Ahhh... Kiimasena hieron mun tiukkaa neitsyt pillua. Haaveilen, et ois joku mies jonka naamalle istua. Et saisin painaa mun pehmeän posliini pillun jonku suuta vasten.
Märkä pillu, tuutko nuolemaan?
Anonyymi-ap
7
636
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun naamalle saa istua , mutta pillua voin nuolla kyllä😜
- Anonyymi
Aloittaja on trolli.
- Anonyymi
Nimenomaan. Kukapa täällä ei olisi. Eihän täällä koko suoli24palstalla olekaan yhtään mitään muuta kuin pelkkiä trolleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kukapa täällä ei olisi. Eihän täällä koko suoli24palstalla olekaan yhtään mitään muuta kuin pelkkiä trolleja
Tuo on totta. Mutta saa mun naamalle trollitkin istua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Mutta saa mun naamalle trollitkin istua.
Ja pieraista siinä samalla
Ainahan pipari maistuu..
- Anonyymi
Idiootti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668