokemusta 👍

        Järkevään keskusteluun S24 seksi-palstalla?? Taidat olla aikamoinen tylsimys tekstisi perusteella. Ei kiinnosta nuo faktat. Oletko koskaan nähnyt uimahallissa seisovaa kyrpää? Siellä ollaan rennosti velttona. Kuka pölhökustaa tulee tänne keskustelemaan viisaita. Olet hieman pöljä, jos sellaista kuvittelet.
        Nyt kuule kyrpä rennosti roikkumaan ja esittelykierrokselle. Löysää kravattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevään keskusteluun S24 seksi-palstalla?? Taidat olla aikamoinen tylsimys tekstisi perusteella. Ei kiinnosta nuo faktat. Oletko koskaan nähnyt uimahallissa seisovaa kyrpää? Siellä ollaan rennosti velttona. Kuka pölhökustaa tulee tänne keskustelemaan viisaita. Olet hieman pöljä, jos sellaista kuvittelet.
        Nyt kuule kyrpä rennosti roikkumaan ja esittelykierrokselle. Löysää kravattia.

        En ole todellakaan tylsimys mutta keskustelen asiallisesti tuntemattomien kanssa netissä.
        Olen siviilielämässä sosiaalinen, hauska, käytöstavat omaava, hieman poikamainen jolla pilkettä silmäkulmassa.
        Ei tietenkään faktat kiinnosta tuollaista lapsenmielisiä.
        Vastasin sinun lapselliseen ensimmäiseen vastaviestiin ja aloit entistä enemmän kirjoitella naurettavuuksia.

        Hyvää lauantain jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole todellakaan tylsimys mutta keskustelen asiallisesti tuntemattomien kanssa netissä.
        Olen siviilielämässä sosiaalinen, hauska, käytöstavat omaava, hieman poikamainen jolla pilkettä silmäkulmassa.
        Ei tietenkään faktat kiinnosta tuollaista lapsenmielisiä.
        Vastasin sinun lapselliseen ensimmäiseen vastaviestiin ja aloit entistä enemmän kirjoitella naurettavuuksia.

        Hyvää lauantain jatkoa.

        Asiallista keskustelua roikkuvista kulleista S24 sekopäiden seksipalstalla? Saahan sitä yrittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että sen pituus löysänä ei kerro mitään sen pituudesta kovana?

        kovettuuko ees vai lähteekö veri päästä ja taju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla aika huono itsetunto jos sitä lähtee uimahalliin esittelemään 😂😂😂

        Pidä sinä vaan se naamasi seinään päin ja itsetunto kovana, kun muut pesevät itsejään.

        Moniko nainen miettii nähdessään kahden miehen alastomana, että "Ehkä tuosta pikkupippelistä kasvaa mahtimela. Pidän arpaleikeistä".

        Vai miettisikö kuitenkin että "Enpä ole koskaan sellaista isoa meisseliä nähnyt joka lyhenisi kun se kovettuu!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi kertoo että olet mentaliteetiltä erittäin lapsellinen, puhut pikkumunista ja et selvästikään ymmärrä peniksen anatomiasta.
        Ei kukaan kypsä ja terve mies lähde penistään esittelemään minnekään.

        Ei tietenkään, ei ainakaan ne, "terveet" ja pienimunaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en vikise kerron vain sinulle faktoja ihmisen sukupuolielinten anatomiasta ja että miten lapsellisen kuvan annat itsestäsi.
        Edelleen kirjoituksestasi huomaa lapsellisuutesi ja tietämättömyytesi.
        Nähtävästi totuus satuttaa sinua ja et pysty kirjoittamaan yhtäkään älykästä vastausta.

        Itseasiassa minulla on keskivertoa isompi mutta en minä tee siitä minkäänlaista numeroa missään.
        Oikeasti ne jotka omistaa ison eivät sitä kehuskele netissä ja tee asiasta numeroa.
        Sinussa näyttää ainoa suuri asia olevan tietämättömyytesi.
        Vihje: naisia eivät kiinnosta lapselliset miehet joilla on suuret luulot itsestään ja jotka eivät pysty edes järkevään keskusteluun.

        Toivottavasti vielä kypsyt aikuiseksi ja saat elämässä kokemusta 👍

        Varmasti voi olla sinulla keskivertoa isompi, ei siinä mitään. Ei sitä kukaan epäile.

        Mutta montako kertaa olet saanut pillua tai persettä, riippuen siitä kummasta satut pitämään? Taitaa saldosi olla aika pyöreä nolla koska uimahallissakin tuijottelet aina seinää "kovalla itsetunnollasi".

        Ei. Naisia ei kiinnosta lapselliset miehet. Naisia sattuu kiinnostamaan isokulliset pienikullisia enemmän ja tämä sattuu olemaan fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan niitä esitellä mutta kuten sanoin että pituus löysänä ei kerro mittaa kovana.
        Tämä sattuu olemaan fakta josta voit itse ottaa selvää jos osaat ja uskallat.

        Täällä on puhe nyt löysästä uimahallikullista. Uimahallissa se on yks hiton hailee, että mikä on kullin anatomia. Voit itse googlettaa pukukopissa vaikka faktoja peräpukamista. Jos on kulli löysänä polviin asti, niinkuin Matti Nykäsellä alastonkuvissa, niin kyllä se katseita kerää lauteilla. Nysäkulleja ei kukaan vilkuile salaa. Löylyt heittää isokullisin mies. Son jämpti niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole todellakaan tylsimys mutta keskustelen asiallisesti tuntemattomien kanssa netissä.
        Olen siviilielämässä sosiaalinen, hauska, käytöstavat omaava, hieman poikamainen jolla pilkettä silmäkulmassa.
        Ei tietenkään faktat kiinnosta tuollaista lapsenmielisiä.
        Vastasin sinun lapselliseen ensimmäiseen vastaviestiin ja aloit entistä enemmän kirjoitella naurettavuuksia.

        Hyvää lauantain jatkoa.

        Sä olet siviilielämässä pienimunainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla aika huono itsetunto jos sitä lähtee uimahalliin esittelemään 😂😂😂

        ei taida "saada" muualta


    • Anonyymi

      Armeijassa aikanaan oli tupakaverilla ns hevosen vehkeet ja muuten hoikka ja normi mittainen mies. Olitiin sitten komppanjan saunassa ja noin viisikymmentä poikaa tuijottaa kun kaveri tulee löylyihin ja tottuneesti tuuma " mitä tuijotatte, kutistuu se teilläkin kylmässä suihkussa"

    • Anonyymi

      et käynyt heti kiinni minä ainakin olisin kokeillut

    • Anonyymi

      Minä kävin noin kuukausi sitten uimahallissa ja suihkussa ja saunassa vanhempi mies tuijotteli minua sinne ihan suoraan jatkuvasti.
      En tiedä sen pituutta löysänä mutta kovana se on 27,5 cm, enkä sitä mielellään kyllä esittele 🤷‍♂️

      Kuitenkin uimisen jälkeen menin uimahallin kahvioon ja kohta tämä mies istuutui samaan pöytään.
      Jutteli niitä näitä ja kyseli käynkö usein uimassa jne.
      Sitten se kysyi että lähdenkö seuraksi syömään kun ei ole ehtinyt vielä syömään 🤷‍♂️

      T: FinnishViking

      • Anonyymi

        kyllä kait jokainen haluis kokeilla miltä tuntuu pepussa tollanen


      • Anonyymi

        Lähditkö mukaan viikinki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähditkö mukaan viikinki?

        En lähtenyt, en ole homo tai edes bi.

        T: FinnishViking


    • Anonyymi

      No sanotaanko että häkellyin hieman siitä näystä ja ehkä hieman hävetti kun kun tajusin tujottavani suoraan hänen jalkojen väliä🤤Varmaan hänkin huomas mutta uskon että on tottunut tuijotuksen koska ei reagoinut mitenkään!!Jäi vielä löylyihin kun poistuin ja ehkäpä hänellä oli hieman vekkuli ilme kasvoillaan😄

    • Anonyymi

      Aina varmin tapa ja keino saada miehet ja pojat kommentoimaan avausta on ottaa otsikkoon SUURI KALU, KYRPÄ. MELA, PENIS TAI KULLI!
      JA luonnollisesti aiheeseen kommentoijat eivät ole pääasiassa homoja tai bimiehiä, vaan kulleista yms. muuten vaan kiinnostuneita jostain kumman syystä jota en ymmärrä!?
      He ns. heteromiehethän toistaa aina ettei seksuaalinen "kokemus tai kaksikaan tee heistä homoja"!?
      Mutta heterouden suojassa he voivat jatkaa fantasioiden tai jopa seuraa hakemalla miehistä, joilla on kookas kalu muusta ei niinkään väliä!?
      Seksipalstalla on aika vähän ns. puhtaasti homomiehiä mutta näitä "kaapussa viihtyviä" homoilemisesta fantasioivia on merkittävä määrä!
      Joillain tapa, myös nainen sekoitetaan tähän heidän kuvioon jolloin nainen antaa
      selustaa harrastaa miesten seksiäkin!
      Outoa, mutta tapansa kullakin!🤔😣😔

    • Anonyymi

      vois olla mahtavaa jos sais meneen peppuunsa kyllä tuntus

    • Anonyymi

      Ero pienimunaisella miehellä ja isomunaisella miehellä on kuin škoda-miehellä ja audimiehellä. Siinä missä škoda-mies selittelee, että tämä on hyvä kauppakassi ja auto siinä missä muutkin.. niin audimies kurvaa näyttävästi paikalle ja saa ihailuja osakseen. Škoda-mies jurnuttaa Keravan ostarin parkkihallissa, kun taas audimies ajaa euroopan läpi näytöstyyliin.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät kenelle on iso ja kenellä pieni?


    • Anonyymi

      Kunnon herkkutatti ja savottamiehen pallit.
      Niistä se mies tunnetaan.

      • Anonyymi

        Nyt et puhu itsestäsi.


    • Anonyymi

      Olikos kylän suurin kypärä ja letkuletkeä,
      ei hommat kestä montaa hetkeä.

    • Anonyymi

      Minä pesen uimahallin suihkussa kalun saippualla niin että teen useita runkkausliikkeitä, vetele reilusti esinahkaa taakse, välillä pesen kiveksiä ja peppua, sormen annan upota peppureikään.

      • Anonyymi

        Pesetkö omia vai yllättyneen ventovieraan vehkeitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesetkö omia vai yllättyneen ventovieraan vehkeitä?

        Siinäpä sulle pohtimista.Älä kumminkaan oota et joku tulis sulta pesee.Meehän pesulle mars mars.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sulle pohtimista.Älä kumminkaan oota et joku tulis sulta pesee.Meehän pesulle mars mars.

        Jos mä vaikka yritän vaivihkaa vinkata silmällä sulle ja osoitan samalla kassejani, niin hoituuko homma? Ihan heteromeiningillä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä vaikka yritän vaivihkaa vinkata silmällä sulle ja osoitan samalla kassejani, niin hoituuko homma? Ihan heteromeiningillä tietysti.

        Juu käy kunhan linkotaan sut ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu käy kunhan linkotaan sut ensin.

        Yritin keksiä mitä linkominen on, mutta sivistykseni taso ei riitä. En tunne homostelun sanastoa ja koodeja uimahallissa. Kyrvät kyllä mittailen sivusilmällä, mutta se on eri asia.


      • Anonyymi

        Kahden 100% heteromiehen katseet vain kohtaavat uimahallin suihkussa. Kumpikaan ei mahda näille uusille tunteilleen mitään. Sinä ja minä.
        Olkoon tämä viimeinen ajatus tänään kun nukahdat.


    • Anonyymi

      Karavaanarit on tunnetusti hemmetin tarkkoja näissä asioissa. Kävi kerran niin Leppävirran leirintäalueella, että yksi nuori sälli meinattiin joukolla piekseä. Oli hunsvontti mennyt ottamaan löylykauhan isokullisen Rahikaisen kädestä.. meinas käydä huonosti pojalle. Oppi varmaan kerrasta ettei kannata ruveta sääntöjä rikkomaan. On muuten Rahikaisen vaunu joka vuonna parhaimmalla paikalla ja emäntä kulkee päärakennuksessakin kuin omistaja konsanaan.

      • Anonyymi

        Panitteko sälliä perseeseen?


    • Anonyymi

      Minä näin kerran uimahallin suihkussa ison melan, ja se oli aika hyvässä seisokissa. Tunsin sitten kun itsellä alkoi kalu jäykistyä. Äkkiä lähdin vessaan päin ja kalu paisui koko ajan. Kiireellä tempaisin ensimmäisen vessan oven auki ja olin jo menossa loppiin, kun tajusin että siellä oli joku tyyppi runkulla. Pari sekuntia seisoin hölmönä siinä ovella ja tuijotin sen kalua, ja sekin katsoi minun kalua, oli jo siinä vaiheessa aivan kankena. Sitten vain totesin että anteeksi häiriö ja menin viereiseen koppiin purkamaan paineet. Raivolla runkkasin kaluani, ja naapurikopista kuulin myös melkoista läiskettä, kun se kaveri jatkoi runkkaamista. Jos olisin ollut rohkeampi, olisin mennyt siihen ensimmäiseen koppiin ja imenyt sen kalun viimeiseen pisaraan asti.

    • Anonyymi

      Jassoo. Mulla on isompi.

    • Anonyymi

      Mun mulkku on vähintään samankokoinen kuin sun mulkku.

    • Anonyymi

      Miksi toit kotiimme, mies, pesäpallomailan?

    • Anonyymi

      Missä se on nyt?

    • Anonyymi

      Inhoat pesäpallourheilua.

    • Anonyymi

      Wanha ukko jo olet, ihan pian 58.

    • Anonyymi

      Oho ookkona homo

    • Anonyymi

      Kauhea ajatuss naiseltakin, että olisi noin iso. Sellainen keskimittainen on sopiva.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe