Käyttäydyt noin mua kohtaan?
Voisitko kertoa miksi ikävä
29
66
Vastaukset
- Anonyymi
Oot niin kaunis :)
😆 - Anonyymi
Kyllä keskustelu täällä voi onnistua jos voisi jutella ilman että loukkaisi toista aina. Mutta minulta se ei onnistu ja jos toinen ottaa helposti itseensä tai tuntuu olevan herkempi ote asioihin niin se on vaikeaa. Ja jos keskustelu pyörii vain minun asioiden ympärillä ja minun kehittämisessä tai siinä että minä kyselen vain asioista niin on vaikeaa kun ei voi ilmaista itseään kunnolla etten loukkaa.
- Anonyymi
Sitten kun toinen kokee loukatuksi niin samalla on paha mieli sekä itsellä että toisella ja lisänä saa täältä vain p*skaa niskaan. Ei se vain toimi.
- Anonyymi
En ymmärrä edes miksi minun kanssa jutteli. Olihan sillä naispuoleisia kavereitakin oikeita. Olisi niille puhunut mielummin. Ne ymmärtää ihan samalla tavalla kuin minäkin asioita ja varmasti paremminkin.
- Anonyymi
Niin. Olen huomannut että keskustelet ihan tuntemattomien kanssa ja niille vastailet :( jos vastaan, et noteeraa. Et edes tiedä että se olen minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olen huomannut että keskustelet ihan tuntemattomien kanssa ja niille vastailet :( jos vastaan, et noteeraa. Et edes tiedä että se olen minä.
Tämä on anonyymipalsta. Keskustelen kaikkien kanssa täällä ja tiesin muutamaa kommenttia lukuunottamatta että oli siltä mieheltä.
- Anonyymi
Noinhan se pitkälti on. Olen pahoillani jos keskustelu tuntui tuollaselta että se pyöri noissa aiheissa. Mutta ei se ole helppo puhua niille tutuille naisille mielenterveyden oikuista ja mitä tunteita nykyään on itsetunnon suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se pitkälti on. Olen pahoillani jos keskustelu tuntui tuollaselta että se pyöri noissa aiheissa. Mutta ei se ole helppo puhua niille tutuille naisille mielenterveyden oikuista ja mitä tunteita nykyään on itsetunnon suhteen.
Sille se tuntui välillä. Vaikeaa olla se joka yrittää ylläpitää keskustelua ja sitten ei pysty sanomaan mitä vain ettei tapahdu sitä pahinta. Voit sinä täällä tehdä asiasta vaikka aloitusta jos haluat puhua niistä asioista niin kuin minäkin teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea olla koko ajan varpaillani jos en saa täällä ilmaista asioita kuten koen. Siksi on helpompi että ei enää mitään keskustelua. Puran näitä ajatuksia mielummin yhteisesti muiden kanssa kun minun ympärillä meidänkin keskustelut on pyörineet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille se tuntui välillä. Vaikeaa olla se joka yrittää ylläpitää keskustelua ja sitten ei pysty sanomaan mitä vain ettei tapahdu sitä pahinta. Voit sinä täällä tehdä asiasta vaikka aloitusta jos haluat puhua niistä asioista niin kuin minäkin teen.
Sori, olen pahoillani. Oltas voitu muustakin puhua, en osannut jutella hyvin :(.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, olen pahoillani. Oltas voitu muustakin puhua, en osannut jutella hyvin :(.
Ei täällä palstalla voi oikein muusta puhua kunnolla. Tämä on ollut minun mt asioiden suoltamisen paikka useamman vuoden ajan ja samalla kaipailun kun ei täällä muusta voi puhua. Ehkä jos joskus irl törmätään voisi asia olla eri tavalla ja ehkä aiheetkin vähän mukavampia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä palstalla voi oikein muusta puhua kunnolla. Tämä on ollut minun mt asioiden suoltamisen paikka useamman vuoden ajan ja samalla kaipailun kun ei täällä muusta voi puhua. Ehkä jos joskus irl törmätään voisi asia olla eri tavalla ja ehkä aiheetkin vähän mukavampia.
Juu niinpä. Mutta sovitaanko nyt että ei me olla missään riidoissa? Mulle jäi paha mieli mitä sanoin eilen. Hyvää yötä nyt myös :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niinpä. Mutta sovitaanko nyt että ei me olla missään riidoissa? Mulle jäi paha mieli mitä sanoin eilen. Hyvää yötä nyt myös :).
En minä koskaan ole riitaa haastanutkaan joten sovitaan vaan. Hyvää yötä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on vaikea olla koko ajan varpaillani jos en saa täällä ilmaista asioita kuten koen. Siksi on helpompi että ei enää mitään keskustelua. Puran näitä ajatuksia mielummin yhteisesti muiden kanssa kun minun ympärillä meidänkin keskustelut on pyörineet.
Ok, en tosiaan osannut ajatella että tunsit noin. Voi harmi ku oisin aiemmin tiennyt :(. Olen pahanilman lintu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä koskaan ole riitaa haastanutkaan joten sovitaan vaan. Hyvää yötä:)
Et ole haastankaan. Ehkä musta oli jotain hyötyäkin joskus :). Harmi kun mun itsetunto on välillä heikko ja loukkaannun herkästi se johtuu siitä irl jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, en tosiaan osannut ajatella että tunsit noin. Voi harmi ku oisin aiemmin tiennyt :(. Olen pahanilman lintu
Et ollut. En itsekään sanonut miten tunsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole haastankaan. Ehkä musta oli jotain hyötyäkin joskus :). Harmi kun mun itsetunto on välillä heikko ja loukkaannun herkästi se johtuu siitä irl jutusta.
Minullakin on heikko itsetunto mutta olen kasvattanut kuoren ympärille ettei se satu vaikka sattuu kuitenkin. Oli sinulla hyviä ideoita auttaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelin että sinulla on hyvä itsetunto kun useasti sanoit että olet rauhallinen ja et suutu helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelin että sinulla on hyvä itsetunto kun useasti sanoit että olet rauhallinen ja et suutu helposti.
On se periaatteessa hyvä ja kyllä mä eilenkii olin rauhallinen koko ajan vaikka harmitti. Siinä kehitettävää vielä ettei minkään palstan sanomisten pitäs loukata. Mutta tää on elämän mittainen matka oppia :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se periaatteessa hyvä ja kyllä mä eilenkii olin rauhallinen koko ajan vaikka harmitti. Siinä kehitettävää vielä ettei minkään palstan sanomisten pitäs loukata. Mutta tää on elämän mittainen matka oppia :).
Jospa se joskus valaistuu sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se joskus valaistuu sinullekin.
Nii. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Öitä.
Öitä tämä ratkaisu on parempi molemmille ja ymmärrät sen varmasti.
- Anonyymi
Minulla on ikävä. Riittää, että näkisin edes jossakin vähän sinua.
- Anonyymi
Missä haluisit nähdä? Olen monta kertaa toivonut sun näkemistä, näinkin ennen joulua 😄
- Anonyymi
Itsepuhelua jälleen
- Anonyymi
Se on ihkua, ei hihkua. Lämpöä.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi olla itselleen armollinen välillä ja ajatella ihan muuta. Ihan mitä vaan mihin ei liity itse eikä tunteet. Liika on liikaa jokaiselle.
- Anonyymi
En se minä ole. Se joku muu. Varmaan joku lehmä joka sanoo muu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251