Jouduin homottelusta mielentilatutkimukseen

Anonyymi-ap

Minulle sattui pieni välikohtaus kaupungilla jossa joku mies alkoi möykkäämään minulle. Nostin sitten nyrkit ylös ja otin taisteluasennon ja sanoin hänelle että: tule vain koittamaan homo. No poliisit tuli sitten siihen ja otti mut kyytiin varmaan kun olettivat taisteluasentoni perusteella että minä olin se riitapukari. Laittoivat ensin putkaan, ja kun kukaan ei sitten ilmeisesti halunut nostaa mitään syytettä mistään koska olivat itse aloittaneet, niin poliisit päättivät viedä minut mielentilatutkimukseen siitä homottelusta. Sielä psykiatri kysyi sitten että: mitä sinä oikein tarkoitit sillä "homolla"? Kyllä oli naurettavaa touhua.

34

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoin että tarkoitin sellaista ruskean reijän ritaria joka tunkeutuu siittimellään toisten miesten peräaukkoihin

    • Anonyymi

      Se on sellanen mies jonka pippeli maistuu ihan kakalle koska sen pippeli on ollut jonkun pyllynreijässä

    • Anonyymi

      Kivillä on hyvä heitellä niitä. Kiviä on joka puolella.

      • Anonyymi

        Ja maski naamalla että ei tunnista


    • Anonyymi

      Perversseille pitää rakentaa oma kylä kaupungin laidalle missä he saavat pervoilla keskenään

    • Anonyymi

      Kaikki n**kerit on homoaja!

    • Anonyymi

      Onhan se jännä että ku homoja on ihan kaikkialla mutta jos sanoo että "homo" niin joutuu melkeen suljetulle osastolle

    • Anonyymi

      Kirjoittaisit vain tekojärvistä etkä näistä fantasioistasi.

      • Anonyymi

        Mä saan kirjottaa mitä mä haluan koska suomi on vapaa maa. Suksi sinä kiinaan kommari fasisti


      • Anonyymi

        Mitäs jos sä et lue niitä jos et tykkää niistä? Mene katsomaan vaikka piirrettyjä mielummin.


      • Anonyymi

        Tehtäiskö niin että nähtäis jossain ja sitten sä koitat pakottaa mut tekemään niinku sä haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sä et lue niitä jos et tykkää niistä? Mene katsomaan vaikka piirrettyjä mielummin.

        Mistä voi tietää tykkäätkö jostain tekstistä tai siis mitä se sisältää jos sitä ei lue ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voi tietää tykkäätkö jostain tekstistä tai siis mitä se sisältää jos sitä ei lue ensin?

        Eihän sitä voikkaan, mutta luuletko että jotain kiinnostaa juuri sun mielipide? Kuka sä luulet olevas?


    • Anonyymi

      en usko tuota

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Sä et ole yhtään mitään, eikä ketään kiinnosta mihin sä uskot.


      • Anonyymi

        No kokeile jos et usko. Homotteleppa ihmisiä niin näät sitten.


    • Anonyymi

      Avustajani tuo minut huomenna Kalliolahdentielle. Ole paikalla.

      • Anonyymi

        Auvastajani? Ootko joku invalidi?


    • Anonyymi

      Psykiatri niin viisas että ei edes tiedä mikä on homo, vaikka itekki täys homo

    • Anonyymi

      Etkö ole tiennyt sovelluksesta nimeltä Grindr, sieltä löydät seuraa itsellesi. Jos sinulla on älypuhelin, voit pyytää esim. Terveyskeskuksessa käydessäsi sairaanhoitajaa asentamaan sen sinulle puhelimeen, jos et itse osaa.

      Kokkolassa ei kannata lähestyä outoja miehiä kaupungilla, tulee vain riitaa. Tiedoksi vain vastaisuuden varalle, Halakoperän torppaan.

      • Anonyymi

        Sä oot vajaaälyinen


    • Anonyymi

      SE PSYKIATRI VARMAAN LUULI SINUA HOMOKSI JA OLIS HALUNUT PANNA.
      NYKYÄÄN TÄYTYY OLLA TOSI VAROVAINEN KAIKKIEN SUHTEEN.
      POLIISIT JA VARTIJAT NE OVAT HOMOJA-MIELISAIRATA USEIN, HALUAVAT PAINIA.

      • Anonyymi

        Jos ajatteli, että: "Onkohan toikin.." ja kun ei pahemmalta näyttänyt, niin halusi tietää tarkemmin, että olisikohan hänellä jotain mahdollisuutta seksuaalisen kanssakäymisen suhteen tai muuta sairasta.


    • Anonyymi

      En usko tätä juttua ollenkaan tapahtuneeksi. Joku joka häpeää katuu omaa piilohomoutta täällä satuja kirjoittelee....

      • Anonyymi

        En häpee. Anna pyllyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En häpee. Anna pyllyä

        Kerro sitten ensin kuka olet?


    • Anonyymi

      Olen Kokkolan viisain mies, maisteri ja puhun eläinten kieltä, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Turha se onkin ripuslitin pitää mitään kaappiutta yllä, koska kaikkihan sen tietää.


      • Anonyymi

        Eipä siellä Kokkolassa sitten ketään kovinkaan viisasta miestä taida olla... jos kerran olet se kaikkein viisain...


    • Anonyymi

      Jokainen on vähän homo. (vanha kokkolalainen sananlasku)

    • Anonyymi

      Teit aivan oikein poliisit ja psykiatrit ne väärin teki,sinulle kuuluisi kunniamitali tuplana

    • Anonyymi

      Kauanko muuten pitää olla taisteluasennossa kaupungilla homoa vastaan taistellessaan, että poliisi tulee ja vie kunnanlääkärille mielenterveyden tilan tarkistukseen ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Venäjä on paljon vapaampi ja sielä on parempi sananvapaus niin sielä ei joudu mihinkään tutkimuksiin tuollaisesta


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe