Voisitko kertoa miksi ikävä

Anonyymi-ap

Käyttäydyt noin mua kohtaan?

29

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oot niin kaunis :)
      😆

• Anonyymi

Kyllä keskustelu täällä voi onnistua jos voisi jutella ilman että loukkaisi toista aina. Mutta minulta se ei onnistu ja jos toinen ottaa helposti itseensä tai tuntuu olevan herkempi ote asioihin niin se on vaikeaa. Ja jos keskustelu pyörii vain minun asioiden ympärillä ja minun kehittämisessä tai siinä että minä kyselen vain asioista niin on vaikeaa kun ei voi ilmaista itseään kunnolla etten loukkaa.

• Anonyymi

Sitten kun toinen kokee loukatuksi niin samalla on paha mieli sekä itsellä että toisella ja lisänä saa täältä vain p*skaa niskaan. Ei se vain toimi.

• Anonyymi

En ymmärrä edes miksi minun kanssa jutteli. Olihan sillä naispuoleisia kavereitakin oikeita. Olisi niille puhunut mielummin. Ne ymmärtää ihan samalla tavalla kuin minäkin asioita ja varmasti paremminkin.

• Anonyymi

Niin. Olen huomannut että keskustelet ihan tuntemattomien kanssa ja niille vastailet :( jos vastaan, et noteeraa. Et edes tiedä että se olen minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Olen huomannut että keskustelet ihan tuntemattomien kanssa ja niille vastailet :( jos vastaan, et noteeraa. Et edes tiedä että se olen minä.

Tämä on anonyymipalsta. Keskustelen kaikkien kanssa täällä ja tiesin muutamaa kommenttia lukuunottamatta että oli siltä mieheltä.

• Anonyymi

Noinhan se pitkälti on. Olen pahoillani jos keskustelu tuntui tuollaselta että se pyöri noissa aiheissa. Mutta ei se ole helppo puhua niille tutuille naisille mielenterveyden oikuista ja mitä tunteita nykyään on itsetunnon suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se pitkälti on. Olen pahoillani jos keskustelu tuntui tuollaselta että se pyöri noissa aiheissa. Mutta ei se ole helppo puhua niille tutuille naisille mielenterveyden oikuista ja mitä tunteita nykyään on itsetunnon suhteen.

Sille se tuntui välillä. Vaikeaa olla se joka yrittää ylläpitää keskustelua ja sitten ei pysty sanomaan mitä vain ettei tapahdu sitä pahinta. Voit sinä täällä tehdä asiasta vaikka aloitusta jos haluat puhua niistä asioista niin kuin minäkin teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on vaikea olla koko ajan varpaillani jos en saa täällä ilmaista asioita kuten koen. Siksi on helpompi että ei enää mitään keskustelua. Puran näitä ajatuksia mielummin yhteisesti muiden kanssa kun minun ympärillä meidänkin keskustelut on pyörineet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille se tuntui välillä. Vaikeaa olla se joka yrittää ylläpitää keskustelua ja sitten ei pysty sanomaan mitä vain ettei tapahdu sitä pahinta. Voit sinä täällä tehdä asiasta vaikka aloitusta jos haluat puhua niistä asioista niin kuin minäkin teen.

Sori, olen pahoillani. Oltas voitu muustakin puhua, en osannut jutella hyvin :(.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, olen pahoillani. Oltas voitu muustakin puhua, en osannut jutella hyvin :(.

Ei täällä palstalla voi oikein muusta puhua kunnolla. Tämä on ollut minun mt asioiden suoltamisen paikka useamman vuoden ajan ja samalla kaipailun kun ei täällä muusta voi puhua. Ehkä jos joskus irl törmätään voisi asia olla eri tavalla ja ehkä aiheetkin vähän mukavampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä palstalla voi oikein muusta puhua kunnolla. Tämä on ollut minun mt asioiden suoltamisen paikka useamman vuoden ajan ja samalla kaipailun kun ei täällä muusta voi puhua. Ehkä jos joskus irl törmätään voisi asia olla eri tavalla ja ehkä aiheetkin vähän mukavampia.

Juu niinpä. Mutta sovitaanko nyt että ei me olla missään riidoissa? Mulle jäi paha mieli mitä sanoin eilen. Hyvää yötä nyt myös :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu niinpä. Mutta sovitaanko nyt että ei me olla missään riidoissa? Mulle jäi paha mieli mitä sanoin eilen. Hyvää yötä nyt myös :).

En minä koskaan ole riitaa haastanutkaan joten sovitaan vaan. Hyvää yötä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on vaikea olla koko ajan varpaillani jos en saa täällä ilmaista asioita kuten koen. Siksi on helpompi että ei enää mitään keskustelua. Puran näitä ajatuksia mielummin yhteisesti muiden kanssa kun minun ympärillä meidänkin keskustelut on pyörineet.

Ok, en tosiaan osannut ajatella että tunsit noin. Voi harmi ku oisin aiemmin tiennyt :(. Olen pahanilman lintu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä koskaan ole riitaa haastanutkaan joten sovitaan vaan. Hyvää yötä:)

Et ole haastankaan. Ehkä musta oli jotain hyötyäkin joskus :). Harmi kun mun itsetunto on välillä heikko ja loukkaannun herkästi se johtuu siitä irl jutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, en tosiaan osannut ajatella että tunsit noin. Voi harmi ku oisin aiemmin tiennyt :(. Olen pahanilman lintu

Et ollut. En itsekään sanonut miten tunsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole haastankaan. Ehkä musta oli jotain hyötyäkin joskus :). Harmi kun mun itsetunto on välillä heikko ja loukkaannun herkästi se johtuu siitä irl jutusta.

Minullakin on heikko itsetunto mutta olen kasvattanut kuoren ympärille ettei se satu vaikka sattuu kuitenkin. Oli sinulla hyviä ideoita auttaa minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelin että sinulla on hyvä itsetunto kun useasti sanoit että olet rauhallinen ja et suutu helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelin että sinulla on hyvä itsetunto kun useasti sanoit että olet rauhallinen ja et suutu helposti.

On se periaatteessa hyvä ja kyllä mä eilenkii olin rauhallinen koko ajan vaikka harmitti. Siinä kehitettävää vielä ettei minkään palstan sanomisten pitäs loukata. Mutta tää on elämän mittainen matka oppia :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se periaatteessa hyvä ja kyllä mä eilenkii olin rauhallinen koko ajan vaikka harmitti. Siinä kehitettävää vielä ettei minkään palstan sanomisten pitäs loukata. Mutta tää on elämän mittainen matka oppia :).

Jospa se joskus valaistuu sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se joskus valaistuu sinullekin.

Nii. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Öitä.

Öitä tämä ratkaisu on parempi molemmille ja ymmärrät sen varmasti.

• Anonyymi

Minulla on ikävä. Riittää, että näkisin edes jossakin vähän sinua.

• Anonyymi

Missä haluisit nähdä? Olen monta kertaa toivonut sun näkemistä, näinkin ennen joulua 😄

• Anonyymi

Itsepuhelua jälleen

• Anonyymi

Se on ihkua, ei hihkua. Lämpöä.

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi olla itselleen armollinen välillä ja ajatella ihan muuta. Ihan mitä vaan mihin ei liity itse eikä tunteet. Liika on liikaa jokaiselle.

• Anonyymi

En se minä ole. Se joku muu. Varmaan joku lehmä joka sanoo muu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3103
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3024
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      193
      2522
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2215
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      27
      1539
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13