Jospa kolmas kerta toden sanoisi

Anonyymi-ap

Kuntiin tarvitaan teollisia työpaikkoja, se on selvä asia. Oulaisiinkin niitä on saatu. Esimerkiksi Sievin jalkine ja entinen Rautaruukki tulivat Oulaisiin ja ovat pysyneet.
On ollut kaksi onnenkantamoistakin, jotka aluksi näyttivät oikein hyviltä: Flectronix ja Lehto. Molemmat toivat kaivattuja työpaikkoja, mutta sitten tuli torpedo Oulainen-laivan kylkeen. Flectronixin koneet haettiin Puolaan ja halli tyhjeni. Se oli suuri menetys kaupungillemme. Lehto oli toinen toivonantaja. Aluksi meni hyvin. Ihmisiä otettiin töihin. Sitten yrityksen urakat muualla menivät penkin alle. Oulaisten tehtaatkin hiljenivät, mutta eivät sentään kokonaan, kuten Flectronix aikoinaan.
Nyt olemme jännittävässä tilanteessa. Mikä on yritys, joka on Oulaisiin tulossa? Onko se tarpeeksi suuri ja luotettava? Tuleeko siitä kaupunkimme pelastaja vai tuhoaja.
Ei voi kuin toivoa parasta, vaikka tämä sanonta suuri klisee onkin. Eihän mitään saa, jos ei ota riskejä.

14

1933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutama vuosi ja halli tyhjä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176958877

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Se on AKKUTEHDAS.

• Anonyymi

Se on AKKUTEHDAS.

• Anonyymi

Vai AKUNTEHDAS

• Anonyymi

"Mikä meitä laiskoja laulattaa, helppo raha ja elämä naurattaa..." Ei syytä ole olla onneton, työpaikkamme Akun Tehdas oon.."!

• Anonyymi

Luultavasti edes Esson baarissa
        Ei vielä osata arvellakaan vastausta tähän
        Dilemmaan että mikähän toimija on
        Etsiytymässä tänne paikkakunnalle
        Näinä aikoina se selvinnee?

• Anonyymi

Tiedottaminen ja avoimuus Pohjoiskorea-tasoa. Ehkä vähän alle. Vaikka verorahoilla mennään!

• Anonyymi

Isot firmat ovat aina riskejä, kun työllistävät paljon ja poislähtiessään päinvastoin. Yritettävä on kuitenkin. Siitä, mikä tämä uusi firma on, ei ole tavan väellä vielä tietoa. Ehkä sen saamme kevään mittaan kuulla.

• Anonyymi

Tulee se flextroniks takaisin, sama firma, mutta leden group nimellä.

• Anonyymi

Sama firma😅 Leden groupilla ei ole mitään tekemistä Flexin kans. Muuta kuin ehkä muutama työntekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama firma😅 Leden groupilla ei ole mitään tekemistä Flexin kans. Muuta kuin ehkä muutama työntekijä.

On melko paljonkin yhteistä. Ojalahan oli ennen flextroniks....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On melko paljonkin yhteistä. Ojalahan oli ennen flextroniks....

Eikös jo nurin mennyt teho filterkin kuulunut silloin flextroniksiin?

• Anonyymi

Teslan kokoonpanotehdas tullee,huoltiksella tiedettiin melko varmaksi tämä assia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe