voiko kyseisees 6 mukiseen bensakoneeseen laittaa jotakin moottorin lämmitintä kun tässä ei ole ikinä ollutkaan?
paljonko maksaa suunnilleen?
jotkut puhui että jos ei oo lämmitintä niin hajottaa koneen kylmänä lopullisesti ja tähän on juurikin tehty remontti tuon takia,mm uusittu männäntiivisteet kun on laitettu kylmänä käyntiin niin männästä katkennut osia ja sylkenyt siten öljyä kentille.
nyt siis uusi kone ja koko autokin mulle!
kuis te olette lämmitykset toteuttaneet?
esilämmitys 325i ilman lohkista?
18
88
Vastaukset
- Anonyymi
lekulämmitin ja johto seinään?
vanhois kuormureis tai trattoreis löytää niit lämmittimii eikun ettimään.- Anonyymi
mihin se sinne mahtuu? johonkin väliin työnnetään tai öljyihinkö?
googlasin bmw lämmitin niin tuli vaan jotain männänrengas humppaa 325 mosasta - Anonyymi
Höpö höpö. Tämä on auto eikä vanha traktori. Moottorin alle asennettava säteilylämmitin taitaa olla ainoa vaihtoehto.
- Anonyymi
Calixin ja Defan sivuilta löytyy kattavasti eri automerkkien ja moottorin mukaan listaa mitkä lämmittimet sopii ja usein on myös kuvalliset ohjeet asennuksesta.
Taitaa nykyään maksaa asennettuna tonnin kieppeillä? - Anonyymi
Lämmintalli on ehdoton, kun ei olee naku naku!💩
- Anonyymi
Ihana vastaus ja ihana hymiö, olet ihana poika.
- Anonyymi
Ei hajoa kylmänä jos muuten kunnossa...mutta tottakai paljon vähemmän kuluttaa jos lämmittää ennen käyttöä. Tärkeää myös ettei heti huudatteta.
- Anonyymi
Tuo kylmäkulutus on perua kaasarien ja käsiryyppyjen ajoilta - ruiskut osaavat säätää soppelisti bensan annostelun.
- Anonyymi
Tuntuu toimivan paljonkirottu säteilylämmitinkin. Samalla laitatin sisähaaran, sisälämmitin maksoi jotakin 60€
Koko hommaan paloi noin 350
Mielestäni kannatti kuitenkin, onhan se mukavampaa mennä lämpimään autoon.- Anonyymi
Harvinaista - se blokin kylkeen ruuvattava tinakolvi ei auttanut mulla mitään, jonka hyvin käsittääkin, yrittää nyt vastuksella isoa möhkälettä lämmitttää.
Tosin se oli Pösö.
Minulla ei ole 2004 mallin 520i:ssä ole koskaan ollut lämmitintä, hyvin pelaa taivasalta. Ajettu 260 tkm,.
- Anonyymi
Kuusmukisen öljypohjan alle voi hyvin laittaa öljylampun lämmittämään öljyjä, hätätilassa vaikka hautakynttilänkin.
- Anonyymi
Tosin siinä on suojamuovi välissä.
- Anonyymi
Hautakynttilän sytyttäminen auton alle voi tietää samalla koko auton hautaamista :-) :-(
- Anonyymi
Minulla on samanlainen 6-sylinterinen BMW. Ostin sen käytettynä ja laitatin BMW-liikkeessä säteilylämmittimen. Se on ainoa vaihtoehto, mitä tähän ja useimpiin uudehkoihin autoihin voi laittaa.
- Anonyymi
Mikset letkun väliin laitattanut?
- Anonyymi
nyt kuitenkin tuntuu että tuo halpa lämmitin ei ilmeisesti toiminutkaan kun hirveen rolkatuksen kanssa käyntiin ja sitten survasin kaasun pohjaan luulin sen auttavan öljynkiertoon niin kauheet savut rupes tulemaan putkesta ja öljyvalo sytty.
nyt se sitten särkyi ja öljyä tippuu- Anonyymi
sul on poikinu männänrenkaat jo öljy sauhuaa.omasa 325 kun kylmällä survas kaasun väksiaikaa pohjaan niin helposti meni rikki,nyt en enää tekisi tuota koska se korjaus maksoi yli 4 tonttua silloin,nyt varmaan 6 tonnia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sul on poikinu männänrenkaat jo öljy sauhuaa.omasa 325 kun kylmällä survas kaasun väksiaikaa pohjaan niin helposti meni rikki,nyt en enää tekisi tuota koska se korjaus maksoi yli 4 tonttua silloin,nyt varmaan 6 tonnia
oli kuin olikin männänrengas poikki 5 pytystä ja naarmut!
voiko pelkästään yhtä pyttyä porata että naarmun saa pois????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818