ovat täyttä puppua. Niitä viljelee palstalla paikallinen linnaruusu.
Väitteet kaupunginhallituksen puheenjohtajasta
39
455
Vastaukset
- Anonyymi
totuuksia kumomassa paikallinen kyläähullu skitsofreenikko hiv- posit. homo
sänkyyn pääsy mielessään- Anonyymi
Äijöstä ei ole kirjoitettu totuuksia. Jarmo Hoikkalan kirjoitukset ovat valetta.
- Anonyymi
Minä uskon vahvasti että hän haluaa pelkästään Hoikkalan jälleen vankilaan.
- Anonyymi
Nykyisin varmaan helpoimmin pääsee linnaan seksuaalirikoksista?
- Anonyymi
mminä olen ollutmonta kertaa istumassa yleensä seksuuaali rikoksista mutta muutaman kkerran myös rrattista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mminä olen ollutmonta kertaa istumassa yleensä seksuuaali rikoksista mutta muutaman kkerran myös rrattista
On se hienoa Jarmo että pystyt kertomaan vapautuneesti linnareissuistasi. Koska on seuraava lähtö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijöstä ei ole kirjoitettu totuuksia. Jarmo Hoikkalan kirjoitukset ovat valetta.
paikallinen skitsofreenikko niitä hoikkalan kirjootuksia houruu peppuseksi mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hienoa Jarmo että pystyt kertomaan vapautuneesti linnareissuistasi. Koska on seuraava lähtö?
minullaon kkolme syytettä alaikäisiin kohhdistuneista teoista sekäkuusi väkisiin makuuta lähtö maalisskuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minullaon kkolme syytettä alaikäisiin kohhdistuneista teoista sekäkuusi väkisiin makuuta lähtö maalisskuussa
Kyllä me Jarmo tuemme sinua uusimman kakkusi aikana. Kuulin että olisit oikeutettu myös NBK:n jäseneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me Jarmo tuemme sinua uusimman kakkusi aikana. Kuulin että olisit oikeutettu myös NBK:n jäseneksi.
kkiitospaljon olisi kiva jos pidettåisiin läksijäisbileey jossa oolisipaljon pikkupoikia olen oikeutettu lliittyymään nbk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kkiitospaljon olisi kiva jos pidettåisiin läksijäisbileey jossa oolisipaljon pikkupoikia olen oikeutettu lliittyymään nbk
Kuinka monta ihmistä olet laskenut autuaammille metsästysmaille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matinko linnareissuista se kertoi vapautuneestii, ei kannattasi viedä muiden rahoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matinko linnareissuista se kertoi vapautuneestii, ei kannattasi viedä muiden rahoja
Omistaan ja niiden taustoista. Kiitos Jarmo avoimuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin varmaan helpoimmin pääsee linnaan seksuaalirikoksista?
onko äijöllä seksuaalirikoksia,,Kaarinan pettäminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pekka mäki-homola tunnustaa onneksi lähtee jo maaliskuussa pikkupojat voivat
olla rauhassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko äijöllä seksuaalirikoksia,,Kaarinan pettäminen
Hän on kunnollinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pekka mäki-homola tunnustaa onneksi lähtee jo maaliskuussa pikkupojat voivat
olla rauhassaRauha saapuu koko ikaalisiin silloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paikallinen skitsofreenikko niitä hoikkalan kirjootuksia houruu peppuseksi mielessä
Onko häneltä oikeasti mahdollisuus saada peppuseksiä vai onko sittenkin ihan normaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jarmo mäki-ketdelä kertoi istunnoistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kunnollinen mies.
koska menee naimisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jarmo mäki-ketdelä kertoi istunnoistaan
Jarmolla seisoo muukin kuin järki pikkupoikain seurassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko häneltä oikeasti mahdollisuus saada peppuseksiä vai onko sittenkin ihan normaali?
Asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon vahvasti että hän haluaa pelkästään Hoikkalan jälleen vankilaan.
Vankilassa on nykyisin leppoisat oltavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauha saapuu koko ikaalisiin silloin
maaliskuu meni jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jarmo mäki-homola tunnustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jarmo mäki-homola tunnustaa
Jarmo ei olekaan kakkasuu
- Anonyymi
mitä se rauno nyt taas väittää
- Anonyymi
aino taas äänessä
- Anonyymi
Hän lepää ikiunta vesan kanssa samassa osoitteessa.
- Anonyymi
hienosti mäki-homolan pekka totuudeksi vahvistaa ne totuudeksi
- Anonyymi
levätessään kirkkomaassa ajettuaan päin tiejyrää
- Anonyymi
eihän keskustelu tapa kutenhtumistjatykuisia kuten nyt jo viidettä vuotta jos olisieiolisitotuuspohjaa
- Anonyymi
Keskustelua pitää yllä paikallinen homomies. Matti taasen on aivan normaali.
- Anonyymi
Kukaan ei usko noita Jarmon höpöjuttuja. Hänen kannattaisi ruveta heteroksi. Tuolloin hänen uskottavuutensakin nousisi.
- Anonyymi
mäki homolan pekka uutisoi jatkuvasti samaa kuten Sierrastaan
- Anonyymi
se sierra juttu oli kyllä tosi huvittava aikuinen mies kakat housussa
- Anonyymi
Pahasti pelkään että Matti ei korviaan lutkauta sellaisen miehen väitteille joka imee miesten sukupuolielimiä.
- Anonyymi
maton alle pitää lakaista
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418