Ahhh... Kiimasena hieron mun tiukkaa neitsyt pillua. Haaveilen, et ois joku mies jonka naamalle istua. Et saisin painaa mun pehmeän posliini pillun jonku suuta vasten.
Märkä pillu, tuutko nuolemaan?
Anonyymi-ap
7
302
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun naamalle saa istua , mutta pillua voin nuolla kyllä😜
- Anonyymi
Aloittaja on trolli.
- Anonyymi
Nimenomaan. Kukapa täällä ei olisi. Eihän täällä koko suoli24palstalla olekaan yhtään mitään muuta kuin pelkkiä trolleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kukapa täällä ei olisi. Eihän täällä koko suoli24palstalla olekaan yhtään mitään muuta kuin pelkkiä trolleja
Tuo on totta. Mutta saa mun naamalle trollitkin istua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Mutta saa mun naamalle trollitkin istua.
Ja pieraista siinä samalla
Ainahan pipari maistuu..
- Anonyymi
Idiootti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809