Oliskohan täällä jollain kokemusta siitä kun mustelmia on alkanut tulla ilman mitään syytä? Itsellä on jalkoihin ja etenkin sisäreisiin alkanut ilmaantua mustelmia ilman mitään kolhaisuja. Pyöreitä ja pitkulan mallisia. Lisäksi olen jatkuvasti flunssainen... Olen kaksi kertaa käynyt lääkärillä joulukuun aikana ja on otettu myös kaksi kertaa labrat mutta ei löydy selitystä. Huolestuttaa että jos labrat eivät näytä jotain piilevää, lääkärit vaan kohauttaa olkapäitä kun kysyn että mistä vois johtua. Ibuprofeenia olen joutunut syömään tuossa hetki sitten vähän enemmän mutta niissäkin mainitaan että kun lääke lopetetaan niin mustelmia ei enää ilmesty niin tuskin siitäkään minun ongelma johtuu. En ole meinaan pariin viikkoon enää syönyt kyseistä lääkettä. En syö myöskään mitään omena kolmosta tai muuta mikä voisi aiheuttaa. Kokemuksia? Kiitos.
Mustelmia tyhjästä
Anonyymi-ap
2
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lääkäriin ja labra kokeisiin ja nopeadti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934