Panin välit poikki ainoaan ns. "kaveriini"

Anonyymi-ap

Otsikossahan se jo tulikin. Vuosia olen kuunnellut hänen paasausta itsestään ja omista asioistaan, ilman vastavuoroista keskustelua. Kuunnellut tyhmäksi haukkumista silloin, kun olen uskaltanut olla erimieltä jostakin asiasta. Vähättelyä, että en voi ymmärtää oikeaa elämää, kun en ole koskaan ollut kunnollisessa parisuhteessa. Nyt tuli mitta täyteen! Eilen taas puhelimessa hän kaljapäissään haukkui minut pataluhaksi, kun en jakanut hänen mielipidettään eräästä politiikkaan ja hallitukseen liittyvästä asiasta. Sanoin, että eiköhän ole parempi, ettei olla enää missään tekemisissä toistemme kanssa.

Nyt on tavallaan helpottunut, tavallaan aika ontto olo. Kuten sanottu, kyseessä oli ainoa "kaverini". Harmi vaan, että hänen seuransa on aina vienyt enemmän energiaa ja henkisiä voimavaroja, kuin mitä olen saanut. Noh, nyt olen sitten totaalisen yksin, ilman minkäänlaista juttukaveria. Moni varmaan kommentoi, että oma moka. Mutta rajansa se on yksinäisenkin sietokyvyllä! Mieli on kyllä aika apea nyt. Mutta jospa se tästä helpottaa. Huomenna taas uusi työviikko edessä, ja liityin myös uuden kuntosalin jäseneksi. Täytän yksinäisiä iltoja liikunnalla. Kyllä tämä tästä.

En tiedä miksi tämän vuodatuksen kirjoitin tänne. Ehkä olisi kiva kuulla kohtalotovereista..? Tai ylipäänsä mitä tahansa mietteitä kellään herääkään. Hyvää jatko a ja kevään odotusta teille, yksinäiset!

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itse olen tuntenut kaikki ystävät yli 10 vuotta ja koskaan eivät ole haukkuneet tyhmäksi jos on eri mieltä jostain.Sulla nyt on sattunut vaan huono tuuri kun tollasen kaverin olet löytänyt.

• Anonyymi

Mulla vähän samaa.Kaveri soitteli yleensä kännissä ja häntä olis pitäny ymmärtää ym.mutta ei vastavuoroisesti kuunnellut mun kuulumisia.Totaalinen kyllästyminen vain tuli eräänä päivänä kun mietin että pitääkö kuunnella kettuilua,piikittelyä,omakehua ym mukavaa.Ei olla enää pidetty yhteyttä,hällä uus kaveri jolle voi vuodattaa kännipuheluja.Minäkin sain tilalle uuden harrastuksen.

• Anonyymi

Kyllä se siitä ajallaan helpottaa. Vanhasta luopuminen sattuu usein jonkin verran. Jossain vaiheessa menneisyys lakkaa jarruttamast ja tunnet uutta intoa. Juttele vaan avoimesti muille salillla kävijöille. Itsekin alan käymään taas kuntosalilla ja olisi mukava muutama sana välillä vaihtaa ihmisten kanssa. En panisi pahakseni uusien tuttujenkaan löytämistä.

• Anonyymi

Ihmiset jumittautuvat hyväksikäyttöön ystävyydessä aivan samoin kuin parisuhteessa. Sikäli ei varmaan pitäisi olla yllättynyt, että ihmiset antavat tuollaisen tilanteen jatkua niinkin pitkään.

• Anonyymi

On samoja kokemuksia. Ilmaisena terapeuttina saan toimia kaverille, joka vuodattaa vaan omia asioitaan mutta mun asioita ei jaksa kuunnella hetkeäkään. Myöskin käytti mua ilmaisena taksina silloin, kun mulla vielä oli auto. En ole täysin pannut välejä poikki, mutta en enää oma-aloitteisesti soittele hänelle. Joskus vastaan kun hän soittaa, vaikka tiedänkin että taas saan olla terapeuttina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5800
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4274
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      97
      1916
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1445
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1137
    6. 47
      1132
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      989
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      826
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      753
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      725
    Aihe