Tarjoukset

Anonyymi-ap

Ihmiset valittavat aina, kuinka kallista on ja onhan tänä vuonna kuluttajahinnat nousseetkin rajusti, mutta vieläkin voi ostaa päivittäistavaraa edullisesti, jos viitsii nähdä vaivaa ja vaikka laskea sitä rimaansa/vaatimustasoansa muutenkin.
Tarkoitan nimenomaa ruokaa, hygieniatuotteita ym.
Halpismerkeilläkin on yllättävänkin hyvälaatuisia tuotteita, joiden suurin ero on hinnassa muihin verrattuna.
Lisäksi tarjouksia kannattaa hyödyntää ja halpakauppojen valikoimia myöskin. Ja kun halpakauppoja on muitakin kuin Tokmanni, vaikka sekin on hyvä kauppaketju.
Itse olen jo vuosia ostanut melkeinpä kaiken aina tarjouksista, halpakaupoista ja suosin halpamerkkejäkin. No kaiken, mutta varmaan 90-95% tarvitsemastani asioista.
Ei ehkä olisi pakko ainakaan tässä mittakaavassa, mutta en vain viitsi maksaa kalliimpaa hintaa jostain, minkä saa joko tarjouksista tai halpakaupasta halvemmalla.

3

716

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä puolestani en koskaan viitsi tutkia hintalappuja.

• Anonyymi

Niin valittavatkin ja onhan kulut kyllä nousseetkin, väkisinkin näkyy kaikkien lompakossa.
      Mutta elämiseen tarvittavaa tavaraa saa ostettua vieläkin yleistä hintatasoa selvästi edullisemmin, jos tosiaan viitsii nähdä vaivaa.
      Ja laskea sitä rimaansa vaatimustensa suhteen edes hieman, kuten ap sanoikin.
      Kauppaketjujen halpamerkeilläkin jo on todella hyvälaatuisiakin tuotteita selvästi halvemmalla, kuin jollain perinteisellä merkillä. Ja halpakauppoja on tullut muitakin näiden Tokmannien ym rinnalle.
      Yleensä tilaavat jostain halvemman maan tukuista ihan samoja tuotteita kuin mitä esim Keskon hyllyissä on.
      Erona on vaan se, että ostavat niitä kauppaansa halvemman kaupan hintatasolla ja tilaavat sieltä itse suoraan, jolloin ketjusta jää helposti 1 tai 2 välikättä pois, mikä näkyy halvempana hyllyhintana.
      Herätkää ihmiset.

• Anonyymi

Kyllä tavis koko elämänsä aikana on joutunut katsomaan joka päivälle halpistuotteita.Kuka työlläänsä olisi rikastunut.se menee mikä tulee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      117
      1412
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      101
      858
    3. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      57
      748
    4. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      123
      746
    5. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      92
      744
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      114
      706
    7. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      38
      674
    8. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      590
    9. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      49
      550
    10. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      539
    Aihe