Panin välit poikki ainoaan ns. "kaveriini"

Anonyymi-ap

Otsikossahan se jo tulikin. Vuosia olen kuunnellut hänen paasausta itsestään ja omista asioistaan, ilman vastavuoroista keskustelua. Kuunnellut tyhmäksi haukkumista silloin, kun olen uskaltanut olla erimieltä jostakin asiasta. Vähättelyä, että en voi ymmärtää oikeaa elämää, kun en ole koskaan ollut kunnollisessa parisuhteessa. Nyt tuli mitta täyteen! Eilen taas puhelimessa hän kaljapäissään haukkui minut pataluhaksi, kun en jakanut hänen mielipidettään eräästä politiikkaan ja hallitukseen liittyvästä asiasta. Sanoin, että eiköhän ole parempi, ettei olla enää missään tekemisissä toistemme kanssa.

Nyt on tavallaan helpottunut, tavallaan aika ontto olo. Kuten sanottu, kyseessä oli ainoa "kaverini". Harmi vaan, että hänen seuransa on aina vienyt enemmän energiaa ja henkisiä voimavaroja, kuin mitä olen saanut. Noh, nyt olen sitten totaalisen yksin, ilman minkäänlaista juttukaveria. Moni varmaan kommentoi, että oma moka. Mutta rajansa se on yksinäisenkin sietokyvyllä! Mieli on kyllä aika apea nyt. Mutta jospa se tästä helpottaa. Huomenna taas uusi työviikko edessä, ja liityin myös uuden kuntosalin jäseneksi. Täytän yksinäisiä iltoja liikunnalla. Kyllä tämä tästä.

En tiedä miksi tämän vuodatuksen kirjoitin tänne. Ehkä olisi kiva kuulla kohtalotovereista..? Tai ylipäänsä mitä tahansa mietteitä kellään herääkään. Hyvää jatko a ja kevään odotusta teille, yksinäiset!

6

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itse olen tuntenut kaikki ystävät yli 10 vuotta ja koskaan eivät ole haukkuneet tyhmäksi jos on eri mieltä jostain.Sulla nyt on sattunut vaan huono tuuri kun tollasen kaverin olet löytänyt.

• Anonyymi

Mulla vähän samaa.Kaveri soitteli yleensä kännissä ja häntä olis pitäny ymmärtää ym.mutta ei vastavuoroisesti kuunnellut mun kuulumisia.Totaalinen kyllästyminen vain tuli eräänä päivänä kun mietin että pitääkö kuunnella kettuilua,piikittelyä,omakehua ym mukavaa.Ei olla enää pidetty yhteyttä,hällä uus kaveri jolle voi vuodattaa kännipuheluja.Minäkin sain tilalle uuden harrastuksen.

• Anonyymi

Kyllä se siitä ajallaan helpottaa. Vanhasta luopuminen sattuu usein jonkin verran. Jossain vaiheessa menneisyys lakkaa jarruttamast ja tunnet uutta intoa. Juttele vaan avoimesti muille salillla kävijöille. Itsekin alan käymään taas kuntosalilla ja olisi mukava muutama sana välillä vaihtaa ihmisten kanssa. En panisi pahakseni uusien tuttujenkaan löytämistä.

• Anonyymi

Ihmiset jumittautuvat hyväksikäyttöön ystävyydessä aivan samoin kuin parisuhteessa. Sikäli ei varmaan pitäisi olla yllättynyt, että ihmiset antavat tuollaisen tilanteen jatkua niinkin pitkään.

• Anonyymi

On samoja kokemuksia. Ilmaisena terapeuttina saan toimia kaverille, joka vuodattaa vaan omia asioitaan mutta mun asioita ei jaksa kuunnella hetkeäkään. Myöskin käytti mua ilmaisena taksina silloin, kun mulla vielä oli auto. En ole täysin pannut välejä poikki, mutta en enää oma-aloitteisesti soittele hänelle. Joskus vastaan kun hän soittaa, vaikka tiedänkin että taas saan olla terapeuttina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      60
      5768
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      114
      4958
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      402
      2943
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      95
      1421
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      340
      1129
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      961
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      29
      958
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      886
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      109
      867
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      839
    Aihe