Helsingissä ovat vaalitiitossa, mutta tuskin yhtään entistä sinistä menee läpi. Vielä vähemmän muualla maassa.
Montako ehdokasta vaaleissa Korjausliikkeellä?
9
1218
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Soini saattoi pyöritellä julkisuudessa, että olisi halukas osallistumaan vaaleihin keskustan tai kristillisten listoilta? Eikö tuollainen ole puolueen edun vastaista työtä, josta pitäisi seurata lähtöpassit korjausliikkeestä?
- Anonyymi
Eikös Soini ole erotettu kaikista mahdollisista puolueista?
- Anonyymi
Varmaan Tiina Ahva on Hesassa ehdokkaana. Hän kun uskoo menevänsä läpi. Vaikka kannatusta ei ole kuin muutaman sadan äänestäjän verran. On todella naivi ihminen.
- Anonyymi
Tiinaa ketuttaa kun loikkasi persuista. Menestystä olisi ollut tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiinaa ketuttaa kun loikkasi persuista. Menestystä olisi ollut tarjolla.
Ennustan että Ahva on tuleva pääministeri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennustan että Ahva on tuleva pääministeri!
Kyllä. Mutta ei vielä tänä vuonna. Harjoitelkoon ensin riviedustajana. Hän on sitä paitsi vasta alle 30 v. Joten ei kiire.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mutta ei vielä tänä vuonna. Harjoitelkoon ensin riviedustajana. Hän on sitä paitsi vasta alle 30 v. Joten ei kiire.
Mielenkiintoista seurata nappaako kansanedustajana nyt aloittava SININEN Ahva minkä valiokunnan paikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista seurata nappaako kansanedustajana nyt aloittava SININEN Ahva minkä valiokunnan paikan.
Noin pienen eduskuntaryhmön painoarvo on vähäinen.
- Anonyymi
ei ole tietoa
äänestän 53 https://www.teijamakkonen.fi/
sotatieteen maisteri yms
turvallisuus on tärkein
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1023096Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4982431- 891643
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701218- 81963
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17945- 33902
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76852Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777