Hei päivää Espoon mies

🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻
Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa ruokakauppaan mennessä!

Ja lopuksi päivän aivojumppa:
1. Kumpi puoli kissasta on karvaisempi?
2. Miksi poliisit eivät käy vessassa?
Vastaukset alla.







1. Ulkopuoli.
2. He osaavat pidättää.

19

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oudoin viesti tänään. Jotenkin patoutunut viesti.. 🤭 Miten koira jaksaa?

      • Pakkopulla voi paistaa läpi. En ensin ajatellut kirjoittaa mitään, mutta kun luin muita avauksia niin piti laittaa tämä, josta tietää ettei niistä toisista mikään ole multa.

        Koiralla on koiran muisti. Muutenkin jos sää on liian epämiellyttävää niin se haluaa sisään heti kun tarpeet on tehty. Nyt en kauaa jaksa houkutella sitä eteenpäin muutaman metrin kerrallaan, kun itseäkin paleltaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Pakkopulla voi paistaa läpi. En ensin ajatellut kirjoittaa mitään, mutta kun luin muita avauksia niin piti laittaa tämä, josta tietää ettei niistä toisista mikään ole multa.

        Koiralla on koiran muisti. Muutenkin jos sää on liian epämiellyttävää niin se haluaa sisään heti kun tarpeet on tehty. Nyt en kauaa jaksa houkutella sitä eteenpäin muutaman metrin kerrallaan, kun itseäkin paleltaa.

        Kuka tämä mies sitten on jolle kirjoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tämä mies sitten on jolle kirjoitat?

        Tämä on vanha juttu ja nimimerkkini kertoo jo yhden tunnisteen. Ollaan oltu yhdessä lounaalla. Olen kyllä nainenkin, vaikka tuo yksi ns. Perskärpänen yrittää muuta väittää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tämä on vanha juttu ja nimimerkkini kertoo jo yhden tunnisteen. Ollaan oltu yhdessä lounaalla. Olen kyllä nainenkin, vaikka tuo yksi ns. Perskärpänen yrittää muuta väittää.

        Ja asut Espoossa? Joskus epäilin että kirjoitat mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja asut Espoossa? Joskus epäilin että kirjoitat mulle.

        Espoossa asun juu. Siihen viittaa aloituksen ruokakauppajuttukin, kun eilen tuli yhdestä kauppakeskuksesta ikäviä uutisia. Jos et muista syöneesi naisen kanssa Sellossa cajun broileria lounasaikaan, niin sitten en ajattele just sua.


    • Anonyymi

      Ylläpito voisi laittaa aplodinauhan pyörimään, kun ap trolliukko on näköjään herännyt tänään vitsi suussa 🤡

      • Päivän mietelause: Parempi herätä vitsit suussa, kuin💩.


    • Anonyymi

      espoossa ei ole oikeita miehiä

      ja tiedättekö mihin sana es-poo loppuu

      • Outoja tyyppejä täällä, kun ollaan aina haukkumassa muita. Täällä Espoossa on uhan samanlaisia suomalaisia miehiä kuin muuallakin. Etenkin yksi oikein hyvä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Espoolainen on espoolainen👍🥰


    • Anonyymi

      🙂🙂

    • Hyvää Yötä 🤗

    • Anonyymi

      hyvää yötä ja kauniita unia, ja, viuh, uni, hiekkaa, silmiin vain,

      =)

    • Jaaha! Melkein vuosi sitten vitsaitu.

    • Espoonmies täällä hei. Hyvin pyyhkii!

      • Espoossa on n. 150 000 miespuolista asukasta. Minä vaan yhtä heistä ennestään tapaamaani tarkoitin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe