Tämä pieni Suomi vanhana Natsimaana yrittää taas Suur Suomeksi,vaikka kuihtuu käppyräksi !?
Haavisto leikkii Mussoliiniä ja uhkailee terroristi Yhdysvaltain liittolaisena Turkkia !?
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ei ottanut yhtään pakolaista Yhdysvaltai ja Naton pommeilla hajottamasta Jukoslaviasta,ajansaatossa Saksa otti kymmeniä tuhansia,eikö kummallista Ukrainaan verrattuna !? Haavisto samanlainen paskahousu !?
- Anonyymi
Haavisto piiskaa Turkkia päättämään niin että kansalaiset savata hävetä. Haavisto on mm kiirehtinyt Turkin päätöstä kysyen että ei kai Turkki vaan halua olla viimeinen jäsenyyden ratifioija. Ikään kuin sijanumerolla olisi jotain merkitystä. Vähissä on eväät kirjekyyhkyllä.
- Anonyymi
Kuunnelkaa, kun vauva jokeltaa.
Se matkii puheen äänteitä, muttei osaa sanoa mitään tolkullista. - Anonyymi
Avaaja voisi mennä kouluun viisastumaan ja sivistymään, muuten tulevaisuutesi on surkea kun Kokoomus ja Persut leikkaa tukesi isolla kädellä.
- Anonyymi
Haavisto ei puhu rauhasta kun Poroshenko aloitti tunnustamansa soda 2014,jota Suomi on kannustanut Presidentinkin tapaamisella, Zelenskistä tuli vain jatkaja vaalipelkurina !?
- Anonyymi
Haavisto on itse itsensä nimittämä vieraileva professori. Ylioppilaspohjalta. Minkäköhän oppiaineen edutaja Haavisto on? Perkutaaninen endoskooppinen gastronomia?
- Anonyymi
Suomi ei aja rauhaa uktainaan,vaan sodan jatkamista Suomen asein!
- Anonyymi
Sota-Pekka ei hyväksy Naton sääntöjä ihan kun suomi ja ruotsi olisivat kaikkien sääntöjen ja lakien yläpuolella. Natossakin on demokraattisesti hyväksytyt säännöt, joita ei Sota-Pekka halua kunnioittaa. Samanlaista käytöstä häneltä kuin pakolaiskysymyksessä, jolloin Suomen laki ei ollut häntä varten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918