Juuassa paalasmaalla järjestetään Juuan isoin kepes kisat. Osallistua etsitään kuumeisesti. Kisoissa taistellaan kenellä on painavin kepes, kenellä on eniten kepes karvoitusta ja lopuksi kenen kepes sheivataan nopeiten.
Palkinto ehdotuksia ja mahdollisia kisa kategorioita esittäkää?
Juuan isommat kepekset
21
193
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on niin isot kepekset että en pääse paikalle koska ne ei mahdu lossin kyytiin.
- Anonyymi
Mulla on niin isot kepekset että tarviin järjestää leveä kuljetus saattueen.
- Anonyymi
Minut diskattas niistä kisoista koska kepekset on karvattomat ja albiinot.
- Anonyymi
Minun kepekset mahtuu nyrkin sisälle piiloon.
- Anonyymi
Tolla ei kuuhun asti mennä.
- Anonyymi
Kepeksestä löytyi kyhmy
- Anonyymi
Lipooma?
- Anonyymi
Mä ostin kepeksille oman trampoliinin. Hytkyvät ja pomppivat mukavasti. Samalla myös ihopoimuista ja muiden helttojen välistä tippuu kirput ja kärpäsen toukat.
- Anonyymi
Niin isot kepekset on että joutuu hieromaan lihanuijalla niitä.
- Anonyymi
Kävin terveyskeskuksessa kiveksen pienennysleikkaussa
- Anonyymi
Juuan terveyskeskuksessa kepekset leikataan tähystyksellä. Kiepissä mennään vanhanliiton mukaan. Siellä sut juotetaan känniin ja sit puudutetaan ja tietenkin nukutetaan.
- Anonyymi
Mitä niille poistetuille kepeksille tehdään operaation jälkeen?
- Anonyymi
Varmaan nyssyköiden sisältö kuivatetaan parilan välissä ja myydään rusinoina.
- Anonyymi
Mikä on juuan ennätys kepesten koossa?
- Anonyymi
4 kiloa ja 789 grammaa on tarkka paino Juuan ennätys kepeksissä. Ennätys tehty vuonna vuonna 1997.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 kiloa ja 789 grammaa on tarkka paino Juuan ennätys kepeksissä. Ennätys tehty vuonna vuonna 1997.
Kenen nimissä ennätys on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen nimissä ennätys on?
Se oli joku Rainer, Raider, Reiner tai Steiner. En muista.
- Anonyymi
Tomp raider
- Anonyymi
tomppeli rainer toimii Juuan puistoissa kaikkien janoisten sankarina.
- Anonyymi
Minulla kepekset kihlautui jumiin pielisherkun kassan liukuhihnan väliin.
- Anonyymi
Mulla on niin isot kepekset että kottikärryllä kuskailen paikasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379