Moses_Zuckerkandl on älykäs, mutta onko älykkäin?
Muuan nikki kirjoitti aikoinaan, että minä olen hänen ohellaan palstan älykkäin kirjoittaja.
Ei tulisi mieleenikään verrata omaa vähäistä älyäni suuren ja älykkäimmän Moses_Zuckerkandlin älyyn.
Hänen älynsä on niin suuri, että siitä elää kokonainen kansakunta: Ukraina!
Slava Ukraini?
Herojam slava!
Kuka on palstan älykkäin kirjoittaja?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älykkyydestäsi en osaa tuon tekstin perusteella palsjoa sanoa, mutta se on melko ilmeistä, ettei kuupasi toimi nykyään ihan tehdasasetusten mukaan. Aloitus ei ole henkisesti terveen ihmisen tekstiä. Jos et jo ole mielenterveystuen piirissä, kehoitan hakeutumaan. Omaa tilaansa ei välttämättä itse huomaa.
- Anonyymi
Kunnon pieru auttaa tilanteeseen kuin tilanteeseen. Sitä Mooseskin käytti aikoinaan suunnistusretkellään Siinain erämaassa.
- Anonyymi
Aivan! Pieru näyttää tuulee eli pohjoisesta!
- Anonyymi
Kyllä se menee miljoonanikille kunnia. On kuin insinöörin tekstiä lukisi, monet kommentit.
- Anonyymi
Mielestäni siino on älykkäin. Mieleeni jäi hänen väitteensä, onhan selvää että maapallo on pyöreä koska se on MAAPALLO ja pallo on pyöreä. Minulla on kylläkin matkamuistona rugby pallo, se näyttää soikealta.
No, tämä kommentti vahvistaa sen, että siino on ainakin sinua älykkäämpi. Minulle kommentti kyllä avautui ihan ensi lukemalta ironiaksi uskovaisten tyypillisiä kehäpäätelmiä kohtaan. Ironia ja sen ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Sinulla sitä ei selvästikään ole…ainakaan ymmärtämään tämän kaltaista ironiaa 😂
- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
No, tämä kommentti vahvistaa sen, että siino on ainakin sinua älykkäämpi. Minulle kommentti kyllä avautui ihan ensi lukemalta ironiaksi uskovaisten tyypillisiä kehäpäätelmiä kohtaan. Ironia ja sen ymmärtäminen vaatii älykkyyttä. Sinulla sitä ei selvästikään ole…ainakaan ymmärtämään tämän kaltaista ironiaa 😂
Olet niin oikeassa älykkyyteni on täysin nollassa. Älyä olisi mutta en saa sitä luistamaan,
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin oikeassa älykkyyteni on täysin nollassa. Älyä olisi mutta en saa sitä luistamaan,
Älä turhaan itke enää maahan läikkynyttä maitoa. Tuota siinon irvailemaa todistusta on moni uskovainen käyttänyt perustellessaan sitä, ettei Raamatussa ole litteää maata. Raamatussa on mainittu maa ja jos vähän silmiä siristää sopivasti ja Pyhää Henkeä tuhauttaa mukaan niin Raamatun maa on sama kuin maapallo eli pyöreä eli Raamatussa ei ole litteää maata.
- Anonyymi
Älä turhaan itke enää maahan läikkynyttä maitoa. Tuota siinon irvailemaa todistusta on moni uskovainen käyttänyt perustellessaan sitä, ettei Raamatussa ole litteää maata. Raamatussa on mainittu maa ja jos vähän silmiä siristää sopivasti ja Pyhää Henkeä tuhauttaa mukaan niin Raamatun maa on sama kuin maapallo eli pyöreä eli Raamatussa ei ole litteää maata.
Kyllä se surettaa mutta aloitan siristelyn.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se surettaa mutta aloitan siristelyn.
Miehen täytyy kestää pikku arvostelua, yritä miehistyä.
- Anonyymi
sarkasmitutka rikki
- Anonyymi
Miehen täytyy kestää pikku arvostelua, yritä miehistyä.
oletko ollut koskaan väärässä
Anonyymi kirjoitti:
sarkasmitutka rikki
>>sarkasmitutka rikki
Mukava, että myönsit asian. Ei muuta kuin kalibroimaan sarkasmitutkasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025