Tiukkapimppa

Anonyymi-ap

Musta olis kiva saada vielä kerran sellainen suhde miehen kanssa, missä seksiä olis päivittäin. Mun mielestä on ihanaa kun mies nuolee mun pimppaa ja lopuks nusasee kunnolla kestoltaan enemmän kuin 15 min . Ihana huokailla ja voihkia kun tuntuu hyvältä. Vaan…enpä tiedä, onko utopiaa, kun alan olla kohta lähemmäs 50- v ja samanikäiset miehet on pitkissä liitoissa etc. Ketä kiinnostaa seksi tässä iässä ja onko maraton- seksi + suuseksimiehiä enää omassa ikäluokassa vai alkavatko jo ukkoutua?? En tiedä, koska nykyään mua on alkanu kiinnostaa pimpannuolenta ( siis saavana osapuolena) ja viihtyisin nuoltavana vaikka kuinka pitkään. Siitä saa hyvän ja hellän orgasmin, mutta kiinnostaako miehiä nuoleminen? Empiiriset tutkimukset tosin osoittavat, että kyllä se miehiä kiinnostaa. Mulla on fantasia siitä… mutta en tiedä oonko jo liian vanha ties kuinka monenteen kierrokseen. Ikä on naiselle hidaste, kuulemma.

39

3021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä vaan kiinnostais, mut olen vanhempi mies, mistähän päin olet

      • Anonyymi

        Olen Silkunsalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Silkunsalosta.

        Hei ! Joko olet seuraa löytänyt , kyselee 52v mies ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Silkunsalosta.

        missä vittua se on?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17696770E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse olen parhaimmillani nuollut yli kaksi tuntia, niin että leuka tuli kipeäksi 🤷‍♂️
      Olen kyllä saanut kehuja osaamisesta.
      Olen kyllä hiukan sinua nuorempi.

      • Anonyymi

        Jos kaksi tuntia olet joutunut nuolemaan, en kehuisi taidoillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi tuntia olet joutunut nuolemaan, en kehuisi taidoillasi.

        Et ehkä kokemattomuuttasi ymmärrä mutta siihen kuuluu kiusoittelua, suutelemista, nuolemista, imemistä, kielittelyä ja useampia orgsmeja.

        Ehkäpä joskus vielä opit nuo taidot vielä kun saat asiasta kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi tuntia olet joutunut nuolemaan, en kehuisi taidoillasi.

        Nähtävästi useammat orgasmit ja pitkät Seksisessiot ovat vieras asia sinulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaksi tuntia olet joutunut nuolemaan, en kehuisi taidoillasi.

        tarkoitin kyllä koiran persettä


    • Anonyymi

      On joo.muita pointti on siinä että et ota yhteyttä. Et ole ikäloppu,vaan kuuma nainen.
      51v mies ois kiinnostunut..
      Ilmoittaudun.

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia fantasioitaan miehet tänne kirjoittelee. Ei kait kukaan kuvitellut, että ketjun aloittaja olisi nainen?

      • Anonyymi

        En minä olekkaan vaan epävakaa mies joka kiusaa idiootteja 😂😂🤮😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Sellanen fantasia sulla. Suoraansanottuna varsin tylsä.


      • Anonyymi

        No eihän siinä ole mitään väärää jos fantasioit mieluummin miestenvälisestä imuttelusta


    • Anonyymi

      Kyllähän se on pimpsa edelleen mielessä jatkuvasti, mutta omalla kohdalla päivittäinen tai edes viikottainen seksi jää kyllä haaveeksi. Emännällä stressit, työkiireet ja väsymys vie seksihalut melkeen kokonaan, vaikka seksi olisi myös oivallinen keino ainakin stressin vaikutuksia keventää. Nuolen kyllä aina kun vaimo antaa, mutta harvoin ja aina vaan harvemmin on haluja. Joskus on jo käynyt vieressä vieraissa käyntikin mutta ehkä tämä on vain joku vaihe. Koitan kestää.

    • Anonyymi

      Itselläni jokin vaiva että minulla seisoo jatkuvasti ja herkästi kuten töissä, linja-autossa ja kaupassa.
      Voisin harrastaa seksiä vaikka kuinka useasti päivässä ja laukeamisen jälkeen kovetun heti uudestaan.

    • Anonyymi

      kiinnostaa kypsät naiset on ihania nuolettaan, estot ohittaaneena kertoo mistä nauttii, haluisin nuolla

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymykseen, tuossa iässä on paljon miehiä aloittamassa ns. toista kierrosta. Edellinen liitto on päättynyt ja usein yhtenä tekijänä on naisosapuolen lopahtanut kiinnostus seksiin. Miehellä olisi vielä kiinnostusta ja halua, kykyä voi helposti paikata vielä aika monen vuoden ajan sopivalla lääkityksellä. Eli kannattaa olla valppaana, jälkimarkkinoilta voisi hyvinkin löytyä juuri haluamsi kaltainen mies. Kannattaa vaan toimia nopeasti sellaisen kohdatessasi, hyvät ei kauaa vapailla markkinoilla seilaa.

      • Anonyymi

        Bingo!
        Mun ex-muija lihoi muodottomaksi möhkäleeksi ja kyllästyin runkkaamaan niin löin eropaperit pöytään ja vihelsin pelin poikki.
        Pari vuotta asustelin yksinään ja tsekkasin karjamarkkinat läpi.
        Mulla oli profiileja siellä sun täällä ja naisia oli tyrkyllä kiitettävästi.
        Monta naarasta tuli koeajettua ja yksi jäi "haaviin".
        159cm 52kg kurvikas brunetti joka tykkää naimisesta ja juhlimisesta.
        Kaverit on kateellisia kun saan laadukasta pillua harva se päivä eikä naputa joutavia.
        Että repikää luttamunat siitä ha ha.
        Naiseni tykkää mun isosta kalusta ja minä olen miehen kokoinen muutenkin 190cm 100kg täyttä terästä.
        Muija nauraa duunissaan pikkutakkispedeille joilla on mersu mutta muna kuin rantavedessä lionnut katkarapu.
        Oon sanonu että ota ihmeessä parempi jos saat mutta sieltä se on illanvietosta aina peiton alle kipittäny kun tietää saavansa miestä eikä mitään luttamunaspedeä.
        Menkää vellihousut oikeisiin töihin niin osaatte muutakin räplätä ku sitä naurettavaa piliänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bingo!
        Mun ex-muija lihoi muodottomaksi möhkäleeksi ja kyllästyin runkkaamaan niin löin eropaperit pöytään ja vihelsin pelin poikki.
        Pari vuotta asustelin yksinään ja tsekkasin karjamarkkinat läpi.
        Mulla oli profiileja siellä sun täällä ja naisia oli tyrkyllä kiitettävästi.
        Monta naarasta tuli koeajettua ja yksi jäi "haaviin".
        159cm 52kg kurvikas brunetti joka tykkää naimisesta ja juhlimisesta.
        Kaverit on kateellisia kun saan laadukasta pillua harva se päivä eikä naputa joutavia.
        Että repikää luttamunat siitä ha ha.
        Naiseni tykkää mun isosta kalusta ja minä olen miehen kokoinen muutenkin 190cm 100kg täyttä terästä.
        Muija nauraa duunissaan pikkutakkispedeille joilla on mersu mutta muna kuin rantavedessä lionnut katkarapu.
        Oon sanonu että ota ihmeessä parempi jos saat mutta sieltä se on illanvietosta aina peiton alle kipittäny kun tietää saavansa miestä eikä mitään luttamunaspedeä.
        Menkää vellihousut oikeisiin töihin niin osaatte muutakin räplätä ku sitä naurettavaa piliänne.

        Katos spedehän riehaantui.


    • Anonyymi

      No mä tulisin mielelläni vaikka kuinka pitkään se on kiva kun saa naiselle nuolemalla orgasmin.

    • Anonyymi

      Eihän mikään oo sen hienompaa kun saa naisen kasvoillensa

    • Kyllä sitä nuolee vaikka kuinka pitkään, kaikki eivät anna nuolla enään orgasmin jälkeen. Olen muutaman naisen tavannut mitkä antaa nuolla estoitta vaikka kuinka pitkään, orgasmista toiseen. M 57

    • Anonyymi

      Keskisuomesta löytyisi intohimoinen 👅-mies, jos/kun täällä päin vierailet 😋😉

    • Voisin käydä ja kokeillaan, mielipuuhiani :)

    • Anonyymi

      En koskaan syttynyt tuohon nuolemiseen. Tooooodella puuduttavaa ja naiset ei saa orgasmia kuitenkaan. Aivan toivotonta meninkiä yrittää mitään.
      Mieluummin panee vain ja hyväksyy ettei naiset saa orgasmia.

      • Anonyymi

        Naisen ei tietenkään kannata tuommoista asennetta hyväksyä. Kannattaa mieluummin ottaa mies jonka kanssa saa, tavalla tai toisella. Haluaisitko itse seksiä ilman orgasmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen ei tietenkään kannata tuommoista asennetta hyväksyä. Kannattaa mieluummin ottaa mies jonka kanssa saa, tavalla tai toisella. Haluaisitko itse seksiä ilman orgasmia?

        En haluaisi..Miehenä ei ole ongelma saada orgasmia. Joka panolla olen saanut. Yksikään nainen ei.

        En juurikaan välitä enää käydä naisissa.
        Mielenkiintoa aika vähän kun ei siihen naista välttämättä tarvita. Nähty ja koettu juttu.

        T. Ed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi..Miehenä ei ole ongelma saada orgasmia. Joka panolla olen saanut. Yksikään nainen ei.

        En juurikaan välitä enää käydä naisissa.
        Mielenkiintoa aika vähän kun ei siihen naista välttämättä tarvita. Nähty ja koettu juttu.

        T. Ed.

        Ei orgasmi mullekaan naisena ole ongelma, enkä minäkään siihen miestä tarvitse. Seksi toisen ihmisen kanssa voi kylläkin olla paljon enemmän ja muutakin kuin pano ja orgasmi.
        Mutta, jos ei siihen muuhun riitä mielenkiintoa niin eipä sitten kannata vaivautua.
        Naisten onneksi on niitäkin miehiä joita kiinnostaa. Ties vaikka löytyisi vielä semmoinen minunkin elämään.


    • Anonyymi

      Täällä

    • Anonyymi

      Täällä , haluan naida pitkään

    • Anonyymi

      Ja joka suunnasta, urheilija mies

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa, mikäs sen ihanampaa kun pimpin nuonenta.
      T: Mies Kotkasta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tulen kyllä

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe