Kenellä pyhäjärvisellä porttikielto kaikkiin mahdollisiin paikkoihin?
Porttikielloista
23
1177
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäkää parisuhderiitanne pois muitten silmistä
- Anonyymi
Ai sä hakkaat salaa 😁
- Anonyymi
Ted ei ole kovin toivottu mihinkään negatiivisen asenteen vuoksi…,
- Anonyymi
KepuRiidankylväjäHeikki ei ole tervetullut mihinkään jatkuvan vittuilun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KepuRiidankylväjäHeikki ei ole tervetullut mihinkään jatkuvan vittuilun takia.
oon sammoo mieltä kanssasi.8.00
- Anonyymi
Työkkäriin ei saa ja voi olla korttikielto
- Anonyymi
Mihin poistui vaalituvalta poisheitetyn vikinä- juttu?
- Anonyymi
Niinhän sinusta on kuulunut, hyvä että tiedät olevasi vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinusta on kuulunut, hyvä että tiedät olevasi vitsi.
Nyt erehdyt en ole Tenho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt erehdyt en ole Tenho.
En erehtynyt tiesin vallan hyvin ettet ole hän.
Olet se ihmisten nimeltä solvaaja. - Anonyymi
Tarkoittaa solvaajaKepuHeikkiRiidankylväjää.eli sinua18.58Koski vain pauhaa,saamatta rauhaa!!!!!
- Anonyymi
Jussi sai aikoinaan pitkän porttikiellon paikalliseen,kuoleman jälkeenkin vielä kaksi vuotta.💀😁
- Anonyymi
Juhannuksena hankin kahteen paikkaan.
- Anonyymi
Sanokaapa normaalit ihmiset, oisitteko viitsinyt julkisesti kertoa, jos teitä ei ois päästetty johonkin tilaisuuteen.
- Anonyymi
Ty ei päästä aina kakkoseen.
- Anonyymi
Joo kyllä olisin ja hyvä että tuli julki. En mene keskustan kojuille kierrän kaukaa.
Tietysti jos olisin ollut humalassa sitä en toisi julki, vaan pyytäisin kepun ovimieltä suojelua.
Mutta en ole sinne tyrkyllä.
Pitäkööt tunkkinsa. Ymmärrätkö, ? kepu tarvitsee jokaisen tukijan,
Siis myös asioista toisinajattelijan.
- Anonyymi
mulla oli kerran elinikäinen plus kaksviikkoo voitteko uskoa
- Anonyymi
Minä sain porttikiellon väestösuojaan kun en ymmärtänyt jankuttajan huonoa suomea
- Anonyymi
Miten paikallisilla narkkareilla menee?
- Anonyymi
Mahtaa osa istua linnassa. Sanomalehdessä oli meijän sankareitten tuomiot jo tammikuun alkupuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa osa istua linnassa. Sanomalehdessä oli meijän sankareitten tuomiot jo tammikuun alkupuolella.
Heikillä ja Eeva-Riidalla on porttikielto kepuleiden vaalituvalle ja Komunrannan Savusaunalle. Ovat kuulemma liikaa riitaahaastavia, normikeskustelu ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikillä ja Eeva-Riidalla on porttikielto kepuleiden vaalituvalle ja Komunrannan Savusaunalle. Ovat kuulemma liikaa riitaahaastavia, normikeskustelu ei onnistu.
Kerro yksikin ihminen jolla onnistuu Tenhon kanssa normikeskustelu? Sellaista ei ole syntynytkään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909