Audissa 80 2.0E -92 keskuslukitus lakkasi toimasta laakista. Autossa on myös Defan kauko-ohjaus keskuslukitukselle ja hälyttimelle. Myös kauko-ohjain lakkasi samalla toimimasta lukituksen osalta. Hälytin kyllä toimii. Missähän vika? Sulake on OK.
Keskuslukitus rikki
3
747
Vastaukset
loppu, arvailen.
Tyypillisiä tarpeettomia hilavitkuttimia, jotka nostavat auton hintaa ja huolto-/korjauskustannuksia antamatta sille yhtään mitään lisäarvoa. Tällaisilla sitten nippelivillet elvistelevät...- juu
tarkista kuskin puolen etuoven välistä.onko johot mennyt poikki.mulla lakkas toimimasta omasta ja siinä vika että johot oli mennyt poikki oven välistä.yhistin ne sokeri palalla ja on pelannut sen jälkeen hyvin.katso myös apurin puolen oven välistä koska johot menee myös sieltä välistä.
- jpd
Epäilisin hyvin vahvasti keskuslukituksen alipainepumpun pettämistä, sijaitsee muistaakseni hattuhyllyn alla kuljettajan puolella, musta noin nyrkin kokoinen möykky, siihen tulee 1kpl sähköliitin ja alipaine letku kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594